Näköradiomies - sunnuntai kooma (dubtech/mnml)

17 posts, 1 page, 2,569 views

Avatar
#2 • • mesa-vatti Guest
jumissa ku junan vessa, ei vaan hyvin jumittaa :eek:
Avatar
#3 • • dekadem Guest
Taattua Näköradiomies-laatua :-) Pidän paljon.
Avatar
#4 • • master bator Guest
Hyvä biisi. Ainoa parannusehdotus mitä keksin on se, että toi shakeri vois olla vähän rupisempi ja tunkkaisempi. Tai sitten koko biisin yleissoundiin ehkä joku semmonen rupisuus tois lisää tunnelmaa. En mä tiedä. Hyvä se on näinkin tietty :)
Avatar
#5 • • snt Guest
Onpa hyvä kipale. Tuntus olevan kaikki kohdillaan <3
Avatar
#6 • • rhedlund Guest
mä oon pertun kans ihan samoil linjoil et shakeri vaihtoon ni mestariteos! muuten kyl vimpan päälle laadukasta saundia <3 mä sanoisin et aika moni lafka saleen pistäis tän vinyylinä pihalle, eli koitas nyt vaan lähetellä niitä demoja :) tätä kuuntelee mielellään! Hyvä!!
Avatar
#7 • • Zeraf Guest
Junnaa kyl tyylillä ja diipisti, ei voi muuta sanoa. :) Toivottavasti pääkoppa ei menny tästä astraalimatkasta kuitenkaan enempää jumiin, mitä se jo oli. Toimii, tälle ei tartte tehdä yhtään mitään. Mutta mutta, jos kuitenkin täytyy jotain yrittää, niin 00:32 alkava "haitsu" kuulostaa hieman liian irtonaiselta, ulkopuoliselta ja erottuvalta(vaikka soikin niin hiljaa) ainakin kuulokkeilla kuunnellessa. Se on pannattu niin oikealle, ilman että sille kuitenkaan löytyy tasapainottavaa vastaparia, jolloin biisin yhtenäisyys kärsii.
Avatar
#8 • • Kair Guest
Tää on kyl oikein hyvä.
Paras mitä oon sulta kuullut.

Samaa mieltä kaikkien muiden kanssa et julkaisua kehiin!
Avatar
#9 • • näköradiomies Guest
played by samuli kenppi hot tip hehe. :)

joo kaipa sitä vois yrittää jotain tuonne demorintamalle.
Avatar
#10 • • Bleep Guest
Oikeen hyvä :)
Avatar
#11 • • Needless Guest
Tätä on tullut kuunneltua kyltymättömän usein, ihan iesuksen kovettua syväilyä. Hyvä näköradiomies!
Avatar
#12 • • Jukka I Guest
Pakko liittyä kuoroon ja todeta että kerrassaan toimivaa tavaraa.

Tuo shakeri ei itseäni häirinnyt yhtään. Taustalle olisi kuitenkin ehkä kaivannut lisää jotain hienovaraisesti muuntuvaa pad/efektiosastoa mielenkiintoa ylläpitämään - näin pitkäksi biisiksi ehkä aavistuksen liian staattinen meininki nykyisessä muodossaan.
Avatar
#13 • • J-P Guest
jep tää on "niin tätä" :)
eli just sitä itseensä, hyvässä ja pahassa!
10+ tietty!
Avatar
#14 • • sonni Guest
napsubasari kuuseen, chordit taka-alemmalle, sheikkeri keskemmälle, haitsu mäkeen ja pituutta pienemmäksi! niinnottaettä tämmösen pitäisi mummiälestä rauhottaa eikä hyökätä. tuo toistuva sointustab ahdistaa tollasenaan aika vitusti.
Avatar
#15 • • näköradiomies Guest

tämmösen pitäisi mummiälestä rauhottaa eikä hyökätä. tuo toistuva sointustab ahdistaa tollasenaan aika vitusti.



nojoo, sulla on pointtia tossa. toisaalta meikästä toimii just hyvin vähän ahdistavana, ja hyökkäävänä.

ja mitä nyt tohon rakenteeseen tulee, niin vetäsin tosiaan tän ihan siis kertavetäsyllä nauhalle ja en sen kummemmin miettinyt rakennetta siis, ihan fiiliksen mukaan siinä mentiin.

sen tuloksena tuli tää ja olin tähän sillon tyytis. nyt kun ite kuuntelee tekis mieli tehä kaikkee pientä kikkailua, kolahduksia ja pieniä fillejä sinne tänne. mutta,
sit tää ei enää ois sama biisi, ja se menettäis sen hypnoottisuudenkin varmaankin, samoten ehkä sen ahdistavuudenkin.

ja toi shakeri on nyt mysteeri, se on keskellä, se sample on mono, nauhotin sen muistaakseen maustepurkista :)

ja en ole sitä tahattomasti edes paneerannut minnekkään..nojoo se siitä.

on kiva lukea mukavaa palautetta ja se lämmittää aina mieltä kun jotenkin onnistuu ees sinnepäin :)
Avatar
#16 • • Tonkku Guest
Piti se ihan sitten tulla tsekkaamaan miten rautaisesti ammattimies vääntää musiikkia ja potikoita.

Biitti menee ainakin tasasesti eteenpäin, se on varma jos jokin on varma. Eikä kuse tippaakaan. Hyvä!

Ihan makee perussynkistely mutta huomaa että on 'kertavetäsyllä nauhalle' meininki on koska ei oikein ala tämä ralli. Vaikka niukoilla elementeillä edetään, jokin tarttumapinta olisi olisi silti hyvä saada mukaan.

Loppuakohden rupesi homma enemmän rokkaamaan, ekat 4 minsaa oli aika vitusta.

Sellanenhan se, eipä tälle kauheesti tartte irvistellä, toiminee tarkoitukseensa kelvollisesti.
Avatar
#17 • • da_chef Guest
Tästä voisi maksaa vielä useamman euron kuin Flushista, mahtava jumiteknoralli. Teknistä suoritusta en kykene arvioimaan mutta sisältöä kyllä, ja sehän on timangia.