Grand Theft Auto IV - Coming October 16th 2007

54 posts, 3 pages, 7,867 views

Avatar
#42 • • djkopernikus Guest
Pari päivää on tullu pelattua, mutta ainuttakaan tehtävää en ole vielä suorittanut:)
Avatar
#43 • • akir0 Guest

Pari päivää on tullu pelattua, mutta ainuttakaan tehtävää en ole vielä suorittanut:)



Taitaa olla vaikee peli!

[edit] en viel raaskinu ostaa ku on näi hyvät kelit..
Avatar
#44 • • Edited djkopernikus Guest
..
Avatar
#45 • • djkopernikus Guest
Kai ne ihan jees tehtäviä on. Närää on aiheuttanut tähtääminen ja kamera (foorumeilta poimittua). Tiedä sitten...
Avatar
#47 • • 1005 Guest

Veikkaan, et uus GTA ei tule olemaan enää samanlainen menestys kuin aiemmat osat. Valtaosaa ei enää kiinnosta tietynlainen touhu ja moraaliton vapaus peleissä. No, en tiedä, mutta tällaisia viboja on ilmassa. Tai jotain.



heh, moraalittomuus ja yleisen pahennuksen aiheuttaminen maistuu yleisölle aina, ja ikuisest. ekan päivän myynti pelkästään briteissä 609 000 kpl, eli todennäköisesti tulee olemaan myydyin peli ikinä jollain aikamääreellä.
Avatar
#48 • • _U Guest


heh, moraalittomuus ja yleisen pahennuksen aiheuttaminen maistuu yleisölle aina, ja ikuisest.



Ja onko tämä mielestäsi hyvä asia? :) Ja kuten tiedät, mikään ei ole ikuista.

Anyway, kertokaas kokemuksia pelistä? Oliko niin hyvä vai parempi vai pettymys? Niin paljon oon kuullut ristiriitaisia läppiä.
Avatar
#49 • • Samus Aran Guest
Aika paljon oon törmänny sellasiin juttuihin, että porukan ei oo ees tehnyt mieli lähteä 'on the rampage' vaan maailma vaikuttais viimeinkin tarpeeks 'realistiselta' kannustaakseen oikeasti miettimään valintoja ja kättäytymään suht 'fiksusti' läpi pelin, ainakin ekalla kierroksella. Which is nice. Toinen iso plussa taitaa olla online-moodi.

Yks minkä luulis häiritsevän ainakin mua on alhainen ruudunpäivitys, 20 ja 30 fps:n välillä kuulemma pyöritään. Noh, pitänee odottaa vielä muutama kuukausi ennen kuin pääsee itse testaamaan kunnolla.
Avatar
#50 • • P.Korhonen Guest
En mä tiedä mitä sanois.. käytännössä sama vanha peli uusilla kuorilla mikä ei kuitenkaan oo välttämättä huono juttu. Ei millään tapaa täydellinen peli, mutta koukuttavuudessa ja viihdyttävyydessä ihan omaa luokkaa. Kympin voi huoletta antaa vaikka kaikessa olisi parantamista.

Aika paljon oon törmänny sellasiin juttuihin, että porukan ei oo ees tehnyt mieli lähteä 'on the rampage' vaan maailma vaikuttais viimeinkin tarpeeks 'realistiselta' kannustaakseen oikeasti miettimään valintoja ja kättäytymään suht 'fiksusti' läpi pelin


Enpä usko, että johtuu mitenkään "realistisuudesta" ja ihan samalla tavalla sitä valinnanvaraa on kuin ennenkin eli eipä pahemmin ole. Poliisit vaan nyt tulee nopeammin tai heti ja siitä tappamisestahan ei lopulta saa kuin henkistä tyydytystä. :)

Aluksi mulla oli ainakin vaikeuksia hahmottaa karttaa kun nyt kaikki on yksityiskohtaisempaa ja ei jotenkin muistanut entiseen tapaan, että mistä kääntymällä pääsee mihinkin. Tekemistä on aivan uskomattoman paljon ja tappamisinto tulee tyydytettyä tehtävissäkin. Tehtävät on kyllä ihan liian mielikuvituksetonta aja-tapa-aja -linjaa.


Yks minkä luulis häiritsevän ainakin mua on alhainen ruudunpäivitys, 20 ja 30 fps:n välillä kuulemma pyöritään.


Ruudunpäivitys vaihtelee paljon ja hyytyy välillä kunnolla, mutta ei haittaa kuitenkaan millään tapaa. Pääosin erittäin sulavaa jälkeä ja muutamaan kertaan joutunut ihastelemaan miten voi olla niin nätti. Yleensäkin mittakaava on valtava ja kaikesta näkee, että on tehty paljon työtä pelin eteen.

Mitä nyt tulee mieleen:
+ grafiikka
+ maailma
+ pelattavuus
+ hahmot ja huumori

- pelilliset uudistukset
-(+) GOW-tähtäys
- suuri osa tehtävistä -> kaavamaisuus
- ei replayta

Jotenkin mua myös häiritsee kun räjähdykset jää jotenkin laimeiksi. Olis ollut hienoa jos katu täyttyisi savusta ja autojen hälyttimet huutaisi ja ihmiset ja autot reagoisi siihen.. mut ei voi saada kaikkea. :) Harvoin tulee pelejä mitä jaksaa pelata uudestaan ja uudestaan ja tunnit menee ihan huomaamatta.
Avatar
#51 • • djkopernikus Guest

Jotenkin mua myös häiritsee kun räjähdykset jää jotenkin laimeiksi.


Ooksää törmänny autolla nakinmyyjän kojuun? Siitä lähtee ihan mukava poksahdus. Myös jossakin rakennustyömaalla oli se rakennus varustettu räjähtävillä säiliöillä. Noita säiliöitä vois yrittää kasata ja ampua ihmisjoukon keskellä...
Avatar
#52 • • Samus Aran Guest

Enpä usko, että johtuu mitenkään "realistisuudesta" ja ihan samalla tavalla sitä valinnanvaraa on kuin ennenkin eli eipä pahemmin ole..



Ok, kuten sanottua, ei oo vielä omaa kokemusta, mut jotain tollasta kehitystä näyttäis tapahtuneen verrattuna edellisiin osiin. Btw. en muuten tarkoittanut että valinnanvaraa olisi enemmän (ei mitään hajua), vaan että ainakin kommenttien mukaan aikaisempaa suurempi osa porukasta on suhtautunu peliin "vakavammin" kuin ennen. Katellaan..
Avatar
#53 • • Roz Guest
GTA IV on se tuttu GTA, mutta kaikin puolin paremmin, kauniimmin ja toimivammin toteutettuna. Itse kyllästyin jo SA:n puolivälissä ja siksi suhtauduin tähän uusimmaiseen varsin suurella kyynisyydellä, mutta kummasti on tässä viikko kulunut peliä joka ehtoo mättäessä. Ei voi muuta kuin suositella. Monipuolinen moninpeli takaa viimeistään GTA IV:lle pitkän eliniän ja koko rahan edestä vastinetta.
Avatar
#54 • • jorkki Guest
eipä oo hetkeen tullu peliä vastaan, josta ois näin paljon saanu vastinetta rahoille <3