radio...

11 posts, 1 page, 4,930 views

MonkeyMan

Posts: 140

#1 • • MonkeyMan tHe ApiNa
...hyvää tunee jne. *joo*
drum 'n bass kavana vois olla tervetullut...
muutenkin lisää kanavia(vaihtelu virkistää)

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

anco

Posts: 201

#2 • • anco
Alkuun olisi ihan kiva saada edes yksi radiokanava, joka paneutuisi pelkästään konemuusiikkiin, ja sen alalajeihin.. Indigon chilleistä, Tapsan tanssien kautta Proteuksen HardNRG:hen..

Jos joskus tälläinen kanava saadaan pystyyn, niin uskon, että kanavalle löytyy pieni, mutta vankkumaton kohderyhmä..

Ilmoittaudun jo nyt vakiokuuntelijaksi..

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

kaaputin

Posts: 610

#4 • • kaaputin pällikääliö
mitäs mitäs! täällä radiosta jutellaan.
Kertokaas sitten ystävät tuttavat ja ihanat että olisiko ideana toimiva että esim 2 kanavaa kuten nytkin, mutta ne keskittyisivät eri päivinä eri juttuihin, eli olisi tapsan tiistaiset tanssiaiset, harrin mättötorstait ja tsillaavat sunnuntait.

Lisää kanavia valitettavasti en kykene ylläpitämään, sillä koneeni on tarkoitukseen hieman mopo ja kaistakin saattaa loppuu kesken jos liikaa antaa.

Entä mitäs mieltä olette bitratesta? onko tuo 128kbps toimiva nopeus vai olisiko matalampi parempi? muutamaan kertaan itse olen huomannut että dialuppeja käytetään edelleen ja niillä nyt ei ole tuolle nopeudelle mitään asiaa

--
elämä on <3

kaaputin

Posts: 610

#5 • • kaaputin pällikääliö
Klubbarin radio kokee tässä pieniä muutoksia. Entinen 2 striimiä korvataan viikon parin sisään yhdellä. Tämä striimi tulee tarjoamaan päiväkohtaisia genrejä, eli koomaavat sunnuntait, polkkanuorten keskiviikot ja kiksuviikonloput tjsp.
Edelleen oikeita soittajia kaivataan ohjelman monipuolistamiseksi. Muutamat ystävälliset ovatkin jo lähestyneet minua heittämällä omat mixit jakoon ja nyt ne siellä soivatkin.
Ehdotelmia, ajatuksia, kommentteja kaivataan

--
elämä on <3

Lost-Soul

Posts: 3,107

#6 • • Lost-Soul los pallos
niin ajattelin vaan sellasta, et eiks sellanen onnistuis, jos joku haluaa jakaa vähän omaa kaistaa (ja konetta) niin voishan sitä kai pystyttää jonnekkin muualle kans tollasen vai??? esim silleen et jos sitä jotain nyppii pitää kokoajan sitä päällä niin se vois sulkee sen vähäks aikaa ja laitta sit klubbariin linkin viereen teksin suljettu...
siis tää on taas tätä aamu juttuu mut mietipä sitä*justjoo*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

anqqa

Posts: 4,032

#7 • • anqqa tirehtööri
kaaputin:

Klubbarin radio kokee tässä pieniä muutoksia. Entinen 2 striimiä korvataan viikon parin sisään yhdellä. Tämä striimi tulee tarjoamaan päiväkohtaisia genrejä, eli koomaavat sunnuntait, polkkanuorten keskiviikot ja kiksuviikonloput tjsp.



eikö jossain topikissa ollu jo nerokkaat päiväkoodit? :P

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

kaaputin

Posts: 610

#8 • • kaaputin pällikääliö
anqqa:

eikö jossain topikissa ollu jo nerokkaat päiväkoodit? :P



enpäs ollu huomannu tota sun postaamaa listaa
maanantain mätöt, tiistain teknot, keskiviikon kiksut, torstain talot, perjantain polkat, lauantain livet, sunnuntain shillit.. :)

nyt osuu noi torstait jo kohdalleen, samoin sunnuntait. Huoh. Kun jaksan ja viitsin niin kerron miten tuo nyt tarkalleen menee ku en oo lajitellu noita mitenkään

Nii ja Lostis toi sun idea on ihan käypä. Aikasemmin oon toivonnu että porukka soittelis klubbarissa omii levyi. Siitä seuras että muutama dj visko mulle omat settinsä. No jos joku lämpenee oman kaistansa jakoon ja sitäkautta uuden musan tuomiseen niin *iloinen*

ja kaikkien on edelleen hyvä muistaa että shoutcast tarjoo ihan loistavaa tavaraa, vaikkakin sieltä puuttuu muutama mun suosikki kuten friskyradio

--
elämä on <3

Lost-Soul

Posts: 3,107

#9 • • Lost-Soul los pallos
hei muuten.. kun nähtävästi tuol radiossa soi aina välillä jonkun tekemä miksaus... siis ei mikään tieston levy vaan esim jussis mix niin siin vois ennen alkuu saada tietää et nyt tulee sitä ja tätä... tai jotain... =).... en siis tiedä et onks silleen kun duunissa ei voi kuunnella tota radioo, mut tuli vaan mieleen....

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jussi Soro

Posts: 6,385

#10 • • Jussi Soro choon!
Lost-Soul:

hei muuten.. kun nähtävästi tuol radiossa soi aina välillä jonkun tekemä miksaus... siis ei mikään tieston levy vaan esim jussis mix niin siin vois ennen alkuu saada tietää et nyt tulee sitä ja tätä... tai jotain... =).... en siis tiedä et onks silleen kun duunissa ei voi kuunnella tota radioo, mut tuli vaan mieleen....


Kaaputin voi spiikata mun settien alkuun (ja väleihin) sellaset essential mix-tyyppiset höpinät *iloinen*
henkka

Posts: 4,973

#11 • • henkka
no joo... kunhan ilmasta voi napata Grooven ni on muut kanavat turhia. Ei vaineskaan... chilli chillii chillii voi tulla joltain kanavalta vain ja ainoastaan.