Yamaha 01x monitoimilaite myynnissä. Toimii digimikserinä (myös stand-alone), firewire-äänikorttina (pc/mac) ja DAW-kontrollerina motorisoiduin feiderein. Hyvä vehje, oon ollut kaikin puolin tyytyväinen, nyt vaan loppu outputit omiin tarpeisiin kesken.
Featureita on liikaa listattavaks tähän, joitain:
- 8 analogista sisääntuloa (2xXLR + 6xPlug)
- S/PDIF in + out
- 2 x MIDI in + out
- 4 x ulostulo (main ja monitor out) + phones
- 2 x efektiprossu, perus delayt, reverbit, modulaatioeffut ja vähän jotain erikoisia
- Jokaiselle kanavalle kompura + eq
- Motoroidut feiderit
- DAW-kontrolleri: itse oon käyttänyt Logicin kanssa, toimii kai useimmilla softilla. Tuo omalle ruudulleen kanavat, plugarit, softainstrumentit jne näkyville, kaikki äänitykseen, miksaamiseen yms liittyvät kätevästi tän kautta. Jogwheel + play/stop/start sektio ja paljon muuta kivaa.
Tarkemmin esim tästä:
http://www.01xray.com/hardware/hw_specs.html
Pidetty hyvää huolta, ei ole käynyt keikoilla. Täysin kunnossa. Laite sijaitsee Helsingissä.
Hinta olisi sitten 800 euroa.
Heittäkää maililla markku ät symptomrecords piste com, tai pistäkää koodaten 0400792620.
Featureita on liikaa listattavaks tähän, joitain:
- 8 analogista sisääntuloa (2xXLR + 6xPlug)
- S/PDIF in + out
- 2 x MIDI in + out
- 4 x ulostulo (main ja monitor out) + phones
- 2 x efektiprossu, perus delayt, reverbit, modulaatioeffut ja vähän jotain erikoisia
- Jokaiselle kanavalle kompura + eq
- Motoroidut feiderit
- DAW-kontrolleri: itse oon käyttänyt Logicin kanssa, toimii kai useimmilla softilla. Tuo omalle ruudulleen kanavat, plugarit, softainstrumentit jne näkyville, kaikki äänitykseen, miksaamiseen yms liittyvät kätevästi tän kautta. Jogwheel + play/stop/start sektio ja paljon muuta kivaa.
Tarkemmin esim tästä:
http://www.01xray.com/hardware/hw_specs.html
Pidetty hyvää huolta, ei ole käynyt keikoilla. Täysin kunnossa. Laite sijaitsee Helsingissä.
Hinta olisi sitten 800 euroa.
Heittäkää maililla markku ät symptomrecords piste com, tai pistäkää koodaten 0400792620.