Radio TV *two new songs for listen!*

32 posts, 2 pages, 5,435 views

Avatar
#1 • • Edited _U Guest
Elektron punkahtavaa popkläshiä ja herkistelyä!

RadioTV

m_d2f53ffa4ff1f29a56bbce056fc797ca.jpg
Avatar
#2 • • _U Guest
Uusi biisi tarjolla "Tonight together", menossa rapakon taakse. Kuunnelkaa vielä kun pystytte. Pet Shop Boys kohtaa Kraftwerkin Sex Pistolsin sukkanauhoissa!
Cutoff

Posts: 14

#3 • • Cutoff
Ihan laadukasta, mutta ei ihan mulle vielä riitä.
Lauluissa hieman sellainen neljä ruusua ongelma. Huokaillaan hitusen varovaisesti, kun pitäis asenteella vetää. Shell Pinkissä oli kovis väliosa. Osa syntikkasoundeista ei mielestäni uppoa soundimaailmaan vaan on liian hifipresetinomaisia.
Lisää biisejä, asennetta ja näkemystä vaa lisää. Taitoa kyllä löytyy. Nyt vielä lisävaihde päälle.
Avatar
#4 • • _U Guest

Ihan laadukasta, mutta ei ihan mulle vielä riitä.
Lauluissa hieman sellainen neljä ruusua ongelma. Huokaillaan hitusen varovaisesti, kun pitäis asenteella vetää. Shell Pinkissä oli kovis väliosa. Osa syntikkasoundeista ei mielestäni uppoa soundimaailmaan vaan on liian hifipresetinomaisia.
Lisää biisejä, asennetta ja näkemystä vaa lisää. Taitoa kyllä löytyy. Nyt vielä lisävaihde päälle.



Kiitti palautteesta.
Avatar
#5 • • _U Guest
Uusi miksaus kuultavissa biisistä Tonight together.
Avatar
#6 • • dpdrm Guest
Pitkästä aikaa jotain mitä jaksaa kommentoidaki. :)

Kiva konsepti, mut laulajan pistäisin vaihtoon / treenaamaan, ei niinsanotusti nyt kyllä lähde ja efektoitu kura on silti kuraa, autotunelleki ois käyttöä... :crybaby:

Sitte pitää myös yhtyä edeltävään palautteeseen osasta synasoundeista ja lisäks vielä hioisin miksausta, yleissoundi on välillä vähän tuhnu & ponneton.

Mut tekniikka on tekniikkaa ja sen unohtaen tää on jotenki hirveen mukavaa matskua, välillä vähän sellane lepposampi Ladytron tuli mieleen tai jotai emmätiä oon paska vertaamaan mihinkää bändeihi... Mielellään kaikki neljä biisiä kuuntelin.

Kaiken tän lätinän jälkeen loppukaneettina totean niinku taas edellä sanottu ni lisää vaa duunia. :happyroll:
Avatar
#7 • • _U Guest

Pitkästä aikaa jotain mitä jaksaa kommentoidaki. :)

Kiva konsepti, mut laulajan pistäisin vaihtoon / treenaamaan, ei niinsanotusti nyt kyllä lähde ja efektoitu kura on silti kuraa, autotunelleki ois käyttöä... :crybaby:

Sitte pitää myös yhtyä edeltävään palautteeseen osasta synasoundeista ja lisäks vielä hioisin miksausta, yleissoundi on välillä vähän tuhnu & ponneton.

Mut tekniikka on tekniikkaa ja sen unohtaen tää on jotenki hirveen mukavaa matskua, välillä vähän sellane lepposampi Ladytron tuli mieleen tai jotai emmätiä oon paska vertaamaan mihinkää bändeihi... Mielellään kaikki neljä biisiä kuuntelin.

Kaiken tän lätinän jälkeen loppukaneettina totean niinku taas edellä sanottu ni lisää vaa duunia. :happyroll:



Kiitti palautteesta.
Avatar
#8 • • _U Guest
Sivuilla uusi biisi "Magic eyes", hieman päivitetty versio vuonna 2002 tehdystä biisistä. Lisäksi myös musavideo samaisesta biisistä, kuvattuna varmaankin samoihin aikoihin (kuka näitä vuosia nyt muistaa). "Magic eyes"-musavideo directed by Sike Sillanpää. Laatukamaa, as always.

Cowabunga!
Avatar
#9 • • _U Guest
Uutta biisiä pukkaa. Sivuilla kasarihenkinen ralli "Dollshow" kuunneltavana. Niin herkkää, ai jai jai. Enjoy!
Avatar
#10 • • jenni.h Guest
hei mä tykkään, ainakin nyt. ei mulla sen rakentavampaa sanottavaa silti, video oli ..hassu
Avatar
#11 • • _U Guest

hei mä tykkään, ainakin nyt. ei mulla sen rakentavampaa sanottavaa silti, video oli ..hassu



Kiitos palautteesta.

Nyt kuunneltavissa teaser uudesta biisistä "Shake it".
Avatar
#12 • • Edited roisto ratissa Guest
hyvä hyvä! tykkäsin kovasti, siis aivan loistavaa. jakaa varmasti porukan kahtia, älkää välittäkö, pitäkää oma soundi, aivan mielettömän hyviä biisejä. loistavaa musiikkia. ei muuten saa yrittää liikaa, se rima nousee varmasti koko ajan, ja tää tyyli ei sitten mitenkään kestä yliyrittämistä. magic eyes ja shell pink omat lempparit. ainii muistinko sanoa.. aivan loistavaa!! jatkakaa.
Avatar
#13 • • Edited roisto ratissa Guest
:hearts:
Avatar
#14 • • Tonkku Guest
Videohan kävi biisin kuin nyrkki pers.. pesuvatiin. Molemmat varsin maittavia paloja : )
Avatar
#15 • • Edited _U Guest
Kiitos palautteesta.
Avatar
#16 • • _U Guest
Uus biisi "Shake it" kuultavana.
Avatar
#17 • • roisto ratissa Guest
shake it toimii, uusia biisejä tulossa?
Avatar
#18 • • _U Guest
HELLO!

CHECK OUT THE COOLEST ELECTRO TRACK "KISS MY DIRTY LIPS"!
JUST UPLOADED!
BE COOL.

Radio TV
Avatar
#19 • • _U Guest
Eli saameksi siis, että uutta shittiä linjoilla. Kuunnelkaa ennen kuin vanhenette. "Kiss My Dirty Lips"

Banzai!
Avatar
#20 • • roisto ratissa Guest
ookei :D ..vähän erilaista soundia. no ei muuta kuin kitara kouraan, mikki naaman eteen ja puolet biittimatskusta pois.. en tiä mitä dirty lippsissä on haettu, mut jotenki se teidän rosoinen crossover vaan toimii ihan eri tavalla.