Unity(f):
---
toi keitä kahvii oon kyl sulle hokenu varmaan 100000000 kertaa kosa se on vaan niin hiton hyvää.. mä yleensä kun teen joko teetä tai myrkkyy... noi muut niin ne kuuluu sun orjatehtäviin siit hyvästä kun majoitan sut mun luo..
mut se mikä mua ärsyttää.. hei nytkun broidis lähtee inttiin niin mähän voin tulla asumaan sun luo ilmatteex... ei siin mitään jos sen kuulee pari kolme kertaa mutkun mä kuulen sen noin 20 kertaa päivässä...
ainuut kenet mä huolin niin on mun toisen broidin tänne... nomic tervetuloa... ja äiti tykkäis hyvää kun 2 hulluu ois samassa asunnossa...
mut joo meni aika off topic . tsorry.
joo eli siis mä oon joku sun slave vai ?
*nauraa ilkeästi ja näyttää anusta*
F! en kyl oo...nii no saat tänäänki majoittaa mut Q tuun sinne päin maailman syövereihin...
ja hyvä et huolit mut sinne...paitsi tietysti taka ajatus varmaa oli että mä siivoisin ja palvelisin sua...
-saanko muuten pureskella ruokasi niin sinun ei tarvitse pureskella ?
haluan vain olla huolehtivainen*hih*
-kusta päässä vaiko paskaa housuissa? toi on ilkeä heitto veljesten kesken
jes nyt pääs eroon siitä yhestä....
joo mutsi tykkää ku kaks lanttuu häröilee pitkin keittiön lattiaa
tai no kännissä tuo luonnistuu mutta muuten kohelletaan....
ja nytten taas kaikkee ilkeää...
voisin alkaa kirjoittamaan pientä opusta miten vastaat ahdistavassa taikka ärsyttävässä tilanteessa...eli periaate on se että aina ku toinen ärsyttää sano takas vielä pahemmin...
-vedä kätee (joku muija huutaa)
-no mee sä ittees (jätkä huutaa takas...)
-voitsa lainaa rahaa?
-en mä osaa....
-hei mikä sul o?
-vaiva istuu vieressä...
-miks sä et puhu yhtää?
-koska suu on kiinni....
-miks sä oot tommone
-no pitäiskö mun olla semmone?
-voinkos mä tulla asuu sun luo?
-et
-miks en voi?
-koska mä asun siellä...
eli tajusitte kai aina pitää ärsyttäviin lauseisiin vastaa erittäin negatiivisesti takasin...
noista tulee välil kyl aika hassuja...mutta nytten en oikee oo vireessä ku en oo vähään aikaa broidin kans treenaillu tota ärsyttämis juttuu jne...