BUTANE :: 061117 :: Pikku-Torre :: TKU

17 posts, 1 page, 2,036 views

Avatar
#1 • • Edited Interkosmos Guest
8236_butane061117webflyer_2.jpg

BUTANE!

Place : Pikku-Torre (Yliopistonkatu 30)
Date : Friday 17.11.2006 (yes really Friday!)
Time : 22.00-03.00
Tickets : 3 euros

Live Performance :
Mesak [Klakson Rec. / Rikos Rec.]

Deejays :
Burdock [betoni, x-rust]
Mero [x-rust]
Vapor [x-rust]

Visuals :
Interkosmos
Avatar
#2 • • ipe Guest
Noniin. Kauhea biletysrumba jatkuu edelleen. Ikinä ei oo varmaan ollu Turussa näin paljoo hyviä bileitä syksyn/alkutalven aikana. Maksa huutaa kuolemaa ja univelka senkun kasvaa. Tänne, jos ei ilmaannu ylitsepääsemättömiä estehiä.
Avatar
#3 • • happosepi Guest
Kerkesin kuin kerkesinkin tänne vielä Underworldin jälkeen kuuntelemaan suurimman osan Kahiksen livestä, joka oli rautaa! Hyvä Pihtipudas. Myös Burdock & co soitti täyttä tavaria. Butanessa on fiilistä. Kiitos!
Avatar
#4 • • ipe Guest

Kerkesin kuin kerkesinkin tänne vielä Underworldin jälkeen kuuntelemaan suurimman osan Kahiksen livestä, joka oli rautaa! Hyvä Pihtipudas. Myös Burdock & co soitti täyttä tavaria. Butanessa on fiilistä. Kiitos!



Pasi, väärä butane. ;)

PS. Ei tää UPCOMING & PAST EVENTS-yhdistäminen oo oikeen hyvä juttu kun menee sekavaks koko homma.

PPS.

Post subject: BUTANE :: 211117 :: Pikku-Torre :: TKU



21.11.2017. ??? pojat, mä oon tuolloin 43 vuotias mutta lupaan silti tulla mesoamaan paikanpäälle. Vaikka rollaattorilla jos ei jalat muuten kanna. :cool:
Avatar
#5 • • Giodato Guest
JOO, SEKAVAKS MENEE. ELI PITÄÄ SEKOTTAA LISÄÄ ;) MUL TÄS YLIMÄÄRÄNE MESAK TEKSTI JO VALMIINA, PIEN PÄTKÄ SIITÄ, JOS EI TUUKAA MUUTA KÄYTTÖÄ, HEH

Mesak vihdoin ja viimein pientä pesäeroa tehneenä, iänikuisella electropimputuksella jatkavavasta Mr. Velcro Fasteneristä, omaan futuristiseen soundiinsa paenneena, tarjoaa tikun täydeltä uusinta tuuttaustaan. Itse Herralle on tarjottu koko Mainosteeveen huumemusiikista vastaavan tointa, Salattujen Elämien antaman nosteen ansiosta.

Kasemin livessä kimakat kilinät, laadukkaat lehmänkellot, äkäiset bassopompotukset ja hehkeät melodiasekvenssit pakkosyötetään kaikille hyvän electronisen musiikin ystäville kuin nälkäisen nassikan naama kauniin rinnan päälle. Näitä hienoja raitoja voi myös kuulla vastikään julkaistulle uudella "Pak Bang, bang, bang, bang!" maksilla, jonka hollantilainen levymerkki Klakson on ulostanut omaan talliin kuuluvan Dexterin painostuksesta. -Promojen kanssa ovat vain pirun kitsaita, sanoo Pikku-Tatu, ja uhoaa samaan hengenvetoon, että saa olla viimeinen levytys kyseisille tulppaanikansan kusettajille, ellei rytmi muutu.
Avatar
#6 • • da_chef Guest

21.11.2017. ??? pojat, mä oon tuolloin 43 vuotias mutta lupaan silti tulla mesoamaan paikanpäälle. Vaikka rollaattorilla jos ei jalat muuten kanna. :cool:



Niijja sit tossa sanotaan lauantai 17.11. mutta onko se oikeasti perjantai 17.11. vai lauantai 18.11.?
Avatar
#7 • • ipe Guest

21.11.2017. ??? pojat, mä oon tuolloin 43 vuotias mutta lupaan silti tulla mesoamaan paikanpäälle. Vaikka rollaattorilla jos ei jalat muuten kanna. :cool:



Niijja sit tossa sanotaan lauantai 17.11. mutta onko se oikeasti perjantai 17.11. vai lauantai 18.11.?



Taas typo flaikussa. Humalassako Janne on tota vääntäny? ;)
Avatar
#8 • • mero Guest

Taas typo flaikussa. Humalassako Janne on tota vääntäny? ;)



Ei liene mikään salaisuus, että Butanen ollessa kyseessä me väännetään kaikki humalassa. Tänä vuona flabat vääntää Interkosmos, Janne vääntää live-artistit ja minä ja Jussi väännämme lähinnä toisiamme.

Mokat korjaantunevat piakkoin, mutta kerrottakoon, että oikea aika on PERJANTAI 17.11. 2006. Muistaakseni me siirrettiin se lauantailta Multiplied-kemujen vuoksi. Jos muistan väärin, kaikki on väärin. Näin sitä mennään :D
Avatar
#9 • • hugebass Guest
noniin, gion kanssa tehty mainospuhesopimus toimii aivan odotusten mukaisesti eikä meikän näinollen itse tarvitse foorumeille enää postailla tulevaisuudessa ;)

sopinee silti mainita kuitenkin jotta tuleva setti tuli prototestattua klaksonin omalla reviirillä menneenä lauantaina, eikä mm like-a-timin ja novameninkään rinnalla tarvinnut ihan tolkuttomasti kalveta. paikalla näytti olevan myös x-rustin oma haagin kirjeenvaihtaja.
Avatar
#10 • • Interkosmos Guest

Taas typo flaikussa. Humalassako Janne on tota vääntäny? ;)



Tänä vuona flabat vääntää Interkosmos, Janne vääntää live-artistit ja minä ja Jussi väännämme lähinnä toisiamme.

Mokat korjaantunevat piakkoin, mutta kerrottakoon, että oikea aika on PERJANTAI 17.11. 2006. Muistaakseni me siirrettiin se lauantailta Multiplied-kemujen vuoksi. Jos muistan väärin, kaikki on väärin. Näin sitä mennään :D



Muistat oikein mutta kaikki on silti väärin. :crybaby: Paitsi perjantaina.

Ja lauantaina multiploidutaan!
Avatar
#11 • • Giodato Guest
Haluaisin viedä käyttää tilaisuutta hyväksi ja lähettää Mesakin kautta terveisiä Caesarille, ihailtavan hieno mies pesunkestäväksi neekeriksi! Umfissa oli tosin perin lattea esitys, mutta emmeköhän ensikerralla saa taas kuulla ja nähdä, tuttua ja turvallista, pitkin lavanreunoja hoipertelevaa keikaria ja hänen antoisaa änkytystä, etten sanoisi jänkkäystä.

Kumoan myös hänen käskystään, että tämä studiossa viihtyvä vilpertti ei ole tekemässä ensimmäistä pätkäsoittoaan, villeistä underground-piireisssä liikkuvista huhuista huolimatta, vaan keskittyy koko talven pahasti paitsioon jääneisiin opintoihin Turun Vapaapalokunnan koirakennelissä
ja Jopojen entisöintiin, joita on kertynyt puuliiteriin jo ihan homona.
Avatar
#12 • • necru Guest
toi takaperone päivämäärä otsikossa hämäs vähä. mitä musaa toi purdock soittaa?
Avatar
#13 • • ipe Guest

mitä musaa toi purdock soittaa?



nitku, minimal, deep, dub...?

+ parit acidit mulle vähän ennen pilkkua ;)
Avatar
#14 • • burdock Guest

toi takaperone päivämäärä otsikossa hämäs vähä. mitä musaa toi purdock soittaa?



kuten ipe tuossa sen niin sopivasti pistikin jo niin tosiaan minimal, micro house, techno, deep ja dub :) joista kahta vikaa kuullaan enemmän alkuillasta. loppuillasta mopo karkaa aina käsistä :D
Avatar
#15 • • Vapor Guest
Nii, ainahan se vespa karkaa lapasista...
Mut, toisaalta VITTU nii se kuuluuki!!!
Lagerit,tupakit,sadetakit ja lippalakit)))))helvetin kivaa tulla taas
soittamaan_____TURKUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!! :1star: :happyroll: :1star:
Avatar
#16 • • hugebass Guest
ps hei karvainen! jos sullon vielä oves taakse mystisesti ilmestynyttä italolevyä ni voisin viimein poistaa nyt ku muistan muistuttaa...?
Avatar
#17 • • ipe Guest
tän tänäpe!