Traktor 3 ja kaksi aanikorttia- Ei onnaa

3 posts, 1 page, 1,109 views

Avatar
#1 • • 8989 Guest
Jostain syysta ei mulla onnistu. Tuli hommattua todella halpa usb-aanikortti kannettavan kylkeen, joka itsessaan toimii ihan moitteetta. Tai toimii ja toimii. Ei ilmeisesti traktorissa tai sitten tuossa on joku kikka mita en nyt tajua.

Soundcard- audio devicessa nakyy kylla molemma kortit eli integroitu realtek ja mun uusi usb-mutikka. Ja jos vaikka valitsen usb-kortin audio deviceksi niin output routing- monitor ja master kohdissa on silti vaihtoehtoina pelkka realtekki, ei sekaan kylla soi ennen kuin vaihtaa audio devicen takaisin realtekkiin. Ja jos audio devicessa on realtekki niin monitoriin ei saa asetettua usb-korttia. Hittolainen.

Onko toi usb-motikka nyt niin paska ettei traktori vaan suostu silla soittamaan vai pitaako mun vaihtaa jotain asetuksia vai mita ihmetta?

9898
Avatar
#2 • • jutapa Guest
Sinulla ei ole multiclient ajureita joka osaisi jakaa resurssit USB ja onboard audio interfacien kesken. Kokeilitko jo, toimisiko homma asio4all ajurilla?

- http://www.asio4all.com

t. Juha
Avatar
#3 • • 8989 Guest
Kiitti Juha, mutta kokeiltuani totesin etta ei onnistu ASIOlla. Kummatkin kortit kylla pystyy enablaa, mutta kummankin pitaisi olla kaytossa samaan aikaan, eika ASIOlla homma taten luonnistu. Pitaa yrittaa surffata netissa, mutta joudun kai lopulta warettamaan Virtual DJn. Nyyh.