Sen verran olisin muuttanut, että olisin pistäny pidempiä patterneja rumpukoneeseen. Kun esimerkiksi tsymbaali tulee aina joka 16:lle iskulle, niin mua häirittee.
Tuo toistuva tsymbaali on mun mielestä juuri oivallinen lisä ja köhisee tuolla sopivan friikahtaneesti. Bassline on kova ja siinä on hätkähdyttävää ja selkäänpuukottavaa dynamiikkaa, jota vasten neuroottinen taustasyna luo todella hyvän rytmillisen ja melodisen vuoropuhelun. Handclapin osalta ei ole luotettu pelkkään tasaiskuun, vaan yhteen tasaiskuun ja sen jälkeiseen harhauttavaan ennakkolyöntiin, joka nyrkkeilyyn sovellettuna kaataa yllättävänä vastustajan usein horisontaaliseen diskurssiin. Se luo biittiin nykivän ja kaivatun niskaa nyrjäyttävän elementin. Haitsut sivakoivat ilmoille todella pätevän rytmikimaran, joka antaa juuri sopivassa kohtaa handclapin ensimmäiselle iskulle sointitilaa. Tomifillitys ja handclapit tuovat biisiin sopivan kasarilisän. Perhanan kova biisi kaiken kaikkiaan, ja voisin jopa erehtyä luulemaan tuota biisin taustalla kuuluvaa miespuolisen henkilön orgastista huohotusta omakseni, ellei minulla olisi suljettuja kuulokkeita korvillani.