paras rafla?

52 posts, 3 pages, 18,457 views

tuitui

Posts: 1,258

#21 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Vivian:

Hyviä rafloja mun mielestä on :


Tiger
Hesperia
Memphis
Kerma



noi o jees..

sie vielä DTM ja Jump Inn on mukavia paikkoja..

Samoin sOda*plur*

- hulivili hupakko -

*sydän*

[muokattu 15.11.2002 16:08]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

TonySt

Posts: 4,166

#23 • • TonySt mediamoguli
Parhaita rafla-iltoi on yleensä tullut vietettyä: Kaivolla, Kermassa, sOdassa, dtm:ssä, pataässässä ja joskus jopa vanhalla Kajalissa sekä joskus Tigerissäkin

*piis*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Lost-Soul

Posts: 3,107

#24 • • Lost-Soul los pallos
Paras rafla (ei mikään biletyspaikka siis) missä mä oon ikinä ollu on.... (tattaratadataa....) RED ONION (paremmin tunnettu redarina)...

Mikään ei voita lähiöräkälää...*ökkö*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

DESPE

Posts: 4,580

#25 • • DESPE
sinkkumiehille ehdottomasti lauantaisin Systemi =)
Akrobaatti

Posts: 330

#26 • • Akrobaatti
En o pahemmin hesas päin pyöriny. Enkä tääl Tampereen yössäkään mihinkään raflaan hiippaile ku ikääkin on vasta 15. Pyöritään vaan kaveri-porukan kans jossain tai sitten chillan tyttö-ystävän kanssa*heiii*

--
Hip Hop For Life

nomic

Posts: 4,120

#27 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
MIKKOLAN ALCATRAZ!!! sinne mahtuu n.5 ihmistä *iloinen*
ella

Posts: 21

#28 • • ella
HEZARI; hell yeah!!!!!
Avatar
#29 • • ikj Guest
mä en oikeesti kestä rafloja...ctrl highlight tyylii, mä yritän aina pysyy niin kaukana kun mahdollista*igor*
Tapi

Posts: 1,437

#30 • • Tapi Dreamstate
Listan vaihtoehdoista Kerma on sekä atmosfääriltään, että musiikilliselta anniltaan täysin ylivoimainen.
wattsson

Posts: 146

#31 • • wattsson
Kerma tai CTRL, Premis ja Oopperas tulee joskus halvan kaljan peräs juostuu.*joo*

Ctrl:s yleensä menee hyvä fiilis sihen ku siel tulee eka pari hyvää biisii ja sit pari biisii jotaa räppii ja sit tekee mieli lähtee kotii. Premis ja Oopperas taas huomattavasti enemmän räppii *eiei*.

Kermas selkeesti parasta musaa *joo**joo*
misjah

Posts: 3,373

#32 • • misjah Team Sika
kesällä kaivo.. varsinkin keskiviikkoisin..
*piis*

--
www.team*possu*.tk

DREAM

Posts: 9,936

#33 • • DREAM Team Sika
joo kaivo ja Hesari!
Galore

Posts: 131

#34 • • Galore
Kerma!!!!
Vuoden alussa oli (vähän liiankin pitkä) Kermaputki... Siel on aina hyvä fiilis (vaik joku vähän kaataiskin nestettä päälle...). Harvassa paikassa suostuu maksamaan 6 oiroo sisään tavallisena viikonloppuna...

--
¨kotahi¨

tiipi

Posts: 506

#35 • • tiipi
ctrl on yllättävän hyvä, se on yleensä se kompromissi mulla ja kavereilla. ne tykkää jostain biiseist, mä niist toisista. ja tanssilattian koko ja muoto on plussaa. *joo*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#36 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ehkä premi ja ctrl on parhaita *joo*

vai miten olisi karhunkierros kalajärvellä tai rybar kalliossa? *nauraa**nauraa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

RedOne

Posts: 448

#37 • • RedOne
Tiikeri,Ctrl,Premi...ja kesällä pumppuhuone...

--
Hab haba zut zut

Avatar
#38 • • ikj Guest
idi:

mä yritän aina pysyy niin kaukana kun mahdollista*igor*



ja paskat...tänää pitää mennä viettää kaverin synttäreitä ctrl'iin...*hmph*

[muokattu 3.5.2003 21:16]
Avatar
#39 • • purrr Guest
Kerma ja Mother, no doubt...

Joihinkin teinimestoihin voi pystyä meneen homosteleen ison ja kännisen kaveriporukan kans, tosin silloin kyllä paikan "vakkarikasvot" kattoo aika pitkään; muistan eräänkin kerran kun poikaystäväni ja ystävämme (toinen poika siis) pussailivat Highlightin tanssikorokkeella...lähti korokkeella tanssinut kolmas kundi (sellainen basic-homokammoinen heteroteini) aika nopeasti alas...*naur*
hallucinogen

Posts: 8,190

#40 • • hallucinogen Edain
Siis onko mikado joku huorien hommaus paikka*täh**iloinen**nauraa*
Kyllä se malmin tillikka on kyl ihan ykkös mesta *vink* Ei kyl noin perus baarit oikeen nappaa ollenkaan, sama paska musa kaikkialla paitsi et se premin alakerta on kyl hyvä plussa ja sit se 2 eskoo kahteentoista *hymy* Mut suomen paras paikka on lohjan möljä sitä ei voita mikään, siellä niin monet halvat kännit otettu et huh ja sinne nytkin menossa *plur*

--
pikku-*possu*