Elmtts//Clubitecnoa ja syvällisempää menoa

4 posts, 1 page, 1,002 views

Avatar
#2 • • KFM Guest
Myspacessa omintakeisen kuulosta settiä! Aika pehmeitä soundeja, ei pistänyt korvaan oikeastaan muu soundien puolesta kuin vähäinen kaikujen ja tilan tunnun luominen rummuissa, sekä joidenkin äänien yhtäkkinen hyppäys mukaan sekaan.

Sitten, minullekin joskus vaikea hahmoitettava asia eli biisien rakenne, tiputtaa hieman tasoa. planets in line biisissä olin alussa aika fiiliksissä kun kappale alkoi rakentua, mutta sitten petyin kun heat uppi jäi hieman laimeaksi.

Aloin myös ihmetellä biisin rakennetta, sillä aluksi oletettavasti chorukseksi tarkoitettu osuus tuli hieman puun takaa. Yksinkertaisesti sitä oli vaikea hahmottaa. Ambientista, jossa on astetta enemmän rytmiä, tämä menee. Jos verrataan tätä "clubitecnoon", niin hieman on vielä kyllä eroa.

Mulla on tapana sanoa, että harjoitus tekee mestarin, niin se vaan menee. Keep up the good work!
Avatar
#3 • • elämä on totuus Guest
hei!

kiitos tästä palautteesta, se herätti ajattelemaan musiikillisen itseilmaisuni
tulevaa jäsentämisen muotoa ja tapaa! mulla on tapana tehdä nuo sekvenssit mahd hätäisesti
kun on aina pääasiana se "soundi" ei niinkään rakenne.. (niiku joku sanois:amatöörivika).


harvemmin näin tulee kiitettyä, siis: kiitos!
Avatar
#4 • • elämä on totuus Guest
ja:

seuraava juttu jonka laitan kuunteluun on asteen pidemmälle viety versio.