mikä on ärsyttävin lause?

672 posts, 34 pages, 191,850 views

0-scar

Posts: 760

#501 • • 0-scar Team Teknolipat :)
"elämä on" <--- helvetin vittuimainen , ARGH!

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#502 • • Hitchhiker
Istuin eräässä palaverissa jossa isot herrat joka stanan väliin tunkee sanaa "tästä voidaan vetää sillainen conclusion" wtf eikö suomee enää osata puhuu vai onkos se niin pirun hienoo tunkee joka väliin suomen kieleen tungetaan suoraa englantia
*KittenGirl*

Posts: 58

#503 • • *KittenGirl*
"pärjäätkö nyt?"

no totta helvetissä pärjään!! prkl, mitä muutakaan voin tehdä?!?! *senkin*
Humppabeibi

Posts: 91

#504 • • Humppabeibi Söpöilijä
"aikuisten oikeesti"

Earghh!

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

pahapaha

Posts: 70

#505 • • pahapaha
"Ja sit mä ihan INTOPIUKASSA... " Mikä helvetin into piukassa???
pahapaha

Posts: 70

#506 • • pahapaha
"Vuonna miekka ja kivi..." Milloin oli tällanen vuosi?
Gleba

Posts: 549

#507 • • Gleba
ihan mikä vaan, jos sitä hoetaan liikaa. tai ns. jatkuvalla syötöllä. (<-- ärsyttävä lause tuokin)

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Hansu

Posts: 481

#508 • • Hansu

pahapaha, 5.1.2006 18:20:
"Vuonna miekka ja kivi..." Milloin oli tällanen vuosi?


Siis tämä on todellakin sellainen joka saa verenpaineen äkilliseen nousuun *grr*

Toinen inhokkini: "kävin poistamassa kaupasta tämän tavaran".
Timce

Posts: 5,381

#509 • • Timce

pahapaha, 5.1.2006 18:20:
"Vuonna miekka ja kivi..." Milloin oli tällanen vuosi?



Vääristynyt hokema. Oikea hokema: Vuonna miekka ja kilpi.

Onko kysyttävää?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Nauskiss

Posts: 532

#511 • • Edited Nauskiss
"jännäkakka fiilis" (Yök! *eiei* )

"jäbä teki sitä tai tätä, jäbäl oli sitä tai tätä..." (Eli ärsyttävää on: puhuttelu kolmannessa persoonassa jäbäksi kutsuen. Kaikki muutkin ´katu-uskottavat´ puhetyylit on kyl yleensä lähinnä vaan vajaan kuulosia...)

"diippii matskuu" (Eli ärsyttävää on: ujostelu monipuolisten kuvailevien sanojen käyttämisen suhteen. Jos sanat ´syvällinen´, ´taiteellinen´, ´koskettava´, ´henkilökohtainen´ jne. typistetään kaikki sanaan ´diippi´, kieli muuttuu tylsäksi ja köyhäksi -> puhuja antaa itsestään tyhmähkön vaikutelma, eikä suinkaan coolin ja skarpin.)

"muija" (Tää voi kyllä olla erittäin huvittavakin! Esim. jos sattumalta kuulen itseäni kutsuttavan muijaksi - tapahtunut tähän mennessä tasan kerran - seuraus on -> *lmao*.)

Pakko lisätä vielä yksi kysymys: Miksi, oi miksi KAIKKI matkii niin hemmetisti toistensa puhetapaa ja sanavalintoja? Jos sulkis silmänsä, niin jossain kaveriporukassa ei varmaan erottais tyyppejä toisistaan puhetavan perusteella - no ihmisten äänet nyt on erilaisia, mutta ehkä käsitätte, mitä tarkotan..?

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Freja

Posts: 8,775

#513 • • Freja Sihteeri

Vampyrella, 13.11.2005 18:09:
''Kyllä aika näyttää''



ARGH, varsinkin silloin kun kysyy pomolta että "saanko mä sen päivän vapaaks mitä pyysin jo 4 viikkoo sitten?" niin se vastaa tollee. *senkin*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#514 • • sapeli jokukukamikä?

Nauskiss, 5.1.2006 18:44:
Pakko lisätä vielä yksi kysymys: Miksi, oi miksi KAIKKI matkii niin hemmetisti toistensa puhetapaa ja sanavalintoja? Jos sulkis silmänsä, niin jossain kaveriporukassa ei varmaan erottais tyyppejä toisistaan puhetavan perusteella - no ihmisten äänet nyt on erilaisia, mutta ehkä käsitätte, mitä tarkotan..?



Mulla on ainakin (paha) tapa omaksua muiden puhetyyli ollessani näiden seurassa - jotenkin se vaan mun näkökulmastani tuntuu helpottavan kommunikaatiota; toinen rentoutuu enemmän kuullessaan tuttua murretta tai lingoa, ja viesti menee helpommin perille pienemmällä vaivalla *hymy*

Nyt esim. kun teen puhelinhaastatteluja niin selkeästi haastateltava on leppoisampi ja jaksaa helpommin haastattelun loppuun jos häntä puhutellaan sopivalla tavalla: eläkeläisiä teititellään, nuorempia ihmisiä sinutellaan, ja jos toinen puhuu selkeästi ja rempseästi jotain murretta niin jos sitä itsekin vähän viljelee niin heti kuulee että hän vastailee mieluummin. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

martina

Posts: 1,875

#515 • • Edited martina FINRG-martat, superhifistelijä
"joo sopii tietenkin nähdä ehkä jos vaan aikataulut antaa periksi seli seli seli seli"
-miksei vaan voi suoraan sanoa et sorry, nyt just ei onnaa/kiinnosta nähdä.

"älä oo tommonen. miks sä oot tommonen. juo nyt."
-hei, toi ei auta yhtään mun olotilaa, pahentaa vaan.

"elämä on."
-onneks tätä ei kuule enää yhtä paljon ku aikasemmin...

"kyllä se siitä"
-tuus kattoo mun haulikkokokoelmaa....
Nauskiss

Posts: 532

#516 • • Nauskiss

sapeli, 12.1.2006 23:45:
---
Nauskiss, 5.1.2006 18:44:
Pakko lisätä vielä yksi kysymys: Miksi, oi miksi KAIKKI matkii niin hemmetisti toistensa puhetapaa ja sanavalintoja? Jos sulkis silmänsä, niin jossain kaveriporukassa ei varmaan erottais tyyppejä toisistaan puhetavan perusteella - no ihmisten äänet nyt on erilaisia, mutta ehkä käsitätte, mitä tarkotan..?

---


Mulla on ainakin (paha) tapa omaksua muiden puhetyyli ollessani näiden seurassa - jotenkin se vaan mun näkökulmastani tuntuu helpottavan kommunikaatiota; toinen rentoutuu enemmän kuullessaan tuttua murretta tai lingoa, ja viesti menee helpommin perille pienemmällä vaivalla.

Nyt esim. kun teen puhelinhaastatteluja niin selkeästi haastateltava on leppoisampi ja jaksaa helpommin haastattelun loppuun jos häntä puhutellaan sopivalla tavalla: eläkeläisiä teititellään, nuorempia ihmisiä sinutellaan, ja jos toinen puhuu selkeästi ja rempseästi jotain murretta niin jos sitä itsekin vähän viljelee niin heti kuulee että hän vastailee mieluummin.



Joo, varmaan kyl ihan toimiva tapa tossa haastatteluduunissa! *joo*

Mua tais vaan tuon kysymyksen esittäessäni ärsyttää just se puhetapa, jota mä kuulen kaikkein useimmin: "Jäbä sitä ja jäbä tätä..." Kaikki puhuttelee toisiaan ´jäbäks´! Seurueessa on sit jotain kymmenen ´jäbää´. No niin tietty onkin, mutta miks ei voi puhutella toisiaan suoraan, ilman tollasta ufoa ´jäbä´-kiertoilmaisua? *ding*

Onneks mua ei sentään puhutella ´jäbäks´!
Pisteet (kuuluis kyl ´jäbä´-kielellä sanoo pointsit) siitä ´jäbille´! *hymy*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

RiD

Posts: 2,817

#517 • • RiD Nukemi
"tuu huomen-aamuna puoli-kahdeksaan, on kiireinen päivä tiedossa" *igor*

--
*super* *possu*

Jutu

Posts: 3,054

#518 • • Jutu Blondi
"not enough mana/energy/rage"

Tuki akka turpas ja tee niin kuin käsketään *igor* *lmao*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

Posts: 11,768

#520 • • Edited sapeli jokukukamikä?
"blue wizard needs food, badly!"
"blue wizard is about to die!"

*iloinen*

ei ku viel pahempi

"blue wizard just shot a potion!" *grr* *eikä* *nyyh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.