lapsuuden hämärät muistikuvat

108 posts, 6 pages, 17,665 views

#21 • • juhani_phs Guest
kaikkihan on skidinä päätään jokaseen kulmaan hakannut?
eihän sitä muuten aikuiseksi kasva...
mä muistan kun mut joskun neljä tai viis vuotiaana pakotettiin syömään
jotain ihmeen hiilitabletteja, kun vetäsin naamaan siskon peitevärit..
nii ja sit ne mummon unilääkkeet, siitä vasta haloo nousi...
mut sehän on ihan normaalii, kai?
Yohanna

#22 • • Yohanna
Joo täysin normaalii, teen tota joka päivä... *hymy**häh*

--
-Yo

|Cronos|

#23 • • |Cronos| the Moose
onhan toi joo ihan normaalia..=)*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

bianca

#24 • • bianca hippiäinen
tänne vois myös joku kertoa pikkusisko/veli-isosisko/veli dilemmoja.

isosiskot taistoon...pikkusiskoja lupa höykyttää eiks je :) penskana se ainaki oli hurjan hauskaa ko saatto kaikin keinoin pölliä pikkusiskon karkkeja, ainakin jos itse söi karkit nopeemmin....*hellokitty*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

#25 • • s1mile Guest
Lapsuuden hämäristä muistikuvistako oli kyse? Tääl on ainakin yks ja se kauhistuttaa vieläkin. Kerran joskus ekalla tulin ruokalaan ja "ruokalatäti" kysyi olinko pessyt kädet? No mä tietenkin sanoin että kyllä olen(se ei ollut totta). Täti katsoi minua ja sanoi tosi,tosi vakavasti että jos kerrankin jätät käsiä pesemättä kuolet tosi nopeasti!! Se jotenkin tuntui silloin pentuna ihan kamalalta edes ajatella kuolema. Sen jälkeen pesen kädet aina*joo*
#26 • • Jakke Guest
Joskus about 6-vuotiaana luulin olevani maailman kuningas!*täh*
Sitten ilmoitin Äitille, etten enää mene esikouluun vaan aijon hallita tästä päivästä lähtien maapalloa. *nauru* Samaan syssyyn ilmoitin, että haluan satelliittiantennin, josta tulee pelkkää "turtlesii ja hiimännii". Meni siinä varmaan pari viikkoo ennen kun porukat sai jotenkin iskostettuu muhun, ettei hommat mee näin.. Mut hei! Millanen maailma olis jos meitsi ois siitä asti hallinnu maapalloo.. weird!..*joo*
patis

#27 • • patis 10
Mä muistan ku käytiin kattoo pikkusiskoo kätilöopistolla(?) sillo ku se synty 1982.

Systeri on siis 2v nuorempi.
#28 • • istanbul Guest
tää nyt ei oo varsinaisesti mikään lapsuusmuisto kun kerran olin yläaste ikäinen (kait)...

ammuttiin ilmakiväärillä viisaana poikana tiiliseinää vasten olleita tavaroita kaverin kanssa niin että seisottiin rinnakkain parin metrin päässä toisista. ne esineet mitä me ammuttiin oli silleen keskellä, että kumpikin ammuttiin hieman viistoon, tiiliseinällä on vaan pahana tapana olla kimmottava joten kaverini ampuma panos lensi suoraan minua kohti ja osui silmäkulmaan, ihan joitain millejä silmästä *voiei*
oli aika mielenkiintoinen näky kun se panoksen ehti nähdä, ei olisi ollut mukava viimeinen muisto vasemman silmän näöstä.... niin, ja se ampuja (ellen ihan väärin muista) taisi olla hurjimus *nauru*
She

#29 • • She
Joskus ensimmäisellä tai toisella luokalla ala-asteella meillä oli vähän vanhoillinen opettaja ja mä menin sitten kuorossa ilmottamaan meiän "pahan pojan" kanssa että matikka on tylsää.. Saatiin pestä saippualla... Ihan kirjaimellisesti. Hassua vapaassa maassa..*vink*
She

#30 • • She
Siis suu saippualla=)
florx

#31 • • florx
Mä olen kerran lyöny naista, tai siis tyttöä. Päiväkodissa tuli riitaa sen kanssa (nimeä en muista) ja pamautin täysillä nenään ja verta tuli paljon. Mä olin oikeesti niiiin kusessa silloin. Muistan vieläkin melko hyvin ton. Eli varokaa naiset mua*plur*
Mizfir

#32 • • Mizfir pittuinen
penskana leikittiin kukkulan kuningasta tai jotain vastaavaa..kaaduin ja löin pääni kiveen. Mutsi kiidätti mut terkkariin. Lääkärin tullessa paikalle se kyseli et millanen olo on..minäpä sitten siihen että :"ei miul mikkää oo, mie oon pirtee ku peipponen!".
Kotiin mennessä äippä ostikin mulle ISON pussin nallekarkkeja! *nauru*

järkkyjä tunnustuksia...
Muutenki olin oikee ikiliikkuja pienenä..kirmasin pitkin poikin taloa koirien perässä ja lallattelin itsekseni. Siinä sivussa sitten ehdin popsia poskeeni yhden myrkyllisen joulukukan ja juosta iso-veikan sänkyä päin..nenä on vieläkin hiukan vinossa.*iloinen* Kuulemma aina kun tuli hiljasta niin meikkis oli pahanteossa. Tykkäsin myös ruokailla koirien kans samasta kupista *nauru* erittäin "rakastunut" olin myös tädin mieheen,aina kun hän tuli kylään tää tyttö repi vaatteet päältään ja alko juosta alasti ympäri taloa...*ökkö* ..ilmankos oonkin näin outo...*vink*

-wolfie-

(muokattu 29.5.2002 15:35:34)

--
-Mannanen-

Pan

#33 • • Pan
""erittäin rakastunut olin myös tädin mieheen,aina kun hän tuli kylään tää tyttö repi vaatteet päältään ja alko juosta alasti ympäri taloa... ..ilmankos oonkin näin outo...""

minkäs ikäisenä tälläistä tapahtui?
18 vuotiaana?

--
Positiivinen pakana

Mizfir

#34 • • Mizfir pittuinen
joo...siitähän me lähdetään et se tapahtu ku olin n.2-3 vuotias..et silleen. ei oo ollu tapana tehdä moista sen ikäkauden jälkeen...*nauru* ..ei kannata ottaa kaikkea niin tosissaan..sitäpaitsi toi on aika normaalia ton ikäsillä lapsilla...joten tuskinpa sentään oon niin kauheen kieroutunu..
*vink*

(muokattu 29.5.2002 15:44:03)

--
-Mannanen-

She

#35 • • She
Me ollaan ihan kakarasta asti oltu koko perhe kiertämässä suomea autolla joka kesä... Mä muistan kuinka mä kuuntelin korvalappustereoista jotain katrihelenaa ja lauloin ja jammasin niin että koko auto tuli hulluks... Vaikka enhän mä sitä tajunnut, että muita saattas jotenkin häiritä mun laulut... Ou jea*piis*
*blush*
*iloinen*
milla

#36 • • milla
mizfir:

joo...siitähän me lähdetään et se tapahtu ku olin n.2-3 vuotias..et silleen. ei oo ollu tapana tehdä moista sen ikäkauden jälkeen...*nauru* ..ei kannata ottaa kaikkea niin tosissaan..sitäpaitsi toi on aika normaalia ton ikäsillä lapsilla...joten tuskinpa sentään oon niin kauheen kieroutunu..
*vink*

(muokattu 29.5.2002 15:44:03)

ja teini-ikäsillä tytöillä on myös tapana "rakastua" vanhempiin miehiin. ite olin siinä kymmenvuotiaana aivan lääpälläni isän työkaveriin, joka oli samalla meijän perhetuttu. menin aina ihan punaseks jos piti puhuu sille, ja olin äärettömän mustasukkanen sen tyttöystävistä. suorastaan vihasin niitä. laskeskelin lähes päivittäin että ku mä oon 25, ni se on 50.. ei se ikäero nyt niiiin kauhee ois.. sit voitais mennä naimisiin! :D
sittemmin oon kyl luopunu ideasta
*vink*
sune

#37 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Parhaiten lapsuudesta muistan sen et kiusasin 2v nuorempaa veljeä työkseni. mm. raavin sen naaman aina verille ku oli kova tappelu. Joka valokuvas mitä broidist on otettu sil on naama auki.. kiitos minulle...*justjoo*.. sit mä olin aina kaveriporukan pomo ja määräsin muita.. kaikist älyttömintä oli varmaan käskee kaverin mennä seisoo kusiaispesään.. ja siellähän se sit seiso housut täynnä murkkuja ja rääky.. niin kauan ennenku sen faija tuli naapurista hakee sen pois...*nauru* ah, että nautin silloin vallastani...*enkeli*

--
ei kovin ihku eikä plur

hallucinogen

#38 • • hallucinogen Edain
mä muistan kun joskus pikkusina serkun kanssa oltiin jossain pellon vieressä olevalla ojalla(joka oli suht leveä ja sit siinä oli 20cm vettä ja sen alla sit 50cm mutaa)
niin serkku sit seiso jonkun jäälautan päällä siinä ja mä hakkasin sen irti "rannasta" ja tietenkin se humpsahti sinne rintaan asti sit :D oli siinä kiva repiä poikaa ylös sieltä ja selittää äitil ku se oli ihan märkä ja mutanen *pahis*

--
pikku-*possu*

#39 • • -Loyal- Guest
Muistan lapsuudestani kun sytytin mielenkiinnosta 5 vuotiaana parvekkeen tuleen hesareilla ;-) ¨Mutsi diggas.....
Danskuh

#40 • • Danskuh pikku-Dee
itse oon ollu aika ilkee pienenä,vai mitenkä nyt sen sanois ja aika ovela....vieläkin...*vink* no täs pari ilkeet temppuu jotka tuntu sillo tosi ovelalt,raha temppu on varmaan muillekkin tuttu,vaihtaa siskolta/veljeltä pienemmältä semmoiselta iso kolikko muutamaan pieneen kolikkoon koska silloinhan toinen pieni luulee saavansa erittäin"kivalta"siskolta enemmän rahaa ja tietenkin vaihtaa koska ei vielä ymmärrä rahan arvoa.ja sit viel yx hyvä huijaus oli miten lauantain sai enemmän karkkia,oli kun leikki pikku siskojen/veljien omaa lemmikkiä,olipas se koira tai kissa nii kyl tepsi...pienel uikutuksel saiki huijattuu toisen namit!!hyi mua!!!*pahis* mut "ihanimpiin" lapsuuden muistoihin kuuluu tietty retket ja muut ihanat nilkka suossa reissut ja risut ja oksat,kotiarestit ja kiellot joita aikanaan sain tippa linssis kestää,ruuat,ilkeet ja tylsät opettajat.heh,no mut ihan hauskaahan se on jälkeenpäin *hih* välil toivoo vielki et ois yhtä viaton ja pieni kuin lapsi,mut kyl vastuuta on oppinut jo hieman rakastamaan*sydän*