Echostep - Slow Motion (ambienttia tjsp)

4 posts, 1 page, 890 views

Avatar
#1 • • blastic Guest
Laitetaanpa tännekin linkki tällaiseen chilliraitaan. Kommentit lämmittäis mieltä kovasti kun ulkonakin alkaa olla hieman viileää.

http://klubitus.org/kuuntele.php?id=2599
Avatar
#2 • • näköradiomies Guest
moi. täs on hyviä ideoita. mut rummut vois olla kova juttu. esim semmoset ku carl craigin at lessissä, ei tietty ihan samanlaiset mut sinnepäin ni avot ku ois kiva biisi mun mielestä. melodiat oli kans kivat mut sit noi saundit oli jotenkin vähän tylsät. mut joku juttu täs oli mistä tykkäsin vaikka tää mun palaute oli aika helposti negatiivisesti ymmärrettävissä mutta älähän turhaan ajattele niin:)
Avatar
#3 • • blastic Guest
Hienoo että joku rohkeni aloittaa "avautumisen" :cool:

Mutta joo, noista soundeista. Tossa saattaa olla hyvinkin perää, että soundit voi tuntua tylsiltä ja liikaa käytetyiltä. Tässä on viimeisen vuoden aikana tullut kerättyä aika paljon uutta roinaa eikä aika ole oikein riittänyt kaikkien vehkeiden ominaisuuksien kokeiluun ja kaikenlaiseen soundien säätämiseen. Toisaalta mä kyllä tykkään monesta soundista mitä edellsiten omistajien jäljiltä muistipaikkoihin on jäänyt. Ehkä mä en sitten vaan ole kuunnellut tarpeeks musaa ja kyllästynyt niihin vielä ;) Tarvis varmaan pyhittää jossain välissä reilusti aikaa pelkästään soundien ruuvamiseen ja kaikenlaiseen ruuvin vääntämiseen.

Rumpusoundit onkin sitten ihan oma juttunsa. Mulla on aika niukka samplevalikoima niiden suhteen ja se valitettavasti kuuluu lopputuloksessa. Toisaalta noissa ambienttiteoksissa ei rumpusoundit olekaan ihan tärkeimmässä asemassa. Täytyypä taas kahlata nettiä läpi ja ettiä jotain soundeja. Niin ja ton At Lessinkin vois ettiä käsiinsä.

Mutta kiva että edes joku asia miellytti. Propsit näköradiomiehelle palautteesta. Toivottavasti joku muukin nyt viitsisi kertoa mielipiteensä.
Avatar
#4 • • djkopernikus Guest
Tulee vähän Hulkkosen "Tiroli Track" mieleen. Hyvää ajatusta tässä, mutta kaipaa tosin jotain lisämaustetta, ehkäpä joitain kirkkaita ääniä (mutta ei liikaa). Thumbs up!