Toimiiks sulle toi rinta/ojentaja?
Ei toimi :angry: Itseasiassa tossa oli pieni ajoitus+logiikkavirhe, johtuen siitä, että ohjelmani on nyt syksyn ollut muutostilassa. Eli olen kokeillut erilaisia vaihtoehtoja. Näin siksi, että kehitys tuntui kesänjälkeen pysähtyneen ja jopa hiukan ottaneen takapakkia. Niinpä sitten tänään kokeilin tuota rinta/ojentaja komboa about heti postauksen jälkeen. Ja vituiksihan se meni, eli kun rinta oli tehty ja oli ojentajien vuoro, niin eihän sitä jaksanut edes neljäsosaa siitä mitä silloin kun tehnyt ojentajat hartijoiden jälkeen (mikä oli siis tapanani ennen tämänpäivän epäonnistunutta kokeilua). Alkuperäinen jakoni, se mihin kiltisti nyt palaan, on hauis, rinta, hartija/selkä/ojentaja, (jalat) ;D Tässä "virallisessa" ohjelmassani mua vaan hiukan häiritsee se, että tuntuu ettei hartijat/selkä kehity juur lainkaan. Meinaan vaan, että onkohan siinä liikaa samalle päivälle.
Mitä sä treenaat ohjelmassasi: kestävyyttä, voimaa, massaa etc?
Massaa mulla on omasta takaa vielä vaikka muille jakaa, ja kestävyydelle ja nopeudelle ei ole käyttöä ainakaan hirveästi eli voisin kai sanoa, että tavoitteeni on saada lihakset kondikseen jotta jaksaa arkea ts. istua editissä.
EDIT: ja mielipiteeni tuohon jalkakysymykseen:...
Tossa on vinha perä. Meinaan vaan, että jotenkin se, että käveleminen on tuskaisaa, on inhottavampaa kuin esim. se, ettei saa vaikka takkia päälle kun rintalihakset kinnaa vastaan kivusta:D
Itse teen fysioterapiaopintojen ohella personal trainerin ja yksilöohjaajan hommia, ja täytyy kyl myöntää, et aika vähän on tullut itse treenattua punttia viime aikoina...
Mitenkä sitten, kun teet noita pers.treenaajan hommia, niin ilmeisesti et siinä samalla touhua mukana vaan niinkus kierrät laitteilla mukana ja opastat vai kuinka? Vai teetkö ohjelmia vai mitä se on? Meinaan vaan, että tossa duunissa oma kroppa on varmaan jonkinsortin käyntikortti ettei sitä voi vaan ruveta vetään pitsaa ja lihoo :D