Disco Fevah [casiodisco]

5 posts, 1 page, 953 views

Avatar
#1 • • Zeraf Guest
Hetkellisessä mielenhäiriössä Casio tarttui taas pitkästä aikaa käteen, ja discokshan se meni. Soittotaidossa petraamista, mutta täähän on demo-osasto. Fiilispohjalta lähtee..."Disco Fevah"

http://www.mikseri.net/music/play.php?id=254540&type=hi
Avatar
#2 • • H_Lecter Guest
Kovaa soundia. Idea mun korvaan kyllä kolahtaa taas tonne kullanhuuhtojien iltamiin, ja jos tästä jotain discohengeä löytyy, niin tää olis lähinnä jotain ylinopeutettua Boney M:än heikompaa tuotantojälkeä instrumentaalina.
Avatar
#3 • • näköradiomies Guest
no. aika aavikko joten eipä tässä oikeen mitään uutta tarjoiltu. "on se casio" eipä tää juuri muuta anna
Avatar
#4 • • Superflyer Guest
Hyvä/ok sävellys taas kerran. Tosin näköjään aika samasta sävellajista kun toi viimisin Casio humppa mikä löytyy mikseristäkin nimeltä "1".

Sinuna kyllä tekisin niin, että heivaisin tuon (liian tunnistettavan) Casion mäkkylään ja tuottaisin näitä biisejä eri laitteilla kokonaisiksi biiseiksi. Laulu sopis myös erittäin hyvin näin melodia pitoisiin biiseihin, joten mikki käteen vaan ja vocoderi päälle. Oon samaa mieltä, että tää on vähän liian "Aavikko" tämmösellä konseptilla, mutta pienellä säädöllä ja tuottamisella näistä kaikista biiseistä sais helvetin hyvän kokonaisuuden joille varmasti löytyis faneja.
Cutoff

Posts: 14

#5 • • Cutoff
No jaa.

Ihan hauska kyl, mut ei noi melodiat mitään väristyksiä aiheuta. Aika perusturvallista, semi-mietittyä meininkiä. Pari hauskaa beissilinea, mut ei tää ny vielä oikeen toimi. Idea on ihan hyvä ja suunta on oikea, mut ei oo vielä riittävän jeessiä matskua. Verraten Aavikkoon tai sit vaikkapa 8-bit rockersin ekaan Bunker levyyn, nii ei tää kyl vaa toimi nii lujaa.
Casio on ihan hauska soitin, mut casiodisko on ideana jo vähän väsynyt. Kyl toki disko aina kelpaa, mut mä haluaisin vähä skarppausta tähän lisää.

Ihan hyvä silti :)

Edit: 808 postausta \o/