samino - mellow disco parte finale (balearic/cosmic/rock)

9 posts, 1 page, 1,321 views

Avatar
#1 • • Edited SAMi Guest
parte_finale.jpg
mellow disco parte finale

01. Mudd - Speilplatz (Quiet Village Deep Space Remix)
02. A Mountain Of One - Brown Piano (Studio Remake)
03. Brennan Green - Little Ease (Version)
04. Lindstrøm And Christabelle - Music (In My Mind) (DJ Harvey Remix)
05. Mudd - Mount Pleasant Lane (Spuns Manthrax Version)
06. Lindstrøm And Solale - Let It Happen (Vocal Mix)
07. The Police - Voices Inside My Head (Superministry & AM 'Rulin' Mix)
08. Fujiya & Miyagi - Collarbone
09. Queen Samantha - Take A Chance
10. Flash & The Pan - Midnight Man (12" Version)
11. Joe Walsh - County Fair (Re-edit)
Avatar
#2 • • näköradiomies Guest
oon kyl digannu sun miksauksista niin paljon et pistän tänkin latautuu nyt, kiitos.
Avatar
#3 • • Edited Paarma Guest
Äijä on kehittynyt kyllä "ohjelmoinnissa" (termi josta en oikeen perusta, saa kappaleiden keskinäisen sommittelun tuntumaan turhan koneelliselta) melkoisesti ja selektiokin laajenee mukavaa tahtia.

Miksaustekniikka tuottaa vielä välillä pieniä haasteita mutta on kiva huomata että soitat myös biisit tarvittaessa kokonaisuudessaan eli biittimiksaaminen tai biisit-päällekkäin-ylös-alas-feidailu ei tosiaan ole mikään itsetarkoitus, kyllä se tunnelma säilyy muutenkin.

Itse setistä vielä sen verran että avausraita Mudd:Speilplatz (Quiet Village remix) on kyllä menneen kesän kovimpia ja QV-Joel oli itsekin siihen melko tyytyväinen mitä FLOW:ssa tuli puhuttua. Ainoona huomiona se että olen kuullut sen avausbiisinä jo muutamassa muussakin setissä alan foorumeilla eli ei välttämättä kaikista omaperäisin valinta ;) Tokana soiva A Mountain Of Onen Brown Piano liikkuu hienossa Hotel California-hengessä, itse olisin ehkä säästellyt tätä myöhemmäksi setissä mutta toimii kyllä kympillä. Tästä mennäänkin sitten varsin sujuvasti eteenpäin. 40 minuutin kohdalla kuultava Lindströmin tulkinta Let It Happenista on sekin mainio (itse diggaan loistavan originaalin ohella myös paljon Beatfanaticin versiosta GAMMilla).

All in all,kyllä tää jää soittolistalle parhaana Samino-settinä tähän mennessä. Good job.
Avatar
#4 • • Kalle Karvanen Guest
Hyvin tasapainoinen miksaus ja biisit vaihtuvat huomaamattomasti vaikka aina vaihdoissa ei olekaan kyseessä biittimiksaus. Tunnelma tosiaan säilyy alusta loppuun asti. Yksi parhaista Saminon miksauksista, ellei jopa paras.
Avatar
#5 • • näköradiomies Guest
no siis, täähän oli ihan hemmetin hyvä miksaus, tykkäsin kans siitä kuinka biisit oli mietitty kunnolla järkkään, eli ei tullu mitään päättömiä yllätyksiä..mut yllätyksiä siinä etten spottaillu mitää biisei ja kaikki biisit oli hyviä.

ihan paska palaute, mut hemmetin hyvä miksaus!
Avatar
#6 • • SAMi Guest
hienoa että on maistunut. :)

tässä biisit:

01. Mudd - Speilplatz (Quiet Village Deep Space Remix)
02. A Mountain Of One - Brown Piano (Studio Remake)
03. Brennan Green - Little Ease (Version)
04. Lindstrøm And Christabelle - Music (In My Mind) (DJ Harvey Remix)
05. Mudd - Mount Pleasant Lane (Spuns Manthrax Version)
06. Lindstrøm And Solale - Let It Happen (Vocal Mix)
07. The Police - Voices Inside My Head (Superministry & AM 'Rulin' Mix)
08. Fujiya & Miyagi - Collarbone
09. Queen Samantha - Take A Chance
10. Flash & The Pan - Midnight Man (12" Version)
11. Joe Walsh - County Fair (Re-edit)
Avatar
#7 • • Newhouse Guest
Tyylikäs setti, maistui!
Avatar
#8 • • tjp Guest
Hyvää setitystä. Varsinkin viimeisestä biisistä pisteet. Tekniikassa välillä pientä haparointia, mutta ei mitään mikä veisi huomiota itse asialta. Setti kehittyy hyvin ja jaksaa pitää kiinni kantavasta ideastaan.
Avatar
#9 • • Kair Guest
Samoilla linjoilla muun raadin kanssa.
Loisto setti.
Tyylikkäät vaihdot, hyvät biisit kätevässä paketissa ja Take a chance!
Ois luksus kuulla baarissa/klubissa.