53 posts, 3 pages, 7,889 views
Vaikuttaa siltä, että olet ns. koulukiusaajatyyppiä. Muistele kouluaikojasi. Pitääkö paikkansa? Suosittelisin, että kävisit ennen kaikkea läpi omia kirjoituksiasi ja miettisit mikä saa sinut kirjoittamaan niin pahansuopaisesti. Ensihätään riittää, että yrität olla tartuttamatta sisimmässäsi olevaa pahaa oloasi muihin.
koulukiusauskortti heitetty.
Nyt Björk on vain mennyt tekemään hyvin tuotettua paskaa, jossa kikkareet on siloiteltu ja aseteltu niin, että mastur batorkin on saanut nielaistua niitä jo kaksi, ilman että ehkä edes täysin ymmärsi mitä söi, vaikka saikin kakistettua ulos sanat: "Hiukan erikoista".
meikällä on kyllä ihan hyvä olo ja nautin joka hetkestä :right:
Onko pakko yrittää ymmärtää väärin?
Silti jos joku artisti on tehnyt esim. toistakymmentä mun mielestä hyvää biisiä niin kyllä multa irtoaa rispektiä siihen suuntaan vaikka kuinka paskaa menis jälkeenpäin tekemään.
Björkillä sen sijaan on aina ollut aivan oma tyylinsä ja jokaisella levyllä on vähän kokeiltu jotain uutta. Jos jotain uutta haluaa kokeilla, on otettava myös se riski, että se kokeilu ei välttämättä natsaakaan niin hyvin kuin olisi ajatellut.
Jaahas.... välierän tilannekatsaus:
Ai että piti oikein uusi tunnari perustaa tilannekatsausta varten...
Btw, mun bändin nimi lyhennetään BS kun nimi on Bubble Scum. Vaikka mistään taiteellisesta neroudesta ei ole kyse väitän että mun tekemät renkutukset on parempia ja kestää enemmän kuuntelua kuin B&S tuotanto. Laulusuorituksista puhumattakaan.
TJEU: http://www.myspace.com/bubblescum
Taitaa Zeraf ottaa tän nyt aika tosissaan kun pitää tuollaiseen lähteä.
Täällähän on keskustelut lähteneet käyntiin...
Taitaa Zeraf ottaa tän nyt aika tosissaan kun pitää tuollaiseen lähteä.
Minen oo mitään uusia nimimerkkejä mennyt perustamaan kun vanhakin toimii yhä. Kannatan master batorin ajatusta siirtyä oleellisempien asioiden pariin, hänen kohdallaan se tietää ainakin lisää hyvää ja ansiokasta teknoa...peace & love.