Technics SL 1210 MK 5 x2
Ortofon Concorde Nightclub-E x 2
Sony MDR-V700DJ
Tollaset ajattelin täs pistää tilaukseen. Mitäs mieltä tosta mikseristä olette? Allen & Heath XONE:92 vois olla sit toinen vaihtoehto.
75 posts, 4 pages, 12,374 views
Pioneer DJM 800
Technics SL 1210 MK 5 x2
Ortofon Concorde Nightclub-E x 2
Sony MDR-V700DJ
Tollaset ajattelin täs pistää tilaukseen. Mitäs mieltä tosta mikseristä olette? Allen & Heath XONE:92 vois olla sit toinen vaihtoehto.
Ja olen lukenut että kannattaisi ostaa Numark TTX1 Technicsin dekkien tilalle, mutta meneekö liian ammattimaiseksi/kalliiksi tuo touhu?
Ja olen lukenut että kannattaisi ostaa Numark TTX1 Technicsin dekkien tilalle, mutta meneekö liian ammattimaiseksi/kalliiksi tuo touhu?
siis jossain suositellaan ottamaan ennemmin numarkin kuin technicsin levarit? :confused:
siis jossain suositellaan ottamaan ennemmin numarkin kuin technicsin levarit? :confused:
Menee kalliiksi, jos kahdet levarit joudut ostamaan ja hankkiutumaan eroon Numarkeista.
Jos suomessa keikkailet, ja vinyyliä soitat, niin 98% varmuudella sulle lyödään nokan eteen teknarit.
Pistänpä nyt itsekkin tänne viestin. Ajattelin tuossa kesällä ostaa sitten vihdoinkin dekit ja mikserin.
Olen löytänyt kaksi ns. valmista settiä:
http://www.catapult.co.uk/products/DJ%20Equipment/DJ%20Packages/Industry+Standard+Kit
http://www.chemical-records.co.uk/sc/servlet/Info?Track=KAMSET2
Rahaa ei ole siis edelleenkään varaa tuhlata tuhansia euroja. Jos joltain löytyy vinkkejä/ edullisia tarjouksia ym., otan mielelläni vastaan.
Sen verran sanoisin että tuohon kamiin en koskisi pitkällä tikullakaan. Olen omistanut yhden kamin mikserin ja se oli kyllä ihan pommi vehje. Siinä ei toiminut mikään.
Itse päätyisin varmaan tuohon technics/gemini pakettiin. Sen geminin voi sitten päivittää myöhemmin johonkin parempaan mikseriin,mutta varmasti alkuun toimii ihan hyvin tuollainen setti.
Sen verran sanoisin että tuohon kamiin en koskisi pitkällä tikullakaan. Olen omistanut yhden kamin mikserin ja se oli kyllä ihan pommi vehje. Siinä ei toiminut mikään.
Itse päätyisin varmaan tuohon technics/gemini pakettiin. Sen geminin voi sitten päivittää myöhemmin johonkin parempaan mikseriin,mutta varmasti alkuun toimii ihan hyvin tuollainen setti.
Ok kiitos, mites, onkos hinta about kohdallaan?
Kyllähän tuo hintakin näyttäisi aika kohdallaan olevan. Aikalailla samoissa hinnoissa pyörii vastaava setti muissakin nettikaupoissa.
Kertokaas mulle fiiliksiä Pioneerin CDJ-200:sta.
Menee kalliiksi, jos kahdet levarit joudut ostamaan ja hankkiutumaan eroon Numarkeista.
Jos suomessa keikkailet, ja vinyyliä soitat, niin 98% varmuudella sulle lyödään nokan eteen teknarit.
Ok, eli teknarit taitaa olla se viisas ostos. Mitas, eikos tuo setti jossa on geminin mikseri ole ihan ok hinta/laatusuhteelta ok, ja niin poispain.