Mut toi doepferihan vaikuttais oikeen lupsakalta kun siinä on jo tuo likanen työ tehty valmiiksi eikä tarttis kun hilppasen tinailla potikoita ja rakentaa mahollisiman katu-uskottava loota. Sit vois leikkiä tosi uugee circuit bending masteria ja sais paljo naisii.
Kyllä, siksi olenkin sitä käyttämässä projektissani.
OK, kontrollerin "teko" on ehkä väärä sana kun itse projektoi vaan kotelon, nupit tinaillaan kii jne.
Mut ainakin saa just omanlaisen, ja varmasti tukevan kontrollerin.
Ainakin mua itseäni risoo noissa valmiissa midikontrollereissa se että joko niissä on joko liikaa kaikkea turhaa tai liian vähän sitä mitä tarvis.
Toinen mikä niissä on usein kamalat osat mistä verme on tehty, ellei o valmis maksamaan +500e peruskontrollerista.
Ja kun pikaisesti laskettuna toi mitä mä tulen rakentamaan maksaa ehkäpä alle 200,- kaikkinensa, alumiinise koteloineen ni mikäs siinä...
Ainakin saa ns "pomminvarman" kun valitsee oikeesti laadukkaat potenttiometrit ja kytkimet eikä mitään kaikista edullisinta bulkkikamaa...
Tarkoitus on tehdä ulkonäölliseti tosta enemmän oldschooll henkinen, snadisti ulkonäöltään ehkä vähän alkuperäisen Urei 1620 näköinen tms...
En mä tiedä, katsotaan mitä syntyy.
Mut edelleenkin olis periaatteessa haave sekoittaa mukaan dj mikseri.
En vaan oikein osaa sanoa mikä sekoitin olis helpoin pohjana modaamiseen.
Mitkään pintaliitosjuotoshässäkät noiden uusien "kaikki ympätty vitun täyteen piirilevyille" miksereiden kanssa ei houkuta.
Joku vanhempi, käytetty 3 kanavainen mikseri jossa saa helposti korvattua liu'ut potikoilla ja saa koteloitua koko höskän midiosion kanssa samaan olis melko rokrok :)