Hyvin potkii! Erittäin hyviä saundeja, mut omaperäisyys puuttuu. Varsinkin Viima on surullisen kuuluisa osoitus siitä, että Orbitalia on tullut kuunneltua, mutta sieltä ei olla osattu poimia niitä tärkeimpiä osa-alueita: saundi vs. tunnelma. Tilulii-osasto hallussa, mutta kokonaisuus hakusessa; sekameteliä.
Nostan hattua sulle, jannulla on homma hanskassa, mut viimeistely uupuu.
Vielä en osta, mutta innolla odotan uusia biisejä ja hetkeä, jolloin löydät tyylisi täysin. Nyt selvästi haet vielä linjoja.
En kyllä oikein tajua mistä tuon Orbitalin keksit... Mun mielestä aika kaukana siitä. Mun tyyli tuppaa olemaan vähän sellainen, että se vaihtelee fiiliksen mukaan. En mä sinänsä edes hae mitään sen kummempaa omaa tyyliä tai jotain tavaramerkkisoundia. Kunhan teen ja soittelen ja jos joku sattuu tykkäämään niin hyvä homma, se on vaan plussaa.
Aina on parantamisen varaa ja se on hyvä niin. Meikästä olis tylsää jos tulis vastaan sellainen piste, että ei voi enää kehittyä. Tiedostan kyllä itsekin monet heikkouteni, joista yksi on tosiaan tuo mainitsemasi kärsimättömyys viimeistelyn suhteen. Sitä en tosin allekirjoita, että mun biiseistä puuttuisi omaperäisyys kokonaan. Tai sitten en ole vaan kuullut niitä biisejä, joilta nuo mun biisit kuulostaa.