Minähän en Turkulainen ole. Turkulaiset on syntyny siitä, kun haaksirikkoutuneesta laivasta pelastui vain mielipuoli kokki ja sika. Mikäs sen sian nimi olikaan? Ai niin, SUN MUTSIS!
Käytsä keulii jätkä? Vähä arvostusta. Oon joskus nussinu virtahepoja, eli mä voin olla sun faijas.
Ja pie, toi sun tekstis oli ku juustoraastimella masturbointi. Uus kokemus, mutta aika kivulias. Jos sä et tajuu Dalai Laman tekstei, ni tarvi muiden valaistumisia dissaa. Jätkä ees tiedä mitä valaistumisella meinataan. Ei, täs yhteydessä sil ei tarkoteta kynttilöiden sytyttämistä sähkökatkon aikana.
_U mitä vittuu sä selität? Runkatkaa enemmän. Oho, tosi kova jätkä oot. Hihityttikö kirjottaessa? Jätkä saletti printtailee näitä sun tekstejäs ja liimaa vessanseinään ihailtavaks, kuinka vitun naseva sitä taas oltiin.
oho! osaat oikein tavata vielä! ei ne hollannin avaruuskakut näköjään ookaan vielä täysin sun päätäs hajottanu toisin kuin suurimmasta osasta sun jutuistas voisi päätellä.. tosin yks kämmi tossa on, varmaankin se poikkeus joka vahvistaa säännön? (ei kai tullut liian hämmentävä sanonta?)
Joten kuten se tavaus meni, mä nimittäin kävin ala-asteen loppuun saakka. Ehkä sunki ois kandennu. Nii ja kelaa, jos "hollannin avaruuskakkujen" jälkee mun kirjotustaso on edelleen tätä luokkaa, niin ehkä sun ei kande edes laskiaispullaan koskee. Vaikka tästä mun tekstistä ei aina saa selvää, ni verrattuna sun sattumanvarasiin kirjainyhdistelmiin mä oon melkonen ruuneperi.
Käy vahvistaa poikkeavuutes jossain motarin levähdyspaikalla. Rasvaa ittes valmiiks, jos tulee nopeet tilanteet.