Beats&Stylesin toimistoon murtauduttu

53 posts, 3 pages, 7,881 views

#22 • • MikkiHiiri Guest
Hehhehhh chemtrails.. the classic
#23 • • master bator Guest

Vaikuttaa siltä, että olet ns. koulukiusaajatyyppiä. Muistele kouluaikojasi. Pitääkö paikkansa? Suosittelisin, että kävisit ennen kaikkea läpi omia kirjoituksiasi ja miettisit mikä saa sinut kirjoittamaan niin pahansuopaisesti. Ensihätään riittää, että yrität olla tartuttamatta sisimmässäsi olevaa pahaa oloasi muihin.

Lol, koulukiusauskortti heitetty. Sori vaan, mutta meikällä on kyllä ihan hyvä olo ja nautin joka hetkestä :)
#24 • • Russel Guest
Jaahas.... välierän tilannekatsaus:

koulukiusauskortti heitetty.

Peliä tämä? Ja nyt lasketaan kortteja... Mitäs meillä täällä onkaan.
Zeraf on heittänyt koulukiusaus -kortin. Masterbaattori - a.k.a. sano-se-lyhentein - puolestaan 'vittu-se-joka-ei-ajattele-samalla-tavalla-ku-mä-on-ihan-vittu-pihalla-vittu' -korttinsa.

Parempaa vetoa odotellessa näyttää siltä, että Zeraf johtaa:

Nyt Björk on vain mennyt tekemään hyvin tuotettua paskaa, jossa kikkareet on siloiteltu ja aseteltu niin, että mastur batorkin on saanut nielaistua niitä jo kaksi, ilman että ehkä edes täysin ymmärsi mitä söi, vaikka saikin kakistettua ulos sanat: "Hiukan erikoista".

Autch..uuuh... That's a tough one! Siis toi on ihan paras. Heh! :D

Mb:llä tuntuu olevan vaikeuksia päihittää tuollaista ässää. Tämän hän tietääkin, koska on joutunut penkomaan koko arkiston löytääkseen jonkun vuosia ja kausia vanhan viittauksen chemtraileihin. (Se oli muuten kiinnostava väite. Hiukan rispektiä niiltä, joilla ei itsellään mielikuvitusta ole, mutta ihailevat muiden - kuten Björkin - sellaista. Kiitos. :) )

Mb:n "arvostelukyvyn" kyseenalaistaminen on nähtävästi osunut oikeaan paikkaan, koska hän heti hyökkää samalla aiheella takaisin. Tosin kömpelömmin: "vittu sä jätkä oot ihan pihalla." Just. :) Eikä tuosta kovasta mutta ohi menevästä (iskusta) voi kaveria syyttää, jos suuri osa itsetuntonnosta perustuu käsitykseen omista musiikkikriitikon kyvyistään. Pakkohan sitä on jotain yrittää kimittää.

Ja sitten Mb:n kannalta iloisiin asioihin:

meikällä on kyllä ihan hyvä olo ja nautin joka hetkestä :right:

Oh well, ok... tyyppihän on kuitenkin "masterbator". Se tykkää siitä ja saa siitä jotakin. Vaikka leviäisi käsiin. Ja tästä syystä, Zeraf,

Onko pakko yrittää ymmärtää väärin?

...Nähtävästi on.

Mutta jos puhisee, ettei kenenkään artistin koko tuotanto voi olla "joka sekuntia myöten ehtaa dimangia", logiikassa tai soveltamiskapasiteetissa olisi tällä hetkellä parantamisen varaa. Pienimielistä näkemystä yleispätevämmäksi tarkoitettu fakta ei nimittäin tyssää siirryttäessä aihepiiristä toiseen. Ehkä Mb on poikkeus. Kuten musamausta näkyy. Voi nauttia joka hetkestä - tuotannon minkä sekunnin kohdalla tahansa.

Silti jos joku artisti on tehnyt esim. toistakymmentä mun mielestä hyvää biisiä niin kyllä multa irtoaa rispektiä siihen suuntaan vaikka kuinka paskaa menis jälkeenpäin tekemään.

Riita ratkaistu. Myönnät siis, että Björk on tehnyt paskaa. :cool:

Björkillä sen sijaan on aina ollut aivan oma tyylinsä ja jokaisella levyllä on vähän kokeiltu jotain uutta. Jos jotain uutta haluaa kokeilla, on otettava myös se riski, että se kokeilu ei välttämättä natsaakaan niin hyvin kuin olisi ajatellut.

Paitsi jos itsetarkoituksena on vain kokeilla uutta. Silloin tuloksella ei ole niin väliä. Ja lopputuloksena voi olla kruusattua paskaa. Kokeilu on kivaa, ja joidenkin mielestä kakalla leikkiminenkin.
#25 • • _U Guest
:D
#26 • • zAo Guest

Ai että piti oikein uusi tunnari perustaa tilannekatsausta varten...
#27 • • _U Guest

Parasta plattarissa aikoihin. Nyt haen popcornit ja limun. :D
#28 • • tumpsi Guest
hahaha :D
epic victory = Zeraf.
#29 • • Zapa Guest
Poijaat, älkääs ny. kyllähän Zeraf on ihan oikeassa. Sehän on todettu jo Klubituksen puolella samassa topikissa, että Beats & Styles on SKENESSÄ ja Björk on vaan laulaja :D
#30 • • master bator Guest

Taitaa Zeraf ottaa tän nyt aika tosissaan kun pitää tuollaiseen lähteä. Mulle tulee tuosta lähinnä mieleen Digital Beatin epätoivoiset comeback-yritykset back in the days. No mutta kaipa se on melkein hatunnoston paikka, että joku viitsii nähdä noin paljon vaivaa näin turhan asian takia. Mulla on parempaakin tekemistä, joten lopetan osaltani nyt tähän.
#31 • • J-P Guest
arguing_on_the_internet.jpg
#32 • • khatt Guest
Nimimerkki Russell vois vielä käydä postaamassa Chemtrails-topikkiin välieräraportin, jossa todistaa Zerafin mielipiteet oikeaksi.
#33 • • R24 Guest
B&S vs. Björk on kyllä parhautta aikoihin!
Thanx Zeraf pelastit mun illan!

Mun musa on aina parempaa kun sun :D

Pakko panna omaa contribuuttia sen verran että aika yössä saa olla et ottaa samaan lauseeseen noi kaksi. Jos lähdetään siitä että molempien uusimmat levyt on biiseiltään ja taustoiltaan tyhjänpäiväisiä, niin jälljelle jää vain sanoitukset ja lauluosuudet. Kukaan tuskin on niin yössä että lähtisi haastamaan Asmoa (joka siis ei ossa laulaa edes ukkonooaa eikä edes luule osaavansa) tai muita B&S vierailijoita Björkiä vastaan laulutulkinnoissa. Sanoituksista puhuminen on melkoista liioittelua BS:n kohdalla jos lauseessa mainitaan Björk. Ennemminkin kyse on keskinkertaisista jonninjoutavuuksista.

Tän tarkoitus ei ollut dissata B&S yhtyettä vaan erittäin epäonnistunutta vertausta Björkiin. B&S on nerokasta verrattuna vaikka esim Bloodpittiin.

Btw, mun bändin nimi lyhennetään BS kun nimi on Bubble Scum. Vaikka mistään taiteellisesta neroudesta ei ole kyse väitän että mun tekemät renkutukset on parempia ja kestää enemmän kuuntelua kuin B&S tuotanto. Laulusuorituksista puhumattakaan.
TJEU: http://www.myspace.com/bubblescum
#34 • • _U Guest

Btw, mun bändin nimi lyhennetään BS kun nimi on Bubble Scum. Vaikka mistään taiteellisesta neroudesta ei ole kyse väitän että mun tekemät renkutukset on parempia ja kestää enemmän kuuntelua kuin B&S tuotanto. Laulusuorituksista puhumattakaan.
TJEU: http://www.myspace.com/bubblescum

Ei v*ttu, tää spedeily vain jatkuu, henkilöt vain vaihtuu! Lisää poppareita ja limua! Antakaa tulla vain lisää! Sarkasmi ja ironia voisivat toimia oikeassa yhteydessä, mut ei tässä yhteydessä! R24, shame on you! :D

L O L, I H Q
#35 • • drS Guest
#36 • • R24 Guest

Myönnettäköön että kirjoitin ton parin Absintti mukillisen jälkeen :excellent:
#37 • • näköradiomies Guest
:D:D:D ei vihtu te ootte kaikki ihan perseestä
#38 • • Zeraf Guest
Täällähän on keskustelut lähteneet käyntiin...

Taitaa Zeraf ottaa tän nyt aika tosissaan kun pitää tuollaiseen lähteä.

Minen oo mitään uusia nimimerkkejä mennyt perustamaan kun vanhakin toimii yhä. Kannatan master batorin ajatusta siirtyä oleellisempien asioiden pariin, hänen kohdallaan se tietää ainakin lisää hyvää ja ansiokasta teknoa...peace & love.
#39 • • nipa Guest
no nii justiisa
#40 • • tumpsi Guest

Täällähän on keskustelut lähteneet käyntiin...

Taitaa Zeraf ottaa tän nyt aika tosissaan kun pitää tuollaiseen lähteä.

Minen oo mitään uusia nimimerkkejä mennyt perustamaan kun vanhakin toimii yhä. Kannatan master batorin ajatusta siirtyä oleellisempien asioiden pariin, hänen kohdallaan se tietää ainakin lisää hyvää ja ansiokasta teknoa...peace & love.

Niinpä.
Sillä toisella oli IHAN SATTUMALTA sama IP.
Sattuuhan noita paremmissakin piireissä.
:king: