Connected - Hope [electro-acoustic trance]

6 posts, 1 page, 967 views

Avatar
#1 • • Chronosis Guest
Lataa

Pituus: 6:26
Koko: 8,59 MB
Laatu: MP3 VBR V2
Avatar
#2 • • P.Korhonen Guest
Herranjumala toi vingutus on kamala. Enpä sano muuta.
Avatar
#3 • • MikkiHiiri Guest
Nätti biisi kyl ja hienoja juttuja. Ton peruskiksuvingutusmelodian vois kyl vaihtaa johonkin parempaan tai deletoida kokonaan :) Muuten ehkä parannetulla miksauksella vois olla tosi kova raita
Avatar
#4 • • Chronosis Guest
Kiitoksia tosiaan edellisistä palautteista. :)

Poistin kiksuvingutuksen ja tein jotain hieman erilaista tilalle, tiedä sitten mentiinkö ojasta allikkoon... Miksausta koitin myös parannella. Versio 2 löytyy samasta ylläolevasta linkistä, mutta laitetaan se vielä tähänkin:

versio2
Avatar
#5 • • Tonkku Guest
Tää on vähän semmonen ränkytys. On kitara meininkii mutta silti se ei ole onnistunut. Melodia on tuolla jossain mutta se ei onnistu herättämään juuri muuta kuin.. eipä ihmeitä.

Bassolinjassa on 1% semmosta Joy Division/New Order meininkii joka saattaa hieman innostaa. Kolmen ja puolen minsan kohdalla biisii käy lähes sietämättömäksi. Menee tukkoon ja ahistaa, joku nenäliina jeesais kyl tässä vaiheessa.

Joo, ei kyl nyt.

..ei pääse kyl kehumaan.
Avatar
#6 • • Roz Guest
Biisissä on jotenkin kivan fressi alku. Se mitä tää biisi tosissaan vaatisi, olisi kunnon vokaaleja. <visio> Joku flegmaattinen mieslaulu vois sopia aika hyvin </visio>.

Lienenkö mä jotenkin kiltillä päällä tänä aamuna kun mä kyllä diggasin tästä biisistä. Kiva pieni rallatus jossa on mukavan pieniä soundeja ja selkeä meininki. Tuossa puolenvälin maissa mukaan tuleva hämärä synachordisoundi on kyllä erinomaisen hieno. Kyllä tää mulle läpi menis jonkun trancealbumin viimeisenä raitana oikein hyvinkin. Taidanpa suorastaan ottaa mp3:n talteen.