näköradiomies-se jokin biisi [dubtechno]

9 posts, 1 page, 2,170 views

Avatar
#2 • • crc Guest
MONOKSWAA <3
Avatar
#3 • • näköradiomies Guest
ai oon sitten käyny postaa uuden biisinkin tänne yöllä. joo o. aika hieno homma.
Cutoff

Posts: 14

#4 • • Cutoff
Maailman paras skwaaa biisi.

Älyttömän miellyttävä soundi. Olisi kaivannut jonku lisäelementin vielä ja ehkä myös perkkaosastoa messiin.
Avatar
#5 • • master bator Guest
Joo jotain tuohon olisi ehkä vielä kaivannut, mutta aivan mahtava soundi biisissä! Volat heittelehtii jotenkin kummasti välillä ja se kyllä vähän häiritsee, mutta nojoo... Jos et edes itse muistanut postanneesi tätä niin varmaan menee volaheitot kännin piikkiin? :)
Avatar
#6 • • näköradiomies Guest
kiitoksia vain. volaheitot johtuu siitä et tää on nauhotettu c-kassulle ja sitten siinä soittimessa tai kassussa oli vähän vikaa ja stereoääni ei sit skulannu ihan kunnol ja jouduin laittaa ton monoks ja takas stereoks et se ei pätkis ees niin pahasti..tän biisinkin oon tehny jo ajat sitten livenä mut voishan tuon tehdä viellä joskus uusiks jollain lisäelementeilläkin.

hyvässä hapessa tuli oltua joo kun ei mun tätä pitäny laittaa jakoon.:D mut hyvä että jengille maistuu kumminkin..:)
Avatar
#7 • • liuos303 Guest
Kyl vaa maistui erittäin makeelle :excellent:
(paitsi nui volaheitot)
Avatar
#8 • • SnoXn Guest
Ei minua nuo volaheitot häirinny oikeastaan yhtään. :) Jotenki tuo biisi toimii paremmin ennen tuota 2:30 alkavaa chordijuttua. Sen tilalle ois kaivannu jotaki vähemmän ennalta-arvattavaa tai sitte ei mitään.
Avatar
#9 • • shokuni Guest
Heti alkuun pitää kehaista, että onpa mukavaa suhinaa tässä(c-kassun ansiosta kai). Muutenkin toi monoks stereoks hommeli tekee tästä ihan vitun mahtavan kuulosen. :) Rytmi on sikakoukuttava! Chordijuttukin minun mielestäni toimii kuin nappi reiveissä. Käsittäkää tuo miten tahdotte. :) Hyvä näkis! ai laav joor stail!