näköradiomies - 5:55am jotaa tää on

7 posts, 1 page, 1,610 views

#2 • • Needless Guest
hemmetin hyvän kuuloista on juu! ehkä kumminkin jotain jää vielä kaipaamaan, en nyt vaan tiedä mitä. beislain on koukuttava ja toimiva mutta kait jotain lisää rumpuosastoon/perkussioihin. mutta siis, taas kerran ostaisin sun tuotoksen vinyylinä jos jostain sais. 8+
#3 • • Forehard Guest
HALT! väittäisin että olen kuullut kyseisen kappaleen joskus ennenkin? Mulle tää ei antanut oikeastaan juurikaan mitään. "kolkkilinja" kuulosti jotenkin väkinäiseltä tuolla. Sopihan se sinne mut jotenkin tuli semmoinen helppo ratkaisu mieleen. Pädin soitukulku on todella harmaata. Yllätyksetöntä kaavaa noudattaen. Biisin lopussa on mun mielest plussaa se et tuo jonkin asteen chordi vähän filteröi ja kuulostaa napakalta. Perkkoi oisin kans syöttänyt aika rutkasti lisää mut ei tää mun raita olekkaan :) Tuttua näköradiomiesta, laadukasta mutta jotain jään kaipaamaan...ehkä se on sinun hellyyttäsi
#4 • • näköradiomies Guest
kiitoksia foreltakin kommentista ja niinhän se vähän on että iteksii tulee mielummin fiilisteltyä helpompaa teknua ja sitte vaikka sun kanssa niitä cowbellejä räiskiä, se on kaksin hupaisampaa kuin yksin:) tosin, nyt kun konekkin futaa taas niin jos sitä joskus koittas jonkin asteen ns. rumpukone paukkeenkin tehdä joillakin mausteilla kyllä.

ps. oon itekkin jo hieman tajunnut käyttäneeni tuon kolmisoinnun loppuun;)
#5 • • svoo Guest
BIG

ps. ei ollu mitään pahkikulunutta. 303-kuljetuksesta kiitos, sopi yhtikäs mihinkään pitkästä aikaa... Jos jollakulla on cd-albumi 'Tracks Beyond Subconsciousness--Ambient Acid Cut Outs'älkääpä epäröikö verrata tähän raitaan. Se mikä molemmissa henkii erinomaista ja nautittavaa kuunneltavaa on mahdollisesti ammennettu jostakin samasta ulottuvuudesta. Eli puhuisin pikemminkin uniikkitavarasta. So very very intelligent... Kiitän!
#6 • • sonni Guest
hiipivyydestä, malttiudesta ja pehmosuudesta plussat, helpoista key changeista miinukset.
#7 • • näköradiomies Guest
oujea :) kiitti palautteesta vaan, kuten tästä joki nokkela huomaskin ni tuo kolkki oli kelanauhalle nauhotettu joten tää biisi olikin semmoi enemmän testi kuin biisi elikkä sama juttu ku tossa sörssäleen biisissäkin softaa nauhalle ja takas koneelle, tosin tuon kelanauhurin äänipäät pitäs putsaa ku menee jo liika nuhruks jopa. mut ei millää uskaltas moista tehä kun tuo räkäsyys siinä on monen biisini paskan saundin luonut :hearts: