Pariin kertaan tullu kuunneltua tää ja täytyy kyl sanoo et tää kova miksi. Alussa kivaa leijailua ja sittemmin kivaa kruuvimpaa menoa. Ajatusta kivasti biisivalinnoissa. Muutama kertaa kyl saa kuunnella ennen ku täysin pääsee täysin sisälle kaikkiin juttuihin, mut sehän teknossa just kivaa on.
Tykkäilen kyl..!
ps. erityiskiitos hyvästä äänenlaadusta.
alun parin ekan todella kovan biisin jälkeen yamore kuulostaa pikkasen laimealta..ehkä olen vain kuullut sen biisin liian monta kertaa. =) muuten loistava selektio.
Oli kyl erittäin nautinnollinen ja ennen kaikkea tunnelmallinen miksaus. Tulee ihan väksin
mieleen viime vuoden saksanreissu. Soinut kyl useamman kerran täs vilskeessa. Iltaisin
varsin mukavaa !
yo tää toimii. ja perlon fanina vanhemmat klassikot lämmittää erityisesti mieltä. tarkkaa miksausta ja mietty selektio. keskivaiheella jokunen tylsistyttävä perusjumitus ja pyyhkeitä myös aivan yli-ihanan horror incin the absentin ylinopeudesta. eiku uutta kehiin
tulipas tuo kuunneltua kans. no sonnin kans oon aika samoil linjoil et tohon m5seen asti oli kyl hyvää. siitä m5sesta lähteeki koko meno ihan hanskasta, semmoseen menoon mitä oon omalla kohdallani kuunnellu aijemmin sen verran et mitta on niin täys et vois melkeen laittaa tosta lattialta pari laatikollista myyntiinkin. alun biiseis oli ideaa, ja niiden yhteenmiksaukseenkin tartteekin sitä ideaa. toi loppupäästä nyt vois sanoo et missä järjestyksessä tahansa se kuulostaa ns. hyvältä.