Nakoradiomies - Vaihtaja traxx (tekno)

11 posts, 1 page, 2,082 views

Avatar
#1 • • näköradiomies Guest
http://nakoradiomies.1g.fi/vaihtaja/

pari biisiä kesältä. versioinnista vastaa meikä itte.(kukapa noita mun biisei jaksais ees remiksaillakkaa :D )

kuunnelkaa ja heittäkääs palautetta kans.

kiitti.
Avatar
#2 • • Samuli Guest
Solid! Soi tänään radiossa..!
Avatar
#3 • • Superflyer Guest
Ton remaken alkupuolisko kuulostaa kyl pätevältä ja ei loppukaan hassumpi ole leijuvine padeineen ku siihen tottuu. Parasta pitkään aikaan tällä palstalla. Rummut on muuten kans hyvän kuuloset!
Avatar
#4 • • crc Guest
hyvii biisejä, mut miks meidän teknojeesukset rypee aina itsesäälissä? ;)
suomiteknoinvaasio kehiin perkele!
Avatar
#5 • • J Raninen Guest
Remake on paree. Jos tohon jotain välttämättä haluis lisää, niin ton kaiken leijumisen sekaan harvakseltaan joku lyhyt, rouhee ja vähän iskevämpi chordi saattas toimia nasevasti.
Avatar
#6 • • näköradiomies Guest
itsesäälin avulla sitä tekee yleensä aina vähän parempia biisejä.

chordei oon käyttäny vähän liikaa, tässä yritin moista välttää, hyvä idea kyl muuten.

rumpuihin ja saundeihin oon käyttäny kelanauhuria/ ja sitte träkit on miksattu soundtracksin topaz mikserillä, muuten kaikki saudit on duunattu puhtaasti softasynilla ja softasamplereilla.

niin ja kiitti positiivisesta vastaanotosta, varsinkin kun täntyylisiä teknoja en oo niin kauheesti tehnyt, (nyt niitä on tosin tekeillä ja pöytälaatikossa odottamassa oikeaa päivää useampia)

nii ja jos halajaa parempia mp3sia ni sitte iha rohkeesti privaa ni uppailen 320kbps laatusia, vaik tosin noi suhisee nii saatanasti jo muutenkin et en nyt tiiä vaikuttaako se paljoo.
Cutoff

Posts: 14

#7 • • Cutoff
Kyl on komeeta soundia
Avatar
#8 • • Zeraf Guest
Nyt on sellaset tuulikellot laitettu ilmoille, että puhuttelee ainakin mua. :) Sopivan hämyistä ja basso ns. jytää. 3:06 alkavat pinkeet kakkoskellitykset raikastava tuulahdus sopivassa välissä. Vähillä elementeillä säännöllisen epäsäännöllisesti annostelemalla saatu aikaan tenhoisa tanhu.

Versiointi "Remake" ei samalla tavalla toiminu, vaan tuntui jäävän veitsen teroitteluks.
Avatar
#9 • • MikkiHiiri Guest
Ihan ok basari. Ei kyl tää tuulikelloidis muuten itseeni oikein uppoa. Peruslänkyttelyä ilman mitään, mitä muistais enää tunnin päästä. Ihan hyvin tuotettu kyl. Hukkuu sinne 1000000 vuodessa tehdyn samanlaisen teknobiisin sekaan :)

Remake aavistuksen parempi, mut ei... Oon sulta parempaaki kuullu
Avatar
#10 • • näköradiomies Guest

Hukkuu sinne 1000000 vuodessa tehdyn samanlaisen teknobiisin sekaan :)



viitikkö kertoo vaikka osan noista julkasuista ni vois vaikka hankkia itelle niitä ;)
Avatar
#11 • • näköradiomies Guest
serveritila päättyy tän kuun vika ja en oo varmaankaan ottamassa toistaseks lissää aikaa joten latailkaahan poijes ;)