Aloittelija DJ-settejä.

75 posts, 4 pages, 11,461 views

Avatar
#61 • • Tonize Guest
Pioneer DJM 800
Technics SL 1210 MK 5 x2
Ortofon Concorde Nightclub-E x 2
Sony MDR-V700DJ

Tollaset ajattelin täs pistää tilaukseen. Mitäs mieltä tosta mikseristä olette? Allen & Heath XONE:92 vois olla sit toinen vaihtoehto.
Avatar
#62 • • Loopy Guest

Pioneer DJM 800
Technics SL 1210 MK 5 x2
Ortofon Concorde Nightclub-E x 2
Sony MDR-V700DJ

Tollaset ajattelin täs pistää tilaukseen. Mitäs mieltä tosta mikseristä olette? Allen & Heath XONE:92 vois olla sit toinen vaihtoehto.


Noista tuotteista ei voi kyllä yhtäkään sanoa aloittelijatason tuotteeksi, mitä nyt noita Sony MDR-V700DJ-luureja pidän olemattomina, mutta yllättävän monet ammattilaiset(kin) niitä käyttää.

Pioneer DJM-800 on kyl hemmetin loistava mikseri. DJM-600 on ollut pitkään suomalaisten klubien/tapahtumien vakiomikseri, ja tulee luultavasti olemaan pitkään, mutta DJM-800 on loistava päivitys Pioneerin pro-miksereihin. Jos talous antaisi periksi, hankkisin samanlaisen kotiin.

Mulla on itsellä Concorden Pro:t käytössä, eikä oo pahaa sanottavaa. :)

Teknarin mk5 on mainio soitin ja lukuisien soitettujen tuntien ansiosta todettu hyväksi ja toimivaksi soittimeksi :)
Avatar
#63 • • Tonize Guest
En mä kyllä ihan alottelia ole. Noin vuoden soittanu. Nyt on NUMARK TT 1650:set ja Behringerin VMX 200. Tänne vaa pistin ku en löytäny sopivampaa topiccii. Juu kyllähän toi pioneeri aika hyvältä vaikuttaa. DENON DN-X1500 S totakin on kyllä aika paljon kehuttu. Hankala päättää. Tietenkin sitä vois ostaa vähän halvempiakin mutta sitä mieltä olen et kyllä se kannataa ostaa suoraa kunnon tavaraa jos vaan on varoiks.
Avatar
#64 • • eGrind Guest
Pistänpä nyt itsekkin tänne viestin. Ajattelin tuossa kesällä ostaa sitten vihdoinkin dekit ja mikserin.

Olen löytänyt kaksi ns. valmista settiä:

http://www.catapult.co.uk/products/DJ%20Equipment/DJ%20Packages/Industry+Standard+Kit
http://www.chemical-records.co.uk/sc/servlet/Info?Track=KAMSET2

Ja olen lukenut että kannattaisi ostaa Numark TTX1 Technicsin dekkien tilalle, mutta meneekö liian ammattimaiseksi/kalliiksi tuo touhu?


Rahaa ei ole siis edelleenkään varaa tuhlata tuhansia euroja. Jos joltain löytyy vinkkejä/ edullisia tarjouksia ym., otan mielelläni vastaan.
Avatar
#65 • • drS Guest

Ja olen lukenut että kannattaisi ostaa Numark TTX1 Technicsin dekkien tilalle, mutta meneekö liian ammattimaiseksi/kalliiksi tuo touhu?



siis jossain suositellaan ottamaan ennemmin numarkin kuin technicsin levarit? :confused:
Avatar
#66 • • Loopy Guest

Ja olen lukenut että kannattaisi ostaa Numark TTX1 Technicsin dekkien tilalle, mutta meneekö liian ammattimaiseksi/kalliiksi tuo touhu?



siis jossain suositellaan ottamaan ennemmin numarkin kuin technicsin levarit? :confused:


Menee kalliiksi, jos kahdet levarit joudut ostamaan ja hankkiutumaan eroon Numarkeista.

Jos suomessa keikkailet, ja vinyyliä soitat, niin 98% varmuudella sulle lyödään nokan eteen teknarit.
Avatar
#67 • • eGrind Guest

Ja olen lukenut että kannattaisi ostaa Numark TTX1 Technicsin dekkien tilalle, mutta meneekö liian ammattimaiseksi/kalliiksi tuo touhu?



siis jossain suositellaan ottamaan ennemmin numarkin kuin technicsin levarit? :confused:


Menee kalliiksi, jos kahdet levarit joudut ostamaan ja hankkiutumaan eroon Numarkeista.

Jos suomessa keikkailet, ja vinyyliä soitat, niin 98% varmuudella sulle lyödään nokan eteen teknarit.



Ok, eli teknarit taitaa olla se viisas ostos. Mitas, eikos tuo setti jossa on geminin mikseri ole ihan ok hinta/laatusuhteelta ok, ja niin poispain.
Avatar
#68 • • ya-zeed Guest

Pistänpä nyt itsekkin tänne viestin. Ajattelin tuossa kesällä ostaa sitten vihdoinkin dekit ja mikserin.

Olen löytänyt kaksi ns. valmista settiä:

http://www.catapult.co.uk/products/DJ%20Equipment/DJ%20Packages/Industry+Standard+Kit
http://www.chemical-records.co.uk/sc/servlet/Info?Track=KAMSET2

Ja olen lukenut että kannattaisi ostaa Numark TTX1 Technicsin dekkien tilalle, mutta meneekö liian ammattimaiseksi/kalliiksi tuo touhu?


Rahaa ei ole siis edelleenkään varaa tuhlata tuhansia euroja. Jos joltain löytyy vinkkejä/ edullisia tarjouksia ym., otan mielelläni vastaan.


Sen verran sanoisin että tuohon kamiin en koskisi pitkällä tikullakaan. Olen omistanut yhden kamin mikserin ja se oli kyllä ihan pommi vehje. Siinä ei toiminut mikään.
Itse päätyisin varmaan tuohon technics/gemini pakettiin. Sen geminin voi sitten päivittää myöhemmin johonkin parempaan mikseriin,mutta varmasti alkuun toimii ihan hyvin tuollainen setti.
Avatar
#69 • • eGrind Guest


Sen verran sanoisin että tuohon kamiin en koskisi pitkällä tikullakaan. Olen omistanut yhden kamin mikserin ja se oli kyllä ihan pommi vehje. Siinä ei toiminut mikään.
Itse päätyisin varmaan tuohon technics/gemini pakettiin. Sen geminin voi sitten päivittää myöhemmin johonkin parempaan mikseriin,mutta varmasti alkuun toimii ihan hyvin tuollainen setti.



Ok kiitos, mites, onkos hinta about kohdallaan?
Avatar
#70 • • ya-zeed Guest


Sen verran sanoisin että tuohon kamiin en koskisi pitkällä tikullakaan. Olen omistanut yhden kamin mikserin ja se oli kyllä ihan pommi vehje. Siinä ei toiminut mikään.
Itse päätyisin varmaan tuohon technics/gemini pakettiin. Sen geminin voi sitten päivittää myöhemmin johonkin parempaan mikseriin,mutta varmasti alkuun toimii ihan hyvin tuollainen setti.



Ok kiitos, mites, onkos hinta about kohdallaan?


Kyllähän tuo hintakin näyttäisi aika kohdallaan olevan. Aikalailla samoissa hinnoissa pyörii vastaava setti muissakin nettikaupoissa.
Avatar
#71 • • eGrind Guest


Kyllähän tuo hintakin näyttäisi aika kohdallaan olevan. Aikalailla samoissa hinnoissa pyörii vastaava setti muissakin nettikaupoissa.



Ok, kiitos erittäin paljon tästä avusta, tuo saattaa sitten olla se tuleva setti.
Avatar
#72 • • KFM Guest
Kertokaas mulle fiiliksiä Pioneerin CDJ-200:sta.
Mulla on varattuna Pioneerin DJM-600 ja (2kpl) CDJ-200. Ne tulee olemaan ekat soittimet(sinne meni kesätyörahat), hintaa yhteensä tulee olemaan sellaset 1200e. Kaikki ovat käytettyjä.
Ennestään omistan Stantonin T80 levarin, hyvin on kelvannut, ei moitteita.

Miltä kuulostaa?
Avatar
#73 • • jangler Guest

Kertokaas mulle fiiliksiä Pioneerin CDJ-200:sta.



En ole hirveästi muilla CD-soittimilla soittanut, mutta ei mulla ole noista juuri pahaa sanottavaa. Siinä kiekossa vois olla enemmän pitoa, mutta jos ei yritä pyörittää päältä vaan reunalta niin ei ongelmaa. Ei myöskään soita VBR-MP3:ia ja MP3-lataus tuntuu välillä hitaalta (painelee jo vaistomaisesti PLAY:tä vaikka ei ole valmista). Tunnistaa BPM:t hyvin ja sitä myöten auto-loop toimii, harmi vaan kun ottaa aina neljä iskua eikä sitä voi vaihtaa. Kaiken kaikkiaan olen oikein tyytyväinen.
Avatar
#74 • • Herman Prime Guest

Ja olen lukenut että kannattaisi ostaa Numark TTX1 Technicsin dekkien tilalle, mutta meneekö liian ammattimaiseksi/kalliiksi tuo touhu?



siis jossain suositellaan ottamaan ennemmin numarkin kuin technicsin levarit? :confused:


Menee kalliiksi, jos kahdet levarit joudut ostamaan ja hankkiutumaan eroon Numarkeista.

Jos suomessa keikkailet, ja vinyyliä soitat, niin 98% varmuudella sulle lyödään nokan eteen teknarit.



Ok, eli teknarit taitaa olla se viisas ostos. Mitas, eikos tuo setti jossa on geminin mikseri ole ihan ok hinta/laatusuhteelta ok, ja niin poispain.



joutuu jälleen kerran kertoon että ne numarkin soittimet (ttx) on paremmat kun teknarit, ja kyllä niilläkin on pitsit ja napit melkein samoilla paikoilla kun teknarillakin. eli en usko et kukaan on ihan huuli pyöreenä niillä harjoiteltuaan teknarit eteen saatuaan. eli jos haluu enemmän speksejä kotikäyttöön halvemmalla niin ttx:t on the juttu.
Avatar
#75 • • Tapi T Guest
Kun kerran yksi ja sama valmistaja on tehnyt yhtä ja samaa tuotetta huippulaadulla viimeiset 30v(?) ja kun vieläpä ks. tuote on joitakin yksittäistapauksia lukuunottamata todettu parhaaksi käyttäjien keskuudessa, niin mitä keskusteltavaa asiassa enää on?
:confused:
Mitä noihin Numarkkeihin tulee, niin niissä ny ei oo tasan ainoataan tarpeellista ominaisuutta, joka tenkarista puuttuu. Vitun ruma soitin viel lisäks.