Rave Maijanen - Kuutamolla 3" MP

15 posts, 1 page, 2,199 views

Avatar
#1 • • Rave Maijanen Guest
ravebannerhead.jpg

Rave Maijanen - Kuutamolla 3"

Kölnin Pihlaja on ylistetyn Kuutomolla 3" MP julkaisun avausraita. Tämän minimal henkisen tech-houserin lempeissä nahkahousutunnelmissa liikutaan keskieurooppalaisen varmasti. Taattua Maijasen Ravea.

Lataa Kölnin Pihlaja tästä

Nitkutakkinen Tyttö vie kuulijan matkalle Kölnin tuolle puolen. Apean neitokaisen elämästä kertova kärsimysnäytelmä tuo esiin teknon pimeän puolen, sen atonaalisen nykimisen.

Lataa Nitkutakkinen Tyttö tästä

Anna mulle tahtitaivas on ripaus mennen talven lumia. Kun kesä 94 oli kuumimillaan, tämä ikivihreä soi kaikkien C-kasettisoittimissa. Tai ainakin se olisi halunnut. Hardfloor vaikutteet ja hämmentävät puhesamplet eivät päivänvaloa kestä, mutta stroboskoopin kutsun pimeään bondageen kylläkin.

Lataa Anna Mulle Tahtitaivas tästä


ravebannerfoot.jpg
Avatar
#2 • • Roz Guest
Hitsin laadukasta ja viksua skeebaa. Toimii. Eipä mul juur muuta!
Avatar
#3 • • crc Guest
"who .. is .. rave maijanen?"

ei siin mitää. iha laadukasta. kuulee ettei olla iha ekaa kertaa liikenteessä.
kyllä mää sut varmasti tunnen. en oo vaa viel keksiny :)
Avatar
#4 • • A-E Guest
laatu caccaa. hitsin hyvin potkii varsinkin toi tähtitaivas.
Avatar
#5 • • mad'ison Guest
Laatu on kohillaa kyl! Tähtitaivas toimii kans mulle parhaiten näistä, johtuu varmaa Hardfloor vaikutteista :D
Lisää näitä, kiitos.
Avatar
#6 • • Rave Maijanen Guest
Rakas yhteisö,

Hra. Maijasen manageri tässä hei! Rave ei itse päässyt vastailemaan kiireiltään, mutta ehkä saamme hänet levy-yhtiön live chattiin joku kerta!

Ja kiitoksia vain palautteesta, sita on aina mukava lukea. Ja tosiaan, julkaisun ollessa underground tyyliin ilmainen, se palaute on se ainoa palkka mitä saamme. Piti vielä mainita, että kipaleitahan saa käyttää rajoitetun vapaasti ei-kaupalliseen käyttöön, joten ei muuta kuin lasit helisemään ja Ravet pystyyn!

Muistakaa laitailla biisit talteen, ne eivät tuossa osoitteessa valitettavasti loputtomiin pysy.

Kiitos ja hei!

Tiina Lymenkopf,

Manageri ja assistentti.
Rave Maijanen

chart.jpg
Avatar
#7 • • snt Guest
Anna mulle tähtitaivas ja Kölnin pihlaja toimii. Nitkutakkinen tyttö jäi avautumatta mulle.
Laadukkaan kuulosta tuotantoo silti kaikki. Hyvvvvä.
Avatar
#8 • • shokuni Guest
Tosi toimivaa shaibaa! Kieltäydyn lukihäiriöinnistä: tAhtitaivas on vallan mainio veisu. Nimikin toimii. On sen verran toimivat tahdit, että on kuin olisi rytmisessä taivaassa. Just näin! Kunolla suhinoita ja jekkuja!
Avatar
#9 • • Rave Maijanen Guest
Kyllä! Vaivainen viikko on biisien julkaisusta takana ja tuhannen downloadin rajapyykki (yhteensä) menee rikki ihan pikapuoliin!

Kiitos siitä kaikille. Pääasia on, että biisit ovat päässeet kotipesästä maailmalle. Jatkoakin varmasti seuraa näin mukavan alun jälkeen.

Rave on.

p.s. shokunille todellakin pointsit oikeamuotoisesta nimitulkinnasta!
Avatar
#10 • • djsakke Guest
kelasin noi pikaseen tuos aiemmin tanaan lapi ja kuulosti hyvalta! pitaa kuunnella uudestaan kun en ole ihan nain vasynyt ja unen tarpeessa :D joku noista erottui oikein edukseen mutta vasykooma vei keskittymis- ja havaintokyvyn enka enaa muista mika se oli.
Avatar
#11 • • HardS Guest
pihlaja ja tähtitaivas (vaiks ne vokaalit vähän häiritsi) 5 pojoo eli täpöt. nahkaämmälle 3p.

mut parin kuuntelukerran jälkeen voi kyl sanoo et hiton hyvää! lisää kiitos! pian! eli vähän nopeemmin!
Avatar
#12 • • Timo Beast Guest
pitkästä aikaa plattarilla ihan pätevää teknostelua.. i like.
Avatar
#13 • • Rave Maijanen Guest
Rave Maijanen on nyt myös myspace-ikoni! Biisit voi kuunnella MySpace sivuilta sisäänrakennetulla soittimella hyvinkin helposti, enää ei tarvi ladata koneelle mitään!

Ja samalla kannattaa lisäillä itsensä myös ystävälistalle!

http://www.myspace.com/ravemaijanen
Avatar
#14 • • Rave Maijanen Guest
Kolme viikkoa listalla heilumisen ja pitkalle yli tuhannen downloadin jälkeen, Rave Maijasen kesän festarikeikat ovat vihdoin myynnissä!

45min live retro-technoa on kesän kovin uutuus. Kiinnostuneet voivat ottaa yhteytta osoitteeseen ravemaijanen @ gmail piste com.
Avatar
#15 • • HardS Guest
hkiin sit pari keikkaa ainaski! :D