Hard NRG 5

63 posts, 4 pages, 11,645 views

PoisoN

Posts: 1,555

#1 • • PoisoN
Kuuntelin sitä koko eilisen päivän ja nyt taidan olla valmis arvostelemaan. Kokonaisuutena taas kerran tosi kova setti, mut siinä ei oo oikein mitään hirveen uutta ja mullistavaa. Alku ehkä vähän letkee mut loppuu kohti ei pysty pysyy paikoillaan. Yhteenmiksaus ois joiltakin osin voinu olla vähän parempi...

Saisko muuten ton tracklistin näkyviin. Kuulin et levyl on yks Protskun oma biisi...
Avatar
#2 • • ikj Guest
oli kyl mun mielest paras harrin mixeistä*piis* jotenkin tuntuu että tää levy oli sitä oikeeta hard NRG'tä...
noi kaikki muut on ollut vähän tommosii nrg/hard house/trance(no ehkä ei ihan trance..) sekotuksii....tää oli aika erilainen,enemmän niinkun sen live setit*super*

[muokattu 20.10.2002 22:05]
Panfobia

Posts: 521

#3 • • Panfobia
Tahtoo jo oman nrg:nsä ja äkkiä!!! Saisi postipoika polkea kyllä hivenen nopeempaa tänne perämetsienkin suuntaan!!! *hmph*

[muokattu 20.10.2002 21:38]

--
*sydän*

cosmikki

Posts: 1,261

#5 • • cosmikki
mä en noita genrejä ala lajittelemaan enkä siihen välttämättä pystyisikään, levy oli mielestäni ihan ok, vaikka ei tosiaan mikään mullistava. tykkäsin ehkä enemmän edellisestä levystä *ding*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Panfobia

Posts: 521

#6 • • Panfobia
This is some good shit!! *iloinen*

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#7 • • Panfobia
Ainoo huono puoli tän kuuntelussa on, että jalat [ja pää] alkaa vispaan tahdissa siihen malliin, että kohta olis tamppaamaan päästävä... Pitää varmaan pistää stereot huutaan ja pitää omat private-bileet... *nauru*

--
*sydän*

Avatar
#8 • • jukka Guest
Joo tosiaan levy sisältään paljon hardtrancee...Mutta asiaan...Levy on paras tähän mennessä proteukselta ilmestynyt levy.AIVAN LOIVASTAVA!!!.6 biisi on herkkua korville MAHTAVA BIISI JA ENNEN KAIKKEA MAHTAVA LEVY.Lisää tälläsiä!!*enkeli*super**piis*
FraGile X

Posts: 117

#9 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
On kyllä todellakin parasta Harria... Lab4:n Place goes Boom kuulostaa vielä paremmalta kun Labin Viruksella....Harri on ymmärtänyt lisätä vähän tempoa siihen...naminami....*pahis*

--
No more Rock`n Roll !!!

_atmos

Posts: 230

#11 • • _atmos
hard nrg 5 ei ole valitettavasti vielä toistaseksi vakuuttanut 5+ kuuntelukerran jälkeen..

*super* hardnrg1 *super*
Panfobia

Posts: 521

#12 • • Panfobia
Biisilistausta tähän settiin oisko joku saanut aikaseks? Minä pienoinen en tunnista montaakaan... *pupu*

--
*sydän*

nokua

Posts: 305

#14 • • nokua viidakko vekara
itse tossa viime ostin sen ,, & se rokkaa *pahis*
itse haluaisin kans listan biiseistä .. harria lisää pe:na *ökkö*
Avatar
#15 • • hyperventilaatio Guest
Laittakaahan se biisilista vaikka tänne, jooko?
Avatar
#16 • • Satunnainen vierailija Guest
Tuolta platinumilta bongasin *ökkö*
1. Intro
2.
3. Lisa Lashes - Unbelievable (Lab4's Licensed To Thrill Remix)
4. Carbon Based, E-NRG & Nemes - Prologue
5. Lab4 - Place Go Boom
6. Carbon Based & E-NRG - Illuminate
7.
8. Safe N´Sound - Inverted Reality
9. Carbon Based - Fatal Flashback
10. Stormtrooper & Rushout - Imagine
11. Lab4 - Resurrection (Lab4 Remix)
12. Lab4 - Pure Kaos
tematsu

Posts: 436

#17 • • tematsu Innovator
*suru* mistäs minä pienoinen voisin bongata tämän levyn??
tahtoo!!!

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Panfobia

Posts: 521

#18 • • Panfobia
Kiitoksia Satunnaiselle vierailijallemme! *hymy* Ite en kauheen usein Plattarin sivuilla käy, joten en ollu totakaan huomannu. Mutta kakkonen ja seiska vielä... *iloinen*

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#19 • • Panfobia
elekid:

*suru* mistäs minä pienoinen voisin bongata tämän levyn??
tahtoo!!!


Vaikkapa Street Beatista tilaamalla postin kautta kuten minäkin? *iloinen*

--
*sydän*