Tällaisen jälkeen ajattelee kyllä helposti, että olikohan kyseessä joku itsesuggestio tai vastaava. Mutta kokeilkaapa itse, onko ko. taajuudella teihin vaikutusta, niin kokemukseni voisi saada jonkinlaisen konfirmoinnin.
17 posts, 1 page, 12,452 views
Luulisi noin matalien taajuuksien vaikuttavan johonkin sisäkorvaan tai muuten tasapainoelimiin ja sitä kautta tekevän kaiken maailman outoja tuntemuksia? Jos joku subbari vain noin matalia suostuu toistamaan.
Resonanssitaajuudet ja aivoaallot ovat siitä merkittäviä, että niistä tiesivät mm. muinainen veda-hindu kulttuuri, joka luetteli ne suotuisina värähtelytaajuuksina, sekä mayat omassa numerologiassaan....
Jep, uskoakseni se juuri näin onkin.
Jotkut muut vain haluavat uskoa muuta ja mm. kehitellä hienoja teorioita magneettikentistä ja muiden planeettojen mahdollisista asukkaista ja mystisistä olotiloista.
Resonanssitaajuudet ja aivoaallot ovat siitä merkittäviä, että niistä tiesivät mm. muinainen veda-hindu kulttuuri, joka luetteli ne suotuisina värähtelytaajuuksina, sekä mayat omassa numerologiassaan
Resonanssitaajuudet ja aivoaallot ovat siitä merkittäviä, että niistä tiesivät mm. muinainen veda-hindu kulttuuri, joka luetteli ne suotuisina värähtelytaajuuksina, sekä mayat omassa numerologiassaan
En nyt ole tämän asian suhteen todellakaan julmetun tosissani, mutta minusta on kiva fantasioida tämän asian suhteen. Lähestymistapani on kuitenkin hyvin tieteellinen. Luin joskus kirjallisuutta aiheesta, ja siellä tuli vastaan puhetta taajuuksista, en pysty tarjoamaan lähdeviitettä.
Itse olen joskus lukenut, että tällainen viestisi on p*rseestä ja lapsellinen. Sori, en pysty tarjoamaan lähdeviitettä. Silti, lähestymistapani on kuitenkin hyvin tieteellinen.
Muuten, perustelepas tämä, arvon surina, ja heitäs viittauksia ja lainauksia, mihin tämä väitteesi näistä resonanssitaajuuksista ja aivoaalloista perustuu:
Resonanssitaajuudet ja aivoaallot ovat siitä merkittäviä, että niistä tiesivät mm. muinainen veda-hindu kulttuuri, joka luetteli ne suotuisina värähtelytaajuuksina, sekä mayat omassa numerologiassaan....
Monet ihmiset ovat kehossaan tietoisia luonnollisista muutoksista sääolosuhteissa; kuten esim. myrskyistä ja ukkosesta. Tällaisissa sääolosuhteissa luonnolliset Schumann- ja geomagneettiset aallot häiriintyvät. Sen seurauksena monet ihmiset valittavat päänsärkyä, migreeniä, keskittymisvaikeuksia ja reumaattista särkyä
Monet ihmiset ovat kehossaan tietoisia luonnollisista muutoksista sääolosuhteissa; kuten esim. myrskyistä ja ukkosesta. Tällaisissa sääolosuhteissa luonnolliset Schumann- ja geomagneettiset aallot häiriintyvät. Sen seurauksena monet ihmiset valittavat päänsärkyä, migreeniä, keskittymisvaikeuksia ja reumaattista särkyä
Suomessa tätä tapahtumaa kutsutaan ilmanpaineen vaihteluksi, joka saa tuon ilmiön aikaan ihmisessä.
Kaiuttimesi toistaa 7,83Hz kanttiaaltoa muttei 7,83Hz siniaaltoa? :) Kaiuttimesi toisti siis pelkkiä ylempiä kerrannaissinisaaltoja, joista kanttiaalto muodostuu. Voihan se olla, että nuo kerrannaiset ärsyttää aivoja myös (kantsii siinä tapauksessa varoa soittamasta esim 31,32Hz, 62,64Hz, 125,28Hz siniaaltoja tai saattaa tulla paha olo). Ja toisaalta se kartio liikuttaa ilmaa vaikka soittaisit 0.1Hz siniaaltoa => ääni ilmassa=ilman liikkuminen edestakaisin = ilmanpaineen vaihtelu.
Suomessa tätä tapahtumaa kutsutaan ilmanpaineen vaihteluksi, joka saa tuon ilmiön aikaan ihmisessä. Tai sanotaan tarkemmin, että ne on jyrkkiä ilmanpaineen vaihteluita, mitkä tuon aiheuttaa.
Itse olen joskus lukenut, että tällainen viestisi on p*rseestä ja lapsellinen. Sori, en pysty tarjoamaan lähdeviitettä. Silti, lähestymistapani on kuitenkin hyvin tieteellinen.
Mihin kategoriaan tämä viesti sitten kuuluukaan? Itse tiedän, mutta haluan pitää yllä jännitystä.