mikä on ärsyttävin lause?

672 posts, 34 pages, 199,398 views

innae

#261 • • innae PaskaJätkä
Mikä tahansa lause jossa on ”niinku”... Itse käytän sitä ja se ärsyttää... *hmph*

Sekä tämä ahh, niin ihana sanonta aikuisten oikeesti... AARGH!!! Kuka helvetin puuaivo sen on keksinyt sille. Selkäänsä sietäisi saada*poks**kivatsulle**dissaa*

[muokattu 31.3.2004 01:12]

--
PaskaJätkä

#263 • • Aya Guest
Ehdottomasti lause ”Elämä on ihan perseestä” MItä helvettiä??? MIHIN VERRATTUNA!!! Toinen joka ottaa aina päähän on se kun on itse ihan rikki syystä tai toisesta ja joku sanoo että ”kyllä se siitä” Siis voihan hitto. *kivatsulle*
hallucinogen

#264 • • hallucinogen Edain

Aya:
Toinen joka ottaa aina päähän on se kun on itse ihan rikki syystä tai toisesta ja joku sanoo että ”kyllä se siitä” Siis voihan hitto. *kivatsulle*

Heh, mä syyllistyin jokin aika tohon ja laitin viel käden olkapäälle, kunnon klasari *nauru*

--
pikku-*possu*

skasi

#265 • • skasi
”ostakaa kanaa”

Voi jeesus. Onneks sitä ei oo kyl kuulunut enää vähään aikaan. Sen kun kuulee niin argh, tekis mieli vääntää niskat nurin. Omat tai sanojan..

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

or_neon

#266 • • or_neon mr2090
Se on kyl tosi ärsyttävää... Miks oikeesti semmonen mainos piti keksiä ja nyt kaikki teinit hokee sitä samaa... *eiei*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

tamsuli

#267 • • tamsuli

Rayu:
\”ootsä vetäny jotain?\”/\”mitä sä oot vetäny?\”

ÄRRR!*piru*
[/q

Siis niiiin ärsyttävää,todellakin!Tota kuulee usein ja se
ottaa lohkoon!!!]

or_neon

#268 • • or_neon mr2090
Sit yks on kans mikä suorastaan vi**ttaa on e.v.v.k ja toinen on no daa.... ÄÄÄÄäähhhhh Irtoo pääää...!!!*kivatsulle*

--

Lucky-13th

#269 • • Lucky-13th
”Loppupeleissä”!!! se aiheuttaa mulle ”nousut” ja tulee nolo fiilis, ite en oo kertaakaan sortunu käyttään tollasta voimasanaa paitsi kerran se vaan tuli mun suusta..oikein jännä sana,ei siin mitää mut nytten ku se on levinny kaikkien tietoon ni alkaa jo kuulostaan nololta..

[muokattu 29.1.2004 14:42]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

meow

#270 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
mitä jos vaan halittais *ding**nauru*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

#271 • • *Mirri* Guest
”Ei millää pahalla, mut mitä mä sanoin..?”
AARGH! Tod.näk tolla hetkellä ärsyttää jo muuteski tarpeeks joten ku toinen sanoo viel ton siihe päälle... *igor*
Sithil

#272 • • Sithil Drifter
”Hei oonko mä sun mielestäs läski?”, erikoisesti jos kysyjä sattuu ihan hyvin tietävän, että hän on hoikka, jopa laiha, nuori, kaunis nainen. Ärrrh. Ongelmana on, että teen itse ihan samaa. Siksi alan usein ärsyttää itseäni. *blush*

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

Aidrian

#273 • • Aidrian Furian Master
lauseiden täytesanat ”tuota-ni-ni..” kun niitä tarpeeksi tiviiseen tunkee lauseisiin ni voivoi että suututtaa*blush**nauru* ajavat ehkä asiaansa sellasina sanoina, että puhujalle jää enemmän aikaa muokata ajatuksiaan ja sitten vasta suoltaa tulos pihalle tuota-ni-ni..
trolli

#274 • • trolli

Njah:
”Loppupeleissä”!!!

Auts, tuota tulee kyl loppupeleissä käytettyä aikas paljon*blush*
MaSari

#275 • • MaSari space jammer
”Joojoo, ihan just” *dissaa* Niinku se oliskin ihan just. Yleensä se tarkottaa ”ehkä huomenna sit”

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Emulator

#276 • • Emulator The Lost Soul
”Niin, mut kuiteski” grrr

--
<3

#277 • • Catha Guest
”Täytyy nyt kattoo” ärsyttää, koska se on yleensä vaan kiertoilmaus ”ei”:lle.
Ja sit tää ”hyvähyvähyvähyvähyvähyvähyvä” siit mainoksesta, onneks kukaan ei enää jaksa hokee sitä!*iloinen*
or_neon

#278 • • or_neon mr2090

Salamanteri:
Turkulaisten käyttämät: tuot' noin nii, olink', tulink', menink' -lauseet.

(tai yleensäkin kaikki Turkulaisten puheet*iloinen*)

Ei mitään henkilökohtaista Turkulaisia kohtaan *piis* *plur*

t: Turkulaiset sukujuuret omaava *hymy*

Ja tähän viel lisäisin, et ”Mä käyn koto” Siis toi koto on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ärsyttävää et huhhuh huhhuh uhuhhhuhu h huhuh huhu huh... *kivatsulle* *pahis* *pahis* *pahis* *pahis* *pahis*...

[muokattu 7.2.2004 19:47]

--

Jimmyfi

#280 • • Jimmyfi
ehkä se kun juuri joku ihme pöpö/kämmi/örkki tms tuhoo sun kovalevystä tiedot ja sitten joku himmeä valoinen muistuttaa Backupin tarpeesta..

http://ircquotes.bittivuoto.net/?1605

tuossa edelliseltä kerralta..... :D

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!