M: Plastikman - "Sheet One" 2*12" (kuvalevy)

20 posts, 1 page, 2,690 views

Avatar
#1 • • Fanu Guest
R-150-23599-001.jpg
6e_1.JPG

Limited Edition picture disc.
Mute Recs.

Tarjota saa...huudelkaa täällä niin näätte kuka tarjoaa eniten niin ei tarvi mun olla middlemanina :P
Avatar
#2 • • J-P Guest
20e
Avatar
#3 • • Fanu Guest
stealthillakin tarjottiin 20e - korotusta peliin ;D
Avatar
#4 • • Daniel Braun Guest
21,-
;)
Avatar
#5 • • anton Guest
21,05
Avatar
#7 • • Daniel Braun Guest
Hemmetti, 24,- :O
Mun viimeinen huuto.
En mä tota ton enempää halua hyllyyni...

Jossakin se kipuraja menee jokaisen levyn kanssa.
Avatar
#8 • • Fanu Guest
ok, pannaan se tolla hinnalla kiinni!

pistä sun osoite mulle PM:nä... :)
Avatar
#10 • • J-P Guest
joo melkosen nopiasti meni "huuto" kiinni :(

kyllä multa olis ainakin 24,5e irronnut...
Avatar
#11 • • Daniel Braun Guest
Mun puolesta levy menkööt jp:lle.
Kuten jo sanoin, en mä tota niin kovasti halua...
Reilua olis ollu pitää kaupanteko auki pidempään jotta halukkaat olis päässy mukaan... :)
Avatar
#12 • • Fanu Guest
äh mitä säätöä, dudet...no, okei, olkoon sitte auki vielä muutaman päivän nii eipä tarvi tällaista tuskastelua toistaa... :D
maanantaina korkein tarjous voittaa.
Avatar
#13 • • Daniel Braun Guest

äh mitä säätöä, dudet...no, okei, olkoon sitte auki vielä muutaman päivän nii eipä tarvi tällaista tuskastelua toistaa... :D
maanantaina korkein tarjous voittaa.


No tää on reilumpi juttu :)
Onnea vaan, kuka lätyn saakaan, mulle toi 24,- on riittävä tosta levystä.
Avatar
#14 • • Edited diskreet Guest
siis, mun postaus ei liittynyt mitenkään siihen kenelle levy meni. vaan tohon toiselle boardille [edit] linkkaamisen nollatoleranssiin.
Avatar
#15 • • Fanu Guest
no jos toiselle boardille linkkaamisella oon tehny aivan kauheaa damagea maailmalle tai järkyttänyt jonkun mielenterveyttä siihen pisteeseen, että paluuta ei enää ole, niin otan tästä kyllä vastuun - heittäkää kivellä tai haastakaa oikeuteen.
anteeksi.
Avatar
#16 • • diskreet Guest
fanu: ei, tässä ei ollut siis mitään biiffiä sua kohtaan ;)

mua suoraansanoen vähän ihmetyttää miks säännöt on tollaset, itse oisin jättänyt mainitsemani threadin editoimatta mutta jos linja on toi niin kai siinä pitäisi pysyä?
Avatar
#17 • • Daniel Braun Guest

fanu: ei, tässä ei ollut siis mitään biiffiä sua kohtaan ;)

mua suoraansanoen vähän ihmetyttää miks säännöt on tollaset, itse oisin jättänyt mainitsemani threadin editoimatta mutta jos linja on toi niin kai siinä pitäisi pysyä?


Sori että pysyn ohi aiheen jutustelussa, mutta parahin diskreet:
Ymmärrän täysin Tapin kannan asiaan, näin mitä sä olit "myymässä" täällä.
Laiskuttasi et viitsinyt tehdä kunnon ilmoitusta tänne vaan ohjasit suoraan toiselle sivustolle...

Fanu tässä linkkasi vaan kaupan selkeyttämisen vuoksi toisen foorumin myynti-ilmoituksensa eikä heti ensimmäisessä postissa ohjannut käyttäjiä muualle.
Laiskuus on eriasia kuin selkeyttäminen ;)
Avatar
#18 • • djkopernikus Guest
Mitäs erikoista tässä levyssä on ?
Avatar
#19 • • Tapi T Guest

mua suoraansanoen vähän ihmetyttää miks säännöt on tollaset, itse oisin jättänyt mainitsemani threadin editoimatta mutta jos linja on toi niin kai siinä pitäisi pysyä?



Runoilin vastauksen tuonne Moderointi-topiikkiin. Jatkot siellä, annetaan Fanun myydä levynsä rauhassa. ;)
Avatar
#20 • • diskreet Guest


Sori että pysyn ohi aiheen jutustelussa, mutta parahin diskreet: Ymmärrän täysin Tapin kannan asiaan, näin mitä sä olit "myymässä" täällä.



mitä vittua? :--D

edit: niin siis, tossa kunkin viestin vasemmassa ylänurkassa on jokaisen kirjoittajan nimimerkki, jolla voit kätevästi erotella kirjoittajia toisistaan! jos henkilöiden erottaminen ei sen avulla onnistu, kannattaa varmentaa asia jotain toista kautta, esim. etsivätoimisto z-salamapartiolta tai uikuttamalla moderaattoreilta ip-osoitteita. 'laiskuuttasi' -sanassa on muuten kaksi u-kirjainta.