mikä on ärsyttävin lause?

672 posts, 34 pages, 199,461 views

#121 • • FuckUp Guest
Se mikä ei tapa, niin se vahvistaa...
Hyzenthlay

#122 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
*hmph*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

#123 • • Wasted ability Guest
*mur*"...mutta kun..." *mur*

Tämä lauseen osa on lähestulkoon missä tahansa yhteydessä NIIN ärsyttävä!!!!

Järkyttävintä se on töissä ja harjoitteluissa: Oletetaan että vanha rouva tulee tutkituttamaan kurkkuaan, joka on ollut pari päivää kipeänä. Kun tädille kertoo, ettei kuolema vielä tämän kurkkukivun takia tule korjaamaan ja että kipu johtuu vain pienestä flunssasta, on joidenkin aivan uskomattoman vaikeaa olla sanomatta sitä maagista: "...mutta kun.../...mutta jos kuitenkin...". Pidemmän päälle se raivostuttaa vielä enemmän!!
Akrobaatti

#124 • • Akrobaatti
"Ei o mun ongelma"

"Aika Kurkoo"

"Yo Yo"

--
Hip Hop For Life

kuu

#127 • • kuu tyttttö
Friction`darz:

Ainaki ärsyttävin sana on "hauveli" *dissaa*

ei ooo *eiei*

--
köh köh

jippO

#128 • • jippO

Avernian:
jippO:
---
”kyllä se siitä” ja sanottuna mielellään just sillä hetkellä kun se ei todellakaan siitä..
---

No älä huoli, kyllä se siitä ja pääset tostakin eroon.
[/kyl tää tästä, rockrock
q]*täh*

--
experience is the name everyone gives to their mistakes.

#129 • • shiva Guest
ROCK ROCK..kaikki hokee yhes koos! *piis*
TanyaK

#130 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Sä oot paljon hauskempi kun MÄ oon kännissä..

toi oli oikeestaan aika huvittava lause..*justjoo*
nomic

#132 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

trance(f):
mua ärsyttää ”jätä jämät”

no jätätkö jämät? *iloinen* no ei...toi on kyl ärsyttävää...

en tiiä onko nää niinkään ärsyttäviä mut näitä mä joudun kuulla AINA kun olen systerin luona eli:
”tuo vettä”
”keitä kahvii”
”tuo ruokaa”
”vie astiat pois”
jne...*poks*
ei millää pahalla Maria *nauru* kyllä mä kestän...varppina! vielä kun tosta tienais niin mä olisin rikas *nauru*
ei en mä ihan tommosista suutu...koska systerihän joutuu mua kestämään niin kai mä silloin jonkin näköisen palveluksen teen aina jne...
mut ärsyttävintä on ehkä *miettii*
kaikki mikä tulee broidin suusta...se on aika....*dissaa*
no mä oon kestäny sitä vaa iha liian kauan...ja oon saanu traumoja siitä *nauru*
nomic

#133 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

henkka:
”Vittu sä oot ärsyttävä!”

tohon on kyllä hyvä käyttää jotain seuraavista vastauksista:

”no susta ei tiedä edes mikä oot...”
”jep, oon treenaillu tätä taitoo”
”niin sinäkin”
”ei sussakaan mitään kehumista ole...” *nauru*

oon kokeillu ja sanon että helposti syntyy sota
*iloinen**piis*
nostatus

#134 • • nostatus
\”... joo mä saan ens maanantaina palkan, ja maksan sit heti sen velan sun tililles...\”
\”... kyl mä sen maksoin, mutta se tilinumero oli varmaan väärä...\”

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

UnityF

#135 • • UnityF joo just se

nomic:
---
henkka:
”Vittu sä oot ärsyttävä!”

---

tohon on kyllä hyvä käyttää jotain seuraavista vastauksista:

”no susta ei tiedä edes mikä oot...”
”jep, oon treenaillu tätä taitoo”
”niin sinäkin”
”ei sussakaan mitään kehumista ole...” *nauru*

oon kokeillu ja sanon että helposti syntyy sota
*iloinen**piis*

joo voin sanoo et kokemusta on et toi miten kimon...siis nomic sanoo tolleen vastaa niin saa mun veren kiehumaan jos oon muutenkin jo valmiix huonolla tuulella... mut onnex se ei enää niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljoo kiusaa mua.... pikkubroidit on ihkuja.... tai no ainkin nomic.*plur*
UnityF

#136 • • UnityF joo just se

nomic:
---
trance(f):
mua ärsyttää ”jätä jämät”

---

no jätätkö jämät? *iloinen* no ei...toi on kyl ärsyttävää...

en tiiä onko nää niinkään ärsyttäviä mut näitä mä joudun kuulla AINA kun olen systerin luona eli:
”tuo vettä”
”keitä kahvii”
”tuo ruokaa”
”vie astiat pois”
jne...*poks*
ei millää pahalla Maria *nauru* kyllä mä kestän...varppina! vielä kun tosta tienais niin mä olisin rikas *nauru*
ei en mä ihan tommosista suutu...koska systerihän joutuu mua kestämään niin kai mä silloin jonkin näköisen palveluksen teen aina jne...
mut ärsyttävintä on ehkä *miettii*
kaikki mikä tulee broidin suusta...se on aika....*dissaa*
no mä oon kestäny sitä vaa iha liian kauan...ja oon saanu traumoja siitä *nauru*

toi keitä kahvii oon kyl sulle hokenu varmaan 100000000 kertaa kosa se on vaan niin hiton hyvää.. mä yleensä kun teen joko teetä tai myrkkyy... noi muut niin ne kuuluu sun orjatehtäviin siit hyvästä kun majoitan sut mun luo..*vink*

mut se mikä mua ärsyttää.. ”hei nytkun broidis lähtee inttiin niin mähän voin tulla asumaan sun luo ilmatteex...*hmph*” ei siin mitään jos sen kuulee pari kolme kertaa mutkun mä kuulen sen noin 20 kertaa päivässä...*hmph*
ainuut kenet mä huolin niin on mun toisen broidin tänne... nomic tervetuloa... ja äiti tykkäis hyvää kun 2 hulluu ois samassa asunnossa...*iloinen*
mut joo meni aika off topic . tsorry.
pinkki

#137 • • pinkki säätö et co.
”kauan oot kasvattanu noit??” o_O :X *igor*

katin omistajana myös nokkelat eh, gramofonimaisesti toistuvat ”kaks kissaa!”-läpät ja muut aiheiseen liittyvät -oh so heard allready- letkautukset pistelee palasiks *poks*
Jone

#138 • • Jone Archibald Haddock

nostatus:
”... joo mä saan ens maanantaina palkan, ja maksan sit heti sen velan sun tililles...”
”... kyl mä sen maksoin, mutta se tilinumero oli varmaan väärä...”

Kuullostaa oi niin tutulta. Prkl, olen tässä jo yli vuoden odottanut että minulle maksetaan (sinällään täysin naurettava) 25e, joka multa lainattiin CeleGenen prepartyissä. ”Velallinen” on luvannut pyhästi eri yhteyksissä maksaa summan noin kymmenisen kertaa ja pariin kertaan jopa korostanut maksuaikeitaan ilmaisemalla tavalla tai toisella että häneltä saa riistää hengen jos raha ei tilille ole tullut sinä ja sinä päivänä.

Lovely.
hallucinogen

#139 • • hallucinogen Edain
Jone, perintämiehet asialle, täällä malmilla on noita vähemmistöryhmän edustajia jotka varmasti hoitavat asian turhia kyselemättä kunhan antaa pienen siivun *vink*

--
pikku-*possu*

#140 • • greenie Guest
Pari lausetta;

”Saunan takana on tilaa!”
”Täytyyks kaikkee ottaa niin vakavasti!”

Empiirisillä kokeilla saatu todiste siitä, että ääripäät ovat aina huonoja vaihtoehtoja. Usein em. lauseet ovat myös syy, miksi pyrin pysymään politiikasta niin kaukana kuin mahdollista.

Lisäksi;

”Eiks voitais olla vaan kavereita?”

Ei - ei voitaisi *plur* Sen jälkeen kun on rakastanut toista kuin apina banaania, niin ei todellakaan halua ajatella sitä, että viettäisi aikaa toisen kanssa, joka jätti sut jostain aivan naurettavasta syystä, kuten kiltteydestä.

Kesää,