Teknarit ja valmistusvuosi.

7 posts, 1 page, 1,721 views

Avatar
#1 • • sallinen Guest
Elikkä, selvittelin tuossa joutessani kuinka teknareiden sarjanumeroista voi selvittää valmistusvuoden, ja uudemmista teknareista myös kuukauden. Kirjoitin aiheesta englanninkieliseen Wikipediaan SL-1200:n artikkelin alle, toivottovasti on jollekulle apua ostopäätöksen tekemisessä :)
http://en.wikipedia.org/wiki/SL-1200#Determining_the_age_of__SL-1200
Avatar
#2 • • root Guest
Omat SL-12010mk2:set on tehty vuonna 9 ja heinäkuussa :) Ihan mielenkiintoista. Olen ostanut ne käytettynä. Ilmeisesti kyseessä on pariskunta joka on aikoinaan hankittu samaan aikaan vaikka toisesta onkin vaihdettu joskus rca-piuha. Milloinkohan 1210 on julkaistu Euroopassa?
:D

Posts: 3,707

#3 • • :D
Mä en osaa ehkä, mut en saa kyl mitää selkoa tost omasta, et mikä se vuosi olisi.
Rekkari olisi: SFNN122S10 - ei oikein auennut mulle noilla ohjeilla.

huoh.
Avatar
#4 • • sallinen Guest

Mä en osaa ehkä, mut en saa kyl mitää selkoa tost omasta, et mikä se vuosi olisi.
Rekkari olisi: SFNN122S10 - ei oikein auennut mulle noilla ohjeilla.



Tuo ei näyttäisi olevan sarjanumero.. vaan jokin tyyppinumero sieltä takaa, eli etsippä vielä kerran :)
Sarjanumero voi sijaita myös teknarin pohjassa, itse olen vanhemmissa teknareissa moiseen törmännyt.
Avatar
#5 • • sallinen Guest

Omat SL-12010mk2:set on tehty vuonna 9 ja heinäkuussa :) Milloinkohan 1210 on julkaistu Euroopassa?


Jeeps, eli 89 tai 99 lienee kyseessä :)
SL-1210Mk2 on ilmeisesti julkaistu 80-luvulla, sillä kaverilla on ainakin SL-1210Mk2 vuodelta 1989.
:D

Posts: 3,707

#6 • • :D


Tuo ei näyttäisi olevan sarjanumero.. vaan jokin tyyppinumero sieltä takaa, eli etsippä vielä kerran :)
Sarjanumero voi sijaita myös teknarin pohjassa, itse olen vanhemmissa teknareissa moiseen törmännyt.



Tää nyt näyttää olevan joku outo malli.
Toisen numeron minkä löysin koko laitteesta on;
SFNZ023S0I - joka ei puolestaan taas on ihan mysteeri.

Hohoijah. Tää on tää välisarjamalli, jossa ei ole sarjanumeroa.
:scared:

Hämmentää kyl todella.
Avatar
#7 • • sallinen Guest


Hohoijah. Tää on tää välisarjamalli, jossa ei ole sarjanumeroa.
:scared:

Hämmentää kyl todella.



Joo vaikuttais olevan :confused: tai sit joku on repinyt sen tarran irti :sad: