31 posts, 2 pages, 6,208 views
Vähän pidempään jo ihmetellyt miksei tekno ole rantautunut suomeen niin isosti kuin se ansaitsisi. Jos ei kaikkein pahimmasta räminäkolinasta ja diipeimmästä minimalista puhuta niin onhan hyvä menevä herutekno mitä loistavinta bilemusiikkia. IMO se sopisi loistavasti normi klubibileisiin missä sitä valitettavan harvoin kuulee. Jopa niinä muutamana kertana ku allekirjottanut on teknoa bileissä soittanut on se näyttäny toimivan hyvinkin tehokkaasti. Eli mikä mättää? Onko asia niin kuin Nessi joskus kirjoitti että puristit on ajanut normibilettäjät karkuun vai onko suomalainen riviklubbaaja niin puusilmä että yhdistää teknon automaattisesti tajuttomaan paukkeeseen mistä tulee vaan huono mieli? Vai onko tää vaan mun angstia kun mun musiikkimausta ei tykätä? Tää juttu on häirinny meikäläistä jo niin pitkään että jopa plattari lynkkauksen uhallakin lähen tämmösiä kirjottelemaan. Täältä jos jostain luulisi vastauksen löytyvän.
Njaa.. nyt taitaa olla vaan nii et suomi on pieni maa ja toi kitaramusa ja räppi on vaa suositumpaa suurten massojen keskuudessa. Ei riitä ihmisii kaikkeen, joten harvempi löytää tiensä mihinkään tekno/trance/house/yms musan tapahtumiin muutenkaan. Eipä siin kait kummempaa.
Silläkin uhalla että tästä tulee sanomista, väittäisin että teknoskene on itse aiheuttanut oman alennustilansa.
Mikäs hemmetin ihme se on tekno yhdistää älyttömään paukkeeseen, kun semmosta pääosin aina kuulee. Vika on soittajissa, ei kuuntelijoissa.
paha siinä on mennä sekaan sanomaan hirveästi mitään jos lauma ukkoja fiilistelee jostain tietystä rumpukoneesta olevaa tiettyä yksittäistä soundia jossian biisissä, enemmän kun biisiä kokonaisuudessaan
Eipä ole juurikaan mitään ns. monoträkkiä tai vastaavaa kuulunut oikein missään.
Ja Plattarin/netin perusteella nyt on turha päätellä, millaisia itse teknotyypit oikeasti ovat.