Cosmic City @ Redrum - Kesäkuun ohjema

7 posts, 1 page, 1,571 views

#1 • • Katerina Guest
Cosmic City
Every Saturday at Redrum

2.6.
Lil Tony & Milla Lehto + Fummer warm Up, 4/8 e

9.6.
Ender & Lil' Tony + Marvin Jaxxon warm up, 4/8 e

16.6.
Ame (Innervisions, Germany) & Lil Tony + Newhouse warm up, 5/10 e

23.6.
Ender & Jay Lamar + Lauri Soini warm up, 4/8 e

30.6.
Tomi K & Lil Tony + Mekaanikko warm up, 4/8 e

Redrum, Vuorikatu 2, 00100 Helsinki
K 22, KLO 22-04

www.cosmiccity.fi
www.myspace.com/cosmiccityhelsinki
www.redrum.fi

2165_cosmicjulkka_1.jpg
#2 • • liltony Guest
9.6. lautantaina soi 97% housea. Laukkuun pakattu, Jovon, Kerri 'Chandler, Omar S, Ame, Dixon, Dennis Ferrer jne jne ja paljon uusia CDr promoja kesän kuumista hiteistä. Ai Ai pari niin kovaa vokaaliraitaa että huh huh vain merituuli ja delfiinit puuttuu.

Tän kesän Rej on syntymässä pikkuhiljaan, vielä ei voi sanoa mikä se on koska pari niin kovaa ehdokasta että ei osaa päättää...

Cosmic Cityn musa muokkaantuu omalta osaltani selkeesti letkeeseen fättiin jenkkihouseen, jossa vivahteita Baleaarisesta menosta teknoon.

Its Cosmic are you.

16.6. AME. Kantsii tulla todella hyvissä ajoin mestoille. Ennen 23:00 5e sisään sisältäen juoman
#3 • • Samus Aran Guest
Pitääpä tulla tsekkaa menot ja mestat alkuillasta :)
#4 • • Paarma Guest
Uncle Egg huomenna aka tänään myös mestoilla. VICTORY!

Credit to the edit!
#5 • • Samus Aran Guest

Cosmic City
Every Saturday at Redrum

9.6.
Ender & Lil' Tony + Marvin Jaxxon warm up, 4/8 e

Mahtava paikka, soundi huippu, tila toimiva, tätä on kaivattu :)

Marvin "MK" Jaxxonin house/tekno toimi ainakin mulle alkuiltaan sekä voluumin että selektion puolesta ja Toni alotti nätisti, varsinki Loves Entry on ollu mulle tän vuoden kovimpia tärppejä edittien joukosta, ns. "ylähyllyn" kamaa ;o Nice!

Ainoo miinus röökistä, mikä valitettavasti on itelle sen luokan mukavuus-haitta, että joutuu pitäytymään tiukasti "spesiaali"-illoissa, kunnes koppi tai joku muu systeemi tulee tilalle.

Ps. Where's Past Events when you need one!?"
#6 • • Quu Guest
Mä allekirjoitan kyl Samusin kommentit.

Paikka oli ehdotonta rautaa ja timanttia samassa paketissa. Kerrankin mesta missä keskitytään olennaiseen ja kaikki blinblingi jätetty pois.

Mä haluan jo nyt tuonne takaisin.

Kerkesin oikeastaan kuulemaan vain Hannun soitantaa ja oli kyllä luksusselektiota.

9.6.2007 NEVAR FORGET
#7 • • liltony Guest
Samuksen kanssa samaa mieltä röökikoppi hommista. Toivotaan että se hyväksytään tänä kesänä, noi päättäjät ei oo kauheen kiinostunut hosumaan asioiden kanssa. Ollaan odotettu yhtä puumerkkiä siltaseen kohta puoli vuotta.