Miika Kuisma & OlliS: Take Another Look

7 posts, 1 page, 1,415 views

Avatar
#1 • • Miika Kuisma Guest
Label: Subtraxx -:- Cat: SXXDD028 -:- Formats: All -:- Estimated release date: July 2007

SXXDD028.jpg

-: Description :-
Miika Kuisma and Olli Sovijärvi join forces for the second time. Their first collaboration 'Awakening', especially wonderfull remix by Noel Sanger, got attention from the worlds top jocks. Original mix of 'Take Another Look' is an epic progressive anthem that suits intimate clubs as well as the biggest arenas, while Miika's Lost Method mix takes more relaxed approach on the theme. Besides being second single cut from Miika's upcoming artist album 'Sententia' this choon is another example of the unique vibe this concept album is going to offer.

-: Clips :-
Original Mix
Miika's Lost Method Mix
Avatar
#2 • • JussiS Guest
Lens flare!

Pirun kova viisu kyl, kummatki remixit toimii.
Avatar
#3 • • OCS Guest
Lens flare :D

Ei mut todella kova biisi ainakin mitä olen sampleja kuullut. Toivottavasti tulee vinyylinä myös.
Avatar
#4 • • Miika Kuisma Guest

Lens flare :D

Ei mut todella kova biisi ainakin mitä olen sampleja kuullut. Toivottavasti tulee vinyylinä myös.


Tänks! Yhteistyökumppani on luvannut prässätä vinyylin tästä, eli se onkin sitten Subtraxx vinyyli ikinä :happyroll: CDS ja digitaaliset tehdään tietty myös ja ehkäpä pieni videokin.
Avatar
#5 • • Jussi Lius Guest

Lens flare :D

Ei mut todella kova biisi ainakin mitä olen sampleja kuullut. Toivottavasti tulee vinyylinä myös.


Tänks! Yhteistyökumppani on luvannut prässätä vinyylin tästä, eli se onkin sitten Subtraxx vinyyli ikinä :happyroll: CDS ja digitaaliset tehdään tietty myös ja ehkäpä pieni videokin.



Nyt.. oli pakko loggautua ja sanoa,.. että säästäkää nyt ihmeessä rahanne ja älkää lähtekö Darude videoita tekeen. Ne on laadultaan sekä näyttävyydeltään kuin Krisse show!! Vinyyli ja CDS riittää ihan varmasti.

- jussi

ps. saatampi tietenkin olla väärässä..
Avatar
#6 • • JussiS Guest

pieni videokin.


Jos meininki on tällästä ni mä haluun videon kuvauksiin!
Avatar
#7 • • Miika Kuisma Guest

Lens flare :D

Ei mut todella kova biisi ainakin mitä olen sampleja kuullut. Toivottavasti tulee vinyylinä myös.


Tänks! Yhteistyökumppani on luvannut prässätä vinyylin tästä, eli se onkin sitten Subtraxx vinyyli ikinä :happyroll: CDS ja digitaaliset tehdään tietty myös ja ehkäpä pieni videokin.



Nyt.. oli pakko loggautua ja sanoa,.. että säästäkää nyt ihmeessä rahanne ja älkää lähtekö Darude videoita tekeen. Ne on laadultaan sekä näyttävyydeltään kuin Krisse show!! Vinyyli ja CDS riittää ihan varmasti.

- jussi

ps. saatampi tietenkin olla väärässä..


Joo, siis tarkoitus on päästä about nauhakustannuksilla. Järki on päässä ja hyvä idea voittaa rahan mikä päivä vaan :)