NAMM -07

44 posts, 3 pages, 8,053 views

#2 • • 1005 Guest
Rolandilta MV-8800 ja V-Synth GT ulos myös tuolla.
#4 • • R24 Guest
Aika dj painotteista kamaa tulossa. M-Audio näyttää hyvältä.
#5 • • Daniel Braun Guest

Aika dj painotteista kamaa tulossa. M-Audio näyttää hyvältä.

Mulla vahvoilla on noi Korgin kamat.
Toi zero4 vois olla melko rok rok Liven ohjailuun, kun pääkontrollia hoitaa Novation Remote sl zero...

Kyl toi Anturian Jupiter8 kans näyttää hyvältä, toivottavasti on myös käytössä hyvä...
#6 • • Roz Guest
Jupiter8 <3 <3 Tätä olen odottanut. Arturia on harvemmin pettänyt.
#7 • • gerry Guest

Toi zero4 vois olla melko rok rok Liven ohjailuun, kun pääkontrollia hoitaa Novation Remote sl zero...

Kyl toi Anturian Jupiter8 kans näyttää hyvältä, toivottavasti on myös käytössä hyvä...

Näyttää jotenkin muovisen oloisilta noit Korgin uudet. Mut varmasti ihan päteviä! Elleivät sit tule taas Korgille tyypillisesti ylihintaisina markkinoille:(

Anturialta odotan myös uutuuksia:)
#8 • • Loopy Guest
Se mitä odotin ja toivoin Korgilta julkaistiin. Korg Legacy Collection - Analog Edition 2007 (jumankauta mikä nimihirviö) ylitti sinäänsä odotukset, että hinta on vain 249 USD. Toivottavasti euroopan hinta tulee olemaan valuuttakurssille oikeutta tekevä, sillä alle 200 euron tuo on todellakin houkutteleva tapaus.

Nuo Korgin uudet mikseri/kontrollerit tulivat kyllä puskasta, vaikuttavat tosin mielenkiintoisilta - hintatietoa kenelläkään?

Native Instruments lähti vahvemmin mukaan digitaalisen DJ:n työkaluihin ja rautaa on taas tyrkyllä. Yrittävät tehdä tuosta Audio 8 DJ:stä teknarin ja CDJ-1000:sta vastaavan joko DJ-kopin vakio tuotteen. Oma veikkaus: ei tule onnistumaan.

Mut kai tuostakin joku innostuu. Toistaiseksi M-Audion tuotteet vaikuttaa mielenkiintoisemmilta, mitä mp3-soittamiseen tulee.
#9 • • R24 Guest

Uutta Korgilta:

http://www.korg.com/gear/prod_info.asp?A_PROD_NO=Zero8
]

Huhhuh, nyt kun tota tarkasteli lähempää, niin sviddu mikä laitos! Mä oon jo aikaisemmin ihmetellyt miksei inputteja voi mappaa mihin kanavaan vaan. Eq namiskat toimii joko cc kontrollereina tai normi eq:na. Touchscreenistäkään tuskin haittaa on.
#10 • • RA Guest

Uutta Korgilta:

http://www.korg.com/gear/prod_info.asp?A_PROD_NO=Zero8
]

Huhhuh, nyt kun tota tarkasteli lähempää, niin sviddu mikä laitos! Mä oon jo aikaisemmin ihmetellyt miksei inputteja voi mappaa mihin kanavaan vaan. Eq namiskat toimii joko cc kontrollereina tai normi eq:na. Touchscreenistäkään tuskin haittaa on.

Ja noi "Pro-design VU Meterit" on melkeen yhtä hienot ku niiden gruuviboksien "VALVE FORCE vacuum tube" :laugh:

Konsepti on kyl hyvä.
#11 • • Daniel Braun Guest

Ja noi "Pro-design VU Meterit" on melkeen yhtä hienot ku niiden gruuviboksien "VALVE FORCE vacuum tube" :laugh:

No ei niistä haittaakaan ole, katu-uskottavuuspisteet nousee :D:D

Ei joo, molemmat, zero4&8 näyttää prkleen päteviltä.
Mulla on ollu jo pitkään tarve uudelle mikserille, joten tossa vois olla niinku kaks kärpästä yhdellä iskulla...
Mut mut, hinta vaan voi tosiaankin olla melko suolainen.
#12 • • master bator Guest

Menee vähän offtopiciksi, mutta menköön.

Oletko joskus ihan oikeasti testannut EMX:ää tai ESX:ää? Mulla on ollut nyt reilun vuoden EMX käytössä ja mun korvaan ainakin se särö kuulostaa pirun hyvältä. Kerran kokeiltiin yhden kaverin kanssa sitä myös kitaran särkijänä ja siihenkin soveltui oikein mainiosti. Itseänikin tosin ihmetyttää hieman miksi niistä putkista on pitänyt tehdä niin iso numero markkinoinnissa ja itse laitteen designissa, mutta väliäkö tuolla kun homma toimii.

Ja jos nyt tuolle linjalle lähdetään niin paljon huvittavampia mun mielestä on noi kaikenmaailman VST-rekonstruktiot analogisyntikoista. Kyllä mä uskon, että moiset voivat kuulostaa hyvältä omalla tavallaan, mutta mikään va-kopio analogisynasta ei voi ikinä täydellisesti korvata alkuperäistä.
#13 • • Daniel Braun Guest

Oletko joskus ihan oikeasti testannut EMX:ää tai ESX:ää? Mulla on ollut nyt reilun vuoden EMX käytössä ja mun korvaan ainakin se särö kuulostaa pirun hyvältä. Kerran kokeiltiin yhden kaverin kanssa sitä myös kitaran särkijänä ja siihenkin soveltui oikein mainiosti. Itseänikin tosin ihmetyttää hieman miksi niistä putkista on pitänyt tehdä niin iso numero markkinoinnissa ja itse laitteen designissa, mutta väliäkö tuolla kun homma toimii.

Siis skulaako ne erikseen ledeillä tms valaistut putket niissä ihan oikeesti :eek:
Rehellisesti on pakko sanoa että luulin että kyseisissä laatikoissa ne on enemmänkin koritseellisessa asemassa, mutta hyvä jos oikeesti on toimivat...
Lämmin putkisärö <3
#14 • • näköradiomies Guest
lämpimät teillä on saatana housuissa. minä luotan miredoon.
#15 • • RA Guest

Menee vähän offtopiciksi, mutta menköön.

Ja jos nyt tuolle linjalle lähdetään niin paljon huvittavampia mun mielestä on noi kaikenmaailman VST-rekonstruktiot analogisyntikoista. Kyllä mä uskon, että moiset voivat kuulostaa hyvältä omalla tavallaan, mutta mikään va-kopio analogisynasta ei voi ikinä täydellisesti korvata alkuperäistä.

No juurikin tuolle markkinoinnille on tullu naureskeltua pidemmän aikaa. Ihan sama mitä pistetään markkinoille niin pitää mainita sanat "WARM", "PHAT" ja "ANALOG". Mitä isommalla ja useampaan kertaan niin aina vaan parempi, vaikka kyseessä olisi softa. Ja vielä jos sen saa jotenkin näkymään siitä itse laitteesta esim laittamalla ledejä putkien taakse niin sehän on sitten jo ihan taivaallista. Ja pakko olla niiiin lämmintä ku näyttääki niin mageelta.

Ja vaikka tuo olikin vähän nenäkkääseen sävyyn kirjotettu niin ei ollu suunnattu emx:n käyttäjille vaan lähinnä tuota markkinointia naureskelin. Voihan se putki kuulostaa kivalta vähän niinkun sanoit että nuo vst:tkin voi kuulostaa omalla tavallaan hyvältä. Ja näkeehän tuosta "WARM ANALOG PHÄT PRO VU-meteristäkin" volatasot ihan näppärästi.

Peeäs. Oon kokeillu EMX:ää. Ei ollu mun kuppi teetä.
#16 • • master bator Guest
No tottahan tuo, että valmistajien överiksi vedetty hypetys saattaa ärsyttää ja toisinaan herättää epäilyksiäkin tuotteen todellisista ominaisuuksista. Eipä siinä mitään. Mun mielestä tosin on kyllä mukavaa kun uuteen laitteeseen otetaan vaikutteita jostain vanhastakin.
#17 • • 1005 Guest
Ne korgin tubethan oli valaistu ledeillä? :happyroll:

IMO oon eniten mehuissani tämän vuoden namm tarjonnan osalta tästä:

boomchikz.jpg
#18 • • master bator Guest

Ne korgin tubethan oli valaistu ledeillä?

Niin on moni muukin asia on musagearissa. Mistä lähtien se on tarkoittanut, että systeemi ei toimi jos se on valaistu ledeillä?
#19 • • RA Guest

Niin on moni muukin asia on musagearissa. Mistä lähtien se on tarkoittanut, että systeemi ei toimi jos se on valaistu ledeillä?

Niinpä. Eihän ne neonvalot corollankaan kulkua haittaa.
#20 • • the Atonalizer Guest

Ainakin kitaravahvistimia pitää huudattaa pari tuntia ja helvetin kovaa, ennen kun ne putket käy hehkumaan. Ilmeisesti Korg:lla on haluttu putket hehkumaan heti, onhan toi vähän hassua, mut saudillisesti varmaan enemmän ko ok, meinaan putkisärö on aina putkisärö.

K.