Egg Shen - Egg One (balea/beard/disco/rock/cosmo/house)

11 posts, 1 page, 1,778 views

Avatar
#1 • • Edited Paarma Guest
Egg_Shen_with_Lo_Pan.jpg


Vangelis: Ask The Mountains
Sorcerer: Divers Do It Deeper
Mudd: Mount Pleasant Lane
Drrtyhaze: We See Everything
J/Disco: Loves Entry (J-Disco's unstoppable mix)
Ilya Santana: Holding You
Teenage DJ: Time And Place (disco break)
Amplified Orchestra: Let's Have A Ball
Phreek Plus One: New York Dolls
Soultourist: Lowfield High
Carly Simon: Why (extended 12" version)
Fabrizio Mammarella: Allunaggio
Estroe: Driven
Map Of Africa: Bone

Linkki, 192kbps mp3, 73 min.

"Uncle Egg's Tours guarantee a good time"
-Muinaiskiinalainen sananlasku-
Avatar
#2 • • Funkatronik Guest
--> lataukseen!
Avatar
#3 • • Samus Aran Guest
Tracklistin perusteella meikäläisen suosikki Egg so far!

Must check miten loppu toimii :)
Avatar
#4 • • Forehard Guest
meikä pisti kans korvantaakse . Jospa nauttis fillaroidessa tälläisen. Palaute tossa loppuviikost
Avatar
#5 • • SAMi Guest
tähän mennessä paras Egg-miksaus meikän makuun.

alku on erittäin asiallinen ja toimii loistavasti aina Ilyaan asti, siitä eteenpäin Soultouristiin kestävä räime"kombo räsähti korvaan ainaki näin ekalla kuuntelukerralla aika pahasti, biisit kyllä toimii. homma palaa tyylikkäästi raiteilleen Carlyn biisin kohalla ja pysyy kasassa miksauksen loppuunasti. mut joo, lisää tällästä suhinaa jatkossaki.

ps. Estroe: Driven:n toimii. <3
Avatar
#6 • • Gant Guest
Kuulostaapi kunnon bagel-wogel herkulta... lataukseen.--->>>>
Avatar
#7 • • Paarma Guest
Kiitoksia mielenkiinnosta! Olen melko tyytyväinen tähän sekoitteeseen, tuo keskiosan partyvaihe oli kyllä suunniteltu, vaihto Ilyasta seuraavaan ei tosin mennyt aivan putkeen. Valkkasin biisit etukäteen mutta periaatteiden mukaisesti vedin homman kerralla purkkiin enkä etukäteen tiennyt tarkasti kuinka pitkä setistä tulee. Sen takia toin seuraavan raidan sisään tossa välissä turhan aikaisin, pari-kolme minuuttia lisää olisi vähentänyt Santanan biisin elementtejä ja olisihan miksaus näemmä mahtunut edelleen 79 minuutin rajoihin.

Pahoittelut J-Discon äänenlaadusta, mun kopiossa on näemmä kumman paljon pintakohinaa vaikka kiekko päällisin puolin varsin hyvässä kunnossa onkin, enkä ehtinyt tähän hätään hommaamaan uutta kappalettakaan.

Ps. Estroe soi tarkoituksella 33RPM:llä jos joku ihmettelee :)
Avatar
#8 • • Kalle Karvanen Guest
Hyvää aamunavaus musaa. Jossain kohtaa tosiaan lähti vähän puun takaa isompi vaihde silmään, mikä kuulosti pikkuisen omituiselta, mutta siitä kun palattiin taas astetta rauhallisemmille vesille niin homma toimi huomattavasti paremmin. Kuten Samikin sanoi niin itse biiseissä ei ole mitään vikaa. On kyllä paras Egg Shen.
Avatar
#9 • • Matlåck Guest
Hiton hyvä miksaus.
Avatar
#10 • • Paarma Guest
Näemmä J-Discon koko painoserä oli samalla tavoin kuralla (SAMi ja Samus verifioi parilla-kolmella kipaleella, vielä odotellaan Funkkiksen kommentteja) joten minkäs teet :(
Avatar
#11 • • Funkatronik Guest
Pitäisi päästä vertailemaan kopioita, ei ole vielä levareita täällä käytössä. En kyllä muista mitään kohinoita. Minulla on kai ensimmäinen painos, teillä ymmärtääkseni toinen?