Ravintoloiden aukioloajat

86 posts, 5 pages, 15,435 views

kilobitti

Posts: 2,419

#41 • • kilobitti 1-2-3 techno
Yleensä ne kaksi viimeistä tuntia baarissa on mulle täysin turhia - siinä vaiheessa tulee juotua ne viimeiset (jotka usein on liikaa), ja käytännössä tuhottua seuraava päivä. Loppujen lopuksi se alottamisajankohta on vaan tottumiskysymys, eikö?

hallucinogen:
Itseäni hieman epäilyttää isojen ug-bileiden järjestäminen esim. helsingissä, luulisi poliisin kiinnittävän huomiota kun paljon jengii menee ja kuuluu pumpum *nauru*



Oman kokemuksen pohjalta aika monien ug-bileidenkin tarjonnasta löytyy esim. keppanaa. Miten muka virallisten anniskeluaikojen muutos vaikuttaisi jo aiemmastakin laiittomaan viinojen myyntiin?

[muokattu 26.3.2004 02:12]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

hallucinogen

Posts: 8,190

#42 • • hallucinogen Edain

kilobitti:
Loppujen lopuksi se alottamisajankohta on vaan tottumiskysymys, eikö?



Jos tarkoitat bileisiin menoa niin monesti on tullut mentyä heti kun paikka aukeaa ja silti tuntui, että bileet olisivat voineet jatkua pidempään. Itse en tykkäisi jos bileet alkaisi jo kuudelta koska silloin ei voisi etkoilla frendien kanssa niin kauaa ja kun tekee mieli nukku viikonloppuna puoleen päivään *hymy*

--
pikku-*possu*

typ0

Posts: 1,892

#43 • • typ0 syntax error
mun mielest pitäs kaikkii vaa pidentää nii saatas pitempii bileit *nauru*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

~caro~

Posts: 184

#44 • • ~caro~
ei hyvä... *eiei* mä ainaki biletän aina pilkkuun asti.. *jiihaa* joten ei todellakaan tarttis mennä aikasemmin kiinni!!! *eiei*
anthocyan

Posts: 1,511

#45 • • anthocyan Kohti valoa...
Siis miksei Suomes voi olla samanlail ku esim. espanjas? Siel menee klubit kii vast ysilt... Koska must tuntuu aina siltä, että ku meno alkaa ni bileet loppuu!!!! *eiei*

!!!! Klubien kiinnimenoajat myöhäsimmiks!!!!!

*plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#46 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
en kannata minäkään mitään 20-02 -systeemiä juuri sen takia, ettei kerkeisi valmistautua kunnolla, jos on töissä. On ankeaa, jos vaikka kaverikin on. Esim. just ruokakaupat on auki pe-iltana yhdeksään, tai jopa kymmeneen, joten ei siinä ajassa muutenkaan kauheesti ehdi tunnelmaa nostattamaan...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#47 • • ALIEN Guest
bileet (olivat ne klubeilla tai rafloissa) jatkuvat yleensä kotona ja sehän vasta naapuria häiritsisi, jos sinne tultaisiin JO kahden jälkeen *hahjust*
Avatar
#48 • • ALIEN Guest
minulla onpas järjestys sakevaa sena
Fyrisch

Posts: 4,525

#49 • • Fyrisch
tosi huono idea et jo klo 2 suljettais, eihän moises o yhtään järkee, juhlat siirtyy baarista jonkun kotii ja naapurit tykkää *nukkuu* *släp* mielummin vois aukee myöhemmin ja sulkee vast aamu 6 pintaa tjsp, pääsis jo aamun ekoil busseil tai junil kotii eikä tarvis maksaa mitää yö-lisää.
anthocyan

Posts: 1,511

#50 • • anthocyan Kohti valoa...

Avernian:
Niin. Ehkä sitten meno alkais kunnolla vasta puoli yheksältä aamulla.



No eipäs! *hih* Ku sit se jatkuis viel senki jälkeen ku on päässy siihen mielettömän hyvään fiilikseen! *plur*
Tai itseasiassa ois kaikist paras jos klubit menis sit kii ku jengi rupee lähteen. *iloinen* Joo!!!! *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#51 • • astaroth Guest
Kyllä mua itseäni ainakin harmittaa ravintoloiden mahdollinen sulkemisajan aikaistuminen. Ei välttämättä ehdi edes harkita mihinkään lähtöä duunin jälkeen...

Huolestuttaa myös tuo tupakoinnin kielto kokonaan ravintoloissa. Vaikka itse poltankin (tarkoituksena kuitenkin lopettaa), niin laki tekisi aika pahaa jälkeä katukuvan siisteydelle, kun n. 2 milj. stögöä lojuu ravintolan sisäänkäynnin edessä joka illan jälkeen. Laittaisivat mieluummin rikesakon tupakoinnille, joku 500e/kerta. Saisi vähän motivaatiota lopettaa tämä typerä harraste (vaikka itsestään sehän kiinni on*joo*)...
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#52 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
On se kyl aika nihkeetä koska suomessa on mun mielestä parhaat ravintola aukiolo ajat koska esim venäjällä kaikki klubit ovat auki klo 06 asti! Ja se oli mun mielestä liikaa kun viime vuoden kesänä kävin siellä bilettämässä! Suomessa aamuissa kyllä jaksaa kyllä, koska siinä välissä voi käydä kavereilla ”viristäytymässä”! Mutta pietarin yhessä parhaimmasta klubissa ”Tunnel” meinas kyllä nukahtaa jo seisaaltaa kun biletti 21-06! Vaikka musiikki ja Dj:t oli aivan eri luokkaa kun suomessa!

03-04 sulkemis ajat on täydellisiä!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Hupsu

Posts: 1,005

#53 • • Hupsu

Mark:
22-07 eikä viinaa enää kahen jälkeen *plur*

-M



Onksul kuumet?

--
Päivän mietelause?

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#54 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Ja se oli mun mielestä liikaa kun viime vuoden kesänä kävin siellä bilettämässä!



Ei kukaan pakota olemaan siellä kuuteen asti *ding* En varmaan olisi mäkään läheskään kaikissa tapahtumissa pilkkuun asti, jos sellainen aukioloaika virallistettaisiin.

Suomessa aamuissa kyllä jaksaa kyllä, koska siinä välissä voi käydä kavereilla ”viristäytymässä”!



joo, just. Kenellä on varaa asua nykyään helsingin keskustassa *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#55 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no joo, kannattaisin sitä kumminkin, että pääesiintyjä aloittaisi puolenyön aikaan. Se ”jatkoaika” 04-:) voisi mun puolestani olla sellainen, että ne on siellä, jotka jaksaa ja joilla energiaa riittää, mutta illan aikataulua ei muuten siirretä myöhemmäksi.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

pinkki

Posts: 308

#56 • • pinkki säätö et co.
eh. omalta näkökannalta tuo ehdotus tuntuu kyllä lähinnä naurettavalta.
Kun lähden kunnolla rellestämään, niin nukkumaan harvemmin mennään ennen aamua, jopa seuraavaa päivää/iltaa, ja siihen ei mitkään ravintoloiden aukioloajat vaikuta. Jos ravintola menee kiinni niin riehumista jatketaan muualla, ja noilla jatkoilla olen onnistunut saamaan itseni paljon pahempaan kuntoon kuin missään ravintolassa, jossa alkoholia tulee nautittua kitsaammin korkeiden hintojen ja tilaamisen vaivan takia (vrt litran pullo kirkasta joka kiertää ringissä jne).

Täysin uskomattoman typerää imo edes olettaa että ihmisten dokaaminen vähentyisi aukioloaikoja väksläämällä, ihmiset tiettävästi ryyppäävät myös keskellä päivää arkena

jos jotkut ihmiset väsähtää ennen neljää niin fine, ei sen takia pidä tehdä muille asioita nihkeäksi. oma ongelma normaalisti biletellessä on ollut juuri tuo aikaisin loppuminen kun ei pääse aamuyöstä siististi kotiin kun ei siihen viimeseen kello yhden dösään malta koskaan lähteä - tällaisistakin tilanteista on sitten eksytty aamujatkoille dokaamaan useampaankin kertaan.
..Bilejärjestäjät varmaankin suhteuttavat pääartistin esiintymisajat sen mukaan mikä parhaiten toimii ihmisten yleiseen liikehdintään, muuttui bileajat millaisiksi vain

päiväbileet saisivat kyllä yleistyä, tulevat tieten halvemmaksikin
calidris

Posts: 18

#57 • • calidris

Fyraett:
tosi huono idea et jo klo 2 suljettais, eihän moises o yhtään järkee, juhlat siirtyy baarista jonkun kotii ja naapurit tykkää *nukkuu* *släp* mielummin vois aukee myöhemmin ja sulkee vast aamu 6 pintaa tjsp, pääsis jo aamun ekoil busseil tai junil kotii eikä tarvis maksaa mitää yö-lisää.



Täysin samaa mieltä...*joo*Ja mielellään vois ravintolat olla auki vaikka viel pitempään. Jokainen bilettäis sit niin kauan ku olis sellanen fiilis.*hih*
¡ Previous post about a year ago !
Jago

Posts: 4,039

#59 • • Jago un-trained monkee
baarit kiinni aikasintaan 6delta.. osa voisi erikoisluvilla olla aamu 8 tai 9 saakka auki..

eli vastaan tuohon ehdotukseen

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

hallucinogen

Posts: 8,190

#60 • • hallucinogen Edain
No nyt on sitten lisätty myös joidenkin iloksi gallup jossa voi sitten äänestää miten kukin tykkää

--
pikku-*possu*