-Saas nähdä missä tällä kertaa rötöstellään. Odotan innolla..
GTA
54 posts, 3 pages, 8,604 views
360 on pakkohankinta viimeistään ensi syksynä. Missään ei ole kai oikein ollut puhetta milloin PC-versio tulee, mutta varmaan menee ainakin vuoden pitempään ja kukaan tuskin jaksaa sitä odottaa.
Jotenkin mä en usko, että sijoittuisi Lontooseen.. ja en oikeastaan edes haluaisi. Kiinnostavaa nähdä millä vuosikymmenellä nyt liikutaan, 90-luku voisi olla paras. Rockstarin tuleva L.A. Noire ainakin sijoittuu 1940-luvulle, joten tiedä sitten voiko tuosta päätellä jotain.. toivottavasti ei.
Mä taas kuulin huhun, et toi uus sijoittuis johonkin kaukaiseen tulevaisuuteen. Sama meininki, mut kybermeininkiä. Toinen huhu kertoi, et toi uus sijoittuu Afrikan savanneille ja päähenkilö on salametsästäjä, joka pyrkii paikallisen kylän päälliköksi ja kantaa samaan aikaan HIV:ta ja odottaa AIDSin puhkeamista. V*ttu aika kehnoja juonenkäänteitä, huh huh. Toivottavasti ei pidä paikkaansa....
Mä taas kuulin huhun, et toi uus sijoittuis johonkin kaukaiseen tulevaisuuteen. Sama meininki, mut kybermeininkiä. Toinen huhu kertoi, et toi uus sijoittuu Afrikan savanneille ja päähenkilö on salametsästäjä, joka pyrkii paikallisen kylän päälliköksi ja kantaa samaan aikaan HIV:ta ja odottaa AIDSin puhkeamista. V*ttu aika kehnoja juonenkäänteitä, huh huh. Toivottavasti ei pidä paikkaansa....
Aika varteenotettavaa matskua oot kyl korviis saanu :D