En mä tiedä mitä sanois.. käytännössä sama vanha peli uusilla kuorilla mikä ei kuitenkaan oo välttämättä huono juttu. Ei millään tapaa täydellinen peli, mutta koukuttavuudessa ja viihdyttävyydessä ihan omaa luokkaa. Kympin voi huoletta antaa vaikka kaikessa olisi parantamista.
Aika paljon oon törmänny sellasiin juttuihin, että porukan ei oo ees tehnyt mieli lähteä 'on the rampage' vaan maailma vaikuttais viimeinkin tarpeeks 'realistiselta' kannustaakseen oikeasti miettimään valintoja ja kättäytymään suht 'fiksusti' läpi pelin
Enpä usko, että johtuu mitenkään "realistisuudesta" ja ihan samalla tavalla sitä valinnanvaraa on kuin ennenkin eli eipä pahemmin ole. Poliisit vaan nyt tulee nopeammin tai heti ja siitä tappamisestahan ei lopulta saa kuin henkistä tyydytystä. :)
Aluksi mulla oli ainakin vaikeuksia hahmottaa karttaa kun nyt kaikki on yksityiskohtaisempaa ja ei jotenkin muistanut entiseen tapaan, että mistä kääntymällä pääsee mihinkin. Tekemistä on aivan uskomattoman paljon ja tappamisinto tulee tyydytettyä tehtävissäkin. Tehtävät on kyllä ihan liian mielikuvituksetonta aja-tapa-aja -linjaa.
Yks minkä luulis häiritsevän ainakin mua on alhainen ruudunpäivitys, 20 ja 30 fps:n välillä kuulemma pyöritään.
Ruudunpäivitys vaihtelee paljon ja hyytyy välillä kunnolla, mutta ei haittaa kuitenkaan millään tapaa. Pääosin erittäin sulavaa jälkeä ja muutamaan kertaan joutunut ihastelemaan miten voi olla niin nätti. Yleensäkin mittakaava on valtava ja kaikesta näkee, että on tehty paljon työtä pelin eteen.
Mitä nyt tulee mieleen:
+ grafiikka
+ maailma
+ pelattavuus
+ hahmot ja huumori
- pelilliset uudistukset
-(+) GOW-tähtäys
- suuri osa tehtävistä -> kaavamaisuus
- ei replayta
Jotenkin mua myös häiritsee kun räjähdykset jää jotenkin laimeiksi. Olis ollut hienoa jos katu täyttyisi savusta ja autojen hälyttimet huutaisi ja ihmiset ja autot reagoisi siihen.. mut ei voi saada kaikkea. :) Harvoin tulee pelejä mitä jaksaa pelata uudestaan ja uudestaan ja tunnit menee ihan huomaamatta.