Mä olen ollut monta kertaa ostamassa applen tuotteita, mutta jättänyt aina väliin, koska tarkemmin speksejä katsomalla samaa tavaraa vastaavilla ominaisuuksilla (ei ehkä käytettävyydellä) on saanut muilta valmistajilta. Edellisen esimerkki oli täys HD-näytön ostaminen: Olin jo tilannut 23" cinema displayn, menossa sitä hakemaan, mutta päätin kuitenkin tarkistaa, että näyttö tukee HDCP:ä kaikissa tilanteissa. Yllätys oli suuri, kun koko tuki puuttyi näytöstä ja sen takia tuote jäi kauppaan. IMO tyypillistä applea parhaimmillaan: tyylikäs ja loistava tuote, joillakin alueilla jopa markkinoiden paras (esim tässä tapauksessa väritoistossa omassa hintaluokassaan), mutta jokin pieni asia jäi klikkaamaan ja sen takia tuotetta ei tietty käyttäjäryhmä voi edes harkita.
Ei kai CD näyttöjä ole koskaan mihinkään HT käyttöön tarkoitettukaan. Voishan ne muutaman kymmenen myydä enemmän sille käyttäjäryhmälle, mutta liekö HDCP tuen arvoista ainakaan ennenkuin edes omiin koneisiin tulee BR asemat. Eiköhän näytöt sitten päivitetä asemien mukana.
Mä olen hyvin tyytyväinen 23" CD näyttöön jo pidemmän aikaa.