mikä on ärsyttävin lause?

672 posts, 34 pages, 199,310 views

Freja

#641 • • Freja Sihteeri
"Kiitti letuist"

*whaat*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Claquesous

#642 • • Claquesous viidettä kolonnaa

sapeli, 2.11.2007 15:49:
Joo, täl kertaa se vois olla toi FAIL. Se on ihan passelia jos sanotaan "you fail", sehän on vaan coolia että käytetään englanninkieltä suomenkielen seassa, mutta pelkkä "fail" ei oikein edes tarkoita mitään.

Vähän aihetta sivuten, mun lemppari epäonnistumisissa on toi "THOU HAST FAILETH!". Se vaan on parhautta.

--
32. of December

Janisa

#645 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

remotion, 2.11.2007 16:02:
---
Janisa, 6.6.2007 23:00:
You know. Arsyttaa, kun naa, you know, peevelin jenkit ankee tota, you know-heittoa joka valiin. You know?

*TTU! *senkin*

---

onko siellä vielä kaikki "pretty much" jotain..?

Yeah, pretty much.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Zeratul

#646 • • Zeratul Captain miserable
Tietyt kysymyslauseet kyllä pännii ehkä eniten.

Tällä hetkellä kärkisijaa taitaa pitää "Koska sä aattelit mennä töihin?"

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Amuck

#647 • • Amuck dub-i-dub

Bio, 2.10.2007 21:14:
"mad props!"

Montako kertaa BIGAP! mahtuu yhden tunnin radio-show'hon?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

crissy

#648 • • crissy
ELÄMÄ ON!!! *poks* vitun huono läppä joka on jo loppuun käytetty jota viljellään edelleen!!!!!!!!!!!!!!!
nomic

#649 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
xD
Jago

#650 • • Jago un-trained monkee
hepskukkuu ja ???? pöytään*grr* *justjoo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avernian

#651 • • Avernian Kerettiläinen
"Sun pitäis..." ja sen variaatiot.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Zeratul

#652 • • Zeratul Captain miserable
Päivän voittaja: LOU WINS! *igor**grr**dissaa*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Heli

#654 • • Heli vai kuka se oli
en kai oikein pahaan aikaan soittanut/olisko sulla minuutti aikaa?

ym. variaatiot

--
ei se väärin ole.

domi

#655 • • domi Työn sankari.

H3li, 2.4.2008 20:17:

ym. variaatiot

Mun täytyy myöntää et käytän lausetta "Soitinko pahaan aikaan?" erittäin usein. Koska jos yleensä soitan, niin mulla on asiaa, ja tuolla varmistan sen, että voin kertoa asian juuri silloin, tai ellen voi, vastaaja voi ilmoittaa minulle koska olisi parempi aika olla yhteydessä.

Tietysti, jos tähän on parempi tapa, otan sen mielelläni vastaan. *hymy*
Heli

#656 • • Heli vai kuka se oli

domi, 2.4.2008 20:22:
---

Mun täytyy myöntää et käytän lausetta "Soitinko pahaan aikaan?" erittäin usein. Koska jos yleensä soitan, niin mulla on asiaa, ja tuolla varmistan sen, että voin kertoa asian juuri silloin, tai ellen voi, vastaaja voi ilmoittaa minulle koska olisi parempi aika olla yhteydessä.

meinasin lehtimyyjien ym. sakin lausahduksia, jotka alkaa ärsyttää aika lujaa.
mut ei kai siinä, jos ei satu olemaan myymässä mitään..

--
ei se väärin ole.

Lacerta

#657 • • Lacerta
Ärsyttävin ja tekopyhin lause ikinä (siis imo): "Ihan sama.."

Ei vit*u.. ei voi oikeest olla "ihan sama".. asiaan ku asiaan ihmisellä on oma mielipide. Miks pitää esittää et on mukamas "ihan sama" tai "Ei väliä".. ei varmast oo niin kuitenkaa!! *toktok*

--
-Happy DJ-

isokeksi

#658 • • isokeksi iskekosi

---

ym. variaatiot

---

Mutta se on kumma.. Jos soitat jollekin "pahaan aikaan" niin miks sillon edes kukaan vastaa puhelimeen? Onhan puhelimissa se punanen luuri, jota voi painaa.. ja sitten voi myöhemmin soittaa takaisin. *ding*
domi

#659 • • domi Työn sankari.

isokeksi, 9.4.2008 10:08:
---
---

ym. variaatiot

---

---

Mutta se on kumma.. Jos soitat jollekin "pahaan aikaan" niin miks sillon edes kukaan vastaa puhelimeen? Onhan puhelimissa se punanen luuri, jota voi painaa.. ja sitten voi myöhemmin soittaa takaisin. *ding*

Esimerkkinä kokoukset, joissa pyrin kyllä vastaamaan puhelimeen jos vain on mahdollista, ja ilmoittamaan soittajalle että ottaa yhteyttä myöhemmin / soitan itse myöhemmin takaisin.
isokeksi

#660 • • isokeksi iskekosi

domi, 9.4.2008 10:11:
---
isokeksi, 9.4.2008 10:08:
---
---

ym. variaatiot

---

---

---

Esimerkkinä kokoukset, joissa pyrin kyllä vastaamaan puhelimeen jos vain on mahdollista, ja ilmoittamaan soittajalle että ottaa yhteyttä myöhemmin / soitan itse myöhemmin takaisin.

Mä en koskaan vastaa tommosissa tilanteissa puhelimeen. Yleensä puhelin on muutenki jossain piilossa ja äänettömäl etc. Tosin joidenkin ihmisten suhteen on täytynyt ottaa tavaksi vastata, vaikka ei olis hyvä hetki. Esimerkkinä isäni, joka on jo niin vanha ettei ymmärrä etten voi puhua kun isken punasta luuria korvaan..