Mechanik Project - Mechanik (teaser)(DnB)

6 posts, 1 page, 1,873 views

Avatar
#2 • • Solid #69 Guest
Sanokaahan nyt jotain.
Avatar
#3 • • master bator Guest

Sanokaahan nyt jotain.



No tuota... Mun mielestä tuo square-basso/leadi/mikälie on jotenkin tosi köyhä niin soundiltaan kuin muutenkin ja alapäästä puuttuu sellainen kunnon kouraisu. Rummuissa voisi olla myös reilusti enemmän rupea ja potkua. Ihan ok muuten.
Avatar
#4 • • roisto ratissa Guest
perustuottamien on ihan kunnossa, biitti lätisee myös kivasti. sitten tulee nää melodiset elementit jotka ei toimi soundien puolesta kauheen hyvin. kaipais enemmän rutinaa ja säröä, layeria layerin päälle ja kumpurointia peliin. tsekkaas vaikka http://www.dogsonacid.com/ tai oikeastaan.. www.emusonacid.co.uk sieltä saa oikein hyviä neuvoja siitä miten tehdään d'n'b reeset ja pärinät.. niitähän tää biisi aivan selkeesti kaipas.

tuo demoskenemäinen synailu on vähän kakspiippuinen homma, jos on tarkoitus tehdä tällaista soundia peleihin ja multimediataustoiksi ei siinä mitään, mutta jos tähtäimenä on julkaista jollain lafkalla junkkaa niin noiden em. seikkojen tuottamiseen kannattaa vielä panostaa.

ps. biisinä toimii ihan hyvin, mitä nyt pätkimisestä johtuen ei rakenteesta saanut kovin paljon selkoa.
Avatar
#5 • • Solid #69 Guest
Joo, tosta puuttuu viel tietty "läski" soundi. Mikä sitten on "oikeaa" drum n bassia, tai miten se määritellään, on vain kuulijan mielikuva. Tai kuten eräällä forumilla sanottiin suoraan suomennettuna "Ei tyypillistä rumpubassoa, vaan enemmän acid-tyylistä, "psy"-dnb. Tosin tarkoituksena onkin yrittää saada aivan oma soundi. Mutta ei tietenkään tarkoita sitä että soundi on kaikille mieleen. Mutta joo, aggrea pitää viel saada enemmän ja vähä säädellä.
Avatar
#6 • • roisto ratissa Guest
se agre on todella hankala juttu, ei ole missään nimessä helppoa saada sitä aikaiseksi. good luck!