moottoripyörät

24 posts, 2 pages, 4,810 views

Avatar
#1 • • jarier Guest
onkos plattarilla muitakin prätkäkuumeisia tai jo prätkäkuumeensa tyydyttäneitä?

itse tuli prätkäkortti ajettua viime kesänä ja otettua ensikosketus moottoripyöriin isobroidin -04 cbr1000rr:llä. sillä tuli muutama viikko ajeltua ja paluuta takaisin ei enää ole, oma pyörä on saatava. nyt kun on mennyt alkuvuosi täällä turkissa, niin on kyllä pää kääntynyt aina siihen tahtiin prätkät havaittaessa, että alkaa jo huolestumaan niskan nivelten liiallisesta kulumisesta. tätä prätkäkuumetta ei myöskään vähennä se, että yhdellä operaattorilla täällä duunissa on viime vuoden yamaha r1, jota tulee tunnollisesti joka päivä kuolattua.

no oma pyörä ois tarkoitus nyt keväällä ostaa ja oikeastaan yamahan r6 on se mihin oon päätynyt. jotkut sanoo, että kuussatasta ei kannata ostaa, kun ei se ja sen tehot riitä kauaa, mutta en oikein jaksa siihen uskoa, kun siinäkin on jo 130hv kuitenkin vakiona. r1 on myös ollut mielessä, mutta ainakin omaa silmää r6:n ulkonäkö mielyttää huomattavasti enemmän ja onhan se aika paljon halvempikin + halvempi vakuutus ajokaudessa.

no mutta mahdolliset pärtkäkundit ja -mimmit paljastakaa itsenne :) ja kuvia jengin mahdollisista pyöristä ois kans aina kiva nähdä.
Avatar
#2 • • LindaGP Guest
Täällä toinen ison A-kortin omistaja. Ajoin kortin pari kesää sitten kun odotin meidän pikkukakkosta. Eipä ole sen jälkeen ollut aikaa pärtsäillä. Ajopukukaan ei mahdu päälle. Tallissa odottelee kaksi Yamahan R6:ta ja yksi Suitsan 400 supermoto. Ensi kesänä pitäisi taas hypätä puikkoihin. Olen myös Ladies' Bike Club - WIMA Finlandin jäsen (linkki heidän sivuille alla).
Avatar
#3 • • _U Guest
Prätkäkorttii ei oo tullut viel ajettua, mut kyl se täytyy jossain vaiheessa varmaankin ajaa. Katupyörät eivät kiinnosta pätkääkään, vaan just sellaset kunnon cruiser-masiinat iisiraider-tyyliin.
Avatar
#4 • • Timce Guest
Olen viime kesästä lähtien haaveillut "Bulusta", eli Buellista
Tuommonen XB12Scg :hah:
Avatar
#5 • • jarier Guest
jos haaveilemaan aletaan niin mv agusta f4 1000 veltro:

veltro2g.jpg

veltro3g.jpg

veltro1000g.jpg

mv%20avion.jpg

:hearts: :excellent: :crybaby:
Avatar
#6 • • Quu Guest
Onko kellään kokemuksia Vespasta?

Sellainen pitäisi vielä 10 vuoden sisällä hankkia.

Älkää naurako, olen tosissani.
Avatar
#7 • • tumpsi Guest
mäki haluisin vespan jos mul ois kortti.
ei oo ni aion tyytyy moposkootteriin,
ehkä jo tänä kesänä :)

vespa on hieno peli.
Avatar
#8 • • insertxox Guest

Onko kellään kokemuksia Vespasta?

Sellainen pitäisi vielä 10 vuoden sisällä hankkia.

Älkää naurako, olen tosissani.



Muutaman kerran tullut ajettua, ihan sellaisella perus ranskalaisella jalkajarullisella.
Ihan kiva menopeli.

Quu oletko ajatellut mitä vuosimallia?

Noi vanhat on nykyään aika hintavia, mutta vievät voiton noista sähköversioista.


Kesäksi pitäisi hommata uusi pyörä
Kawasaki GPZ 600R 1987 jos toi olis viel muutaman kk päästä viel myynissä.
1156593265dsc00582.jpg
Ja Iso A pitäis kanssa ajaa.
Avatar
#9 • • _U Guest

Onko kellään kokemuksia Vespasta?

Sellainen pitäisi vielä 10 vuoden sisällä hankkia.

Älkää naurako, olen tosissani.



Jep, Vespa olis kyl tosi tyylikäs! Itsekin olen kyl kelaillut joskus, että se olis loistopeli kaupungilla liikuttaessa!

Tollanen olis kyl poikaa!
vespa-classic.jpg
Avatar
#10 • • snt Guest
Pitkään jo himoinnu triumphin speed triplee tai speed fouria.

uudehko speed triple:
Speed-Triple-0007.jpg

<3
Avatar
#11 • • JussiS Guest

mäki haluisin vespan jos mul ois kortti.
ei oo ni aion tyytyy moposkootteriin,
ehkä jo tänä kesänä :)

vespa on hieno peli.


Faijapuolel on Vespa.

Pari kertaa oon tota testaillu, vaikkei korttia ookaan. Todella letkeä peli, mutta kun huippunopeus on jossain 90 tienoilla, niin jää ikävästi jalkoihin 100 alueella.
Avatar
#12 • • Needless Guest
pyöräkuume alkoi voimakkaasti viime keväänä kaverin ostaessa 1100:n. ainut ongelma on rahoitus, nyt ollut kahden vaiheilla jos myisi henkilöauton kevään aikana ja niillä rahoilla sitten pyörä alle.. tai laina hakuseen :crybaby:

4121_421739_b_1c989edbe1749c35_1.jpg
Avatar
#13 • • Lachesis Guest

Onko kellään kokemuksia Vespasta?

Sellainen pitäisi vielä 10 vuoden sisällä hankkia.

Älkää naurako, olen tosissani.



Olen ajatellut samaa. Pitäisi ensin muuttaa tarpeeks hollille, että sillä jaksaa lähteä yhtään mihinkään.
Avatar
#14 • • Taedium Guest

Onko kellään kokemuksia Vespasta?

Sellainen pitäisi vielä 10 vuoden sisällä hankkia.

Älkää naurako, olen tosissani.

Mitä sä selität? Nauraa? Siis ainoo tsygävaihtoehto mitä mä oon tosissaa kelaillu. Ja aina ku käyn läheisel kirppail ni siellä yks myy kivuliaasti sellasii verkkatakkei (ruskeit, sinapinkeltasil resoreilla) jossa on Vespankuva rinnassa. Siis oikeesti oikeesti. Siis aikuisten oikeesti.

Ja avopotta, semmonen ekan maailmansodan saksalaisen sotilaan kypärä. Sen tyyppinen. Ja siihen sarvet - ja tietty ilman sitä pulikkaa päällä. Jos ilman sarvii, ni sit se pulikka. Siis taas ihan oikeesti.

Ni siis Quu, tää ei oikeesti oo vi***iluu, vaa siis oikeesti oon kelannu.
Avatar
#15 • • R2 Guest
Mulla on ollu ihan järkyttävä prätkäkuume viimeset 5 vuotta. Alkaa aina näin kevään korvalla pahentua. Yks työkaveri tyrkyttää mulle jotain 500cc-Kawasakia. Vaikuttais ihan asialliselta laitteelta, eikä hintakaan ois paha. Ois sopivan kokonenkin ekaks pyöräks.
Korttia ei vielä oo ja rahat puuttuu muutenkin, joten jäänee taas haaveeksi..
Avatar
#16 • • insertxox Guest
No nyt on alkannut kiinnostamaan Suzuki GSF 600 S Bandit
Löytyis vain sellainen mikä olisi alle 60000 ajettu kohtuuhintaisena.
Avatar
#17 • • insertxox Guest
Tänään perjantaina siis, tuli ostettua Yamaha FZR 600
L'ähti kohtuu hinnalla.
Nyt vain kunnon keli niin pääsee harjoittelemaan ajamista.


440402_b_5026244e48cdb194.jpg
Avatar
#18 • • Funkatronik Guest

Onko kellään kokemuksia Vespasta?

Sellainen pitäisi vielä 10 vuoden sisällä hankkia.

Älkää naurako, olen tosissani.

Mitä sä selität? Nauraa? Siis ainoo tsygävaihtoehto mitä mä oon tosissaa kelaillu. Ja aina ku käyn läheisel kirppail ni siellä yks myy kivuliaasti sellasii verkkatakkei (ruskeit, sinapinkeltasil resoreilla) jossa on Vespankuva rinnassa. Siis oikeesti oikeesti. Siis aikuisten oikeesti.



Komppikomppi. Vespahan on ylivoimaisesti kuulein ajoneuvo millä ihminen voi ajaa.
Avatar
#19 • • tumpsi Guest

Onko kellään kokemuksia Vespasta?

Sellainen pitäisi vielä 10 vuoden sisällä hankkia.

Älkää naurako, olen tosissani.

Mitä sä selität? Nauraa? Siis ainoo tsygävaihtoehto mitä mä oon tosissaa kelaillu. Ja aina ku käyn läheisel kirppail ni siellä yks myy kivuliaasti sellasii verkkatakkei (ruskeit, sinapinkeltasil resoreilla) jossa on Vespankuva rinnassa. Siis oikeesti oikeesti. Siis aikuisten oikeesti.



Komppikomppi. Vespahan on ylivoimaisesti kuulein ajoneuvo millä ihminen voi ajaa.


jep.
tietty musta avokypärä, ze goggles, ja vaalee kaulahuivi.
Avatar
#20 • • Transistor Guest
Itse tuli hankittua muutama vuosi sitten tälläinen:
Honda CR-125r, vm. CR125R_05.jpg