M: Dynacord Echocord Super 75 -nauhakaiku

5 posts, 1 page, 3,641 views

Avatar
#1 • • aleksivirta Guest
Mainiolta saundaava ja nätissä kunnossa oleva (poislukien 2 puuttuvaa potikankeskiötä) nauhakaiku. Portaaton nauhanopeuden hienosäätö + 2 eri nopeusaluetta. Myynnin syy: ollut viime aikoina vähällä käytöllä, uusia hankintoja mietinnässä...

Jotain speksejä ja tietoa saksaksi: http://www.el-me-se.de/pdf_files/ECHOCORDSUPER75.pdf Mun yksilössäni kuvasta poiketen ei tommonen heppoinen muovikuori vaan jämäkämpi ja nätimpi metallikulmainen "kitaravahvis"tyylinen kotelo. I/O 5pin DIN-liittimillä, mukaan yks DIN-DIN -piuha - elektroniikkaliikkeistä luulis heruvan plugi-DIN-piuhoja tai adaptereita ja jos kolvi pysyy kädessä niin äkkiäkös sellaisen tekee... Mulla ei taida olla nurkissa tarpeeksi liittimiä että voisin kasata ostajalle valmiiksi.

Hp 400e, etusijalla ne joiden kanssa voi sopia Helsingin alueella nouto-/toimitusdiilin - jos tarvii postittaa niin pitää ensin kaivella sopiva pakkausmateriaali jostain ja ostaja saa maksaa posti-/Matkahuoltokulut. Vaihtoa voin ehkis harkita Doepferin 6U eurorack-modulaarisalkkuun tahi sopivaan vintage-analogimonosynaan (toki välirahalla jos niikseen tulee).

Luen privaviestejä tosi harvoin joten mailia vae at kolumbus piste fi kiits.
Avatar
#2 • • aleksivirta Guest
Lisäyksenä: jos toi liitäntätyyppi askarruttaa niin voin kyllä jotennii auttaa mahd ostajaa löytämään tai kyhäilemään sopivanlaiset piuhat :) Itsellä on ollut vaan käytössä saman valmistajan putkivahvis johon ton oon kytkenyt suoraan DIN-nartsalla joten ei oo tarvinnut plugiliitäntäisiä piuhoja.
Avatar
#4 • • aleksivirta Guest
^- Emmää, näyttää kyl siideltä vehkeeltä toikin mut totesin että tarvisin ehkä vähän enemmän äänilähteitä ja vähän vähemmän efektejä. Suomeksi, jos joku tuon jossain vaihees ostaa niin rahat menee luultavasti huonoon tarkoitukseen eli synaostoksiin :D

Voi kyl olla että pidän ton itellänikin kunhan tää tilapäinen mielenhäiriö alkaa rauhoittua, diggaan saundista mutta oon vaan niin prkln laiska patchailemaan tota kiinni ettei oo tosikaan, ja 10 neliön makuuhuonestudiokopissa alkaa vähäl käytöl lojuva tavara aina ennenpitkää vähän kyrpiä...

... melkein meinasin jo pistää Evolverinikin kaupan kun sekin on jääny vähän vähälle käytölle. Saa nähdä miten tässä mieliala kehittyy ja meneekö myyntiin, vähän vaan sellanen fiilis että siitä luopuminen vois joskus tulevaisuudessa kaduttaa enemmänkin kuin tästä :)
Avatar
#5 • • aleksivirta Guest
Vieläkii myynnissä.