Lil Tony - Diskon Tulevaisuus # 1

26 posts, 2 pages, 3,581 views

Avatar
#1 • • Edited liltony Guest
Tästä Linkistä löytyy pari miksausta www.cosmiccity.fi

Diskon Tulevaisuus 2060


ja Hi-tech funk
Avatar
#2 • • anton Guest
Diskon Tulevaisuus 2060

Tiukkaa shittiä aka päräyttävää settiä! Ei osaa rakentavampaakaan kommenttia viel heittää parin kuuntelun jälkeen. Ihan helmi homma. Tracklistii ilm. turha udella? ..pliis!
Avatar
#4 • • A-E Guest
Kaksi aivan vitun tiukkaa miksausta. Molemmat jäävät varmasti pitkäksi aikaa kuunteluun, vaikka muhun iskikin paremmin toi ruunsaalla detroit menolla höystetty Hi-Tech Funk.

"Groove La' Chord" ja "Aztlan" :hearts:
Avatar
#5 • • MikkiHiiri Guest
Groove la chord on mun mielestä kyl aivan paska biisi :excellent: mut ei se mitään, setit imailuun :)

edit:

Tää Disco on kyl ihan saatanan mahtava setti :heart:

Kysytään täältäkin. Mikä ihan saatanan taivaallinen biisi soi ennen Atjazzia? Kuullu monta kertaa mut ei nimeä tullu vastaan (tahtootahtootahtoo)
Avatar
#6 • • jUSSi Guest
Diskon tulevaisuus on kyl kunkku miksaus, toi hi-tech funk mulla olikin jo cd:nä kun sitä joskus jaeltiin. Sekin on kyl hyvyyttä.
Avatar
#7 • • liltony Guest

Groove la chord on mun mielestä kyl aivan paska biisi :excellent: mut ei se mitään, setit imailuun :)

edit:

Tää Disco on kyl ihan saatanan mahtava setti :heart:

Kysytään täältäkin. Mikä ihan saatanan taivaallinen biisi soi ennen Atjazzia? Kuullu monta kertaa mut ei nimeä tullu vastaan (tahtootahtootahtoo)



se on loco dice - flight LB 7475 Ovumilla
Avatar
#8 • • De Souza Guest
On kyllä viimeisen päälle erinoimaista musiikkia :excellent:
Jää tännekkin tehosoittoon.

Loco Dice: El Gayo Negro / Flight on kyllä yksi viime aikojen
ehdottomia suosikkeja. Varsinkin toi Flight on vaan niin :hearts:
Avatar
#9 • • juhokusti Guest
Flightista tulee vielä iso hitti ellei se jo sitä ole. Hi Tech olikin tuttua kamaa jo parin vuoden takaa ja kyllähän se vieläkin jaksaa maistua. Hyvä, ei paha.
Avatar
#10 • • juhokusti Guest
Ainii ja Full Clip tietty räjäyttää mielen.
Avatar
#11 • • liltony Guest

Ainii ja Full Clip tietty räjäyttää mielen.[/quote

Full clip räjäytti eilen melkein skobet avaruus diskossa:)

Avatar
#13 • • vain Guest
Kyllä on loisto setit kuten tavallista.
Avatar
#14 • • liltony Guest

Kyllä on loisto setit kuten tavallista.



Kiitos ja kumarrus :)
Avatar
#15 • • Eeroville Guest
DJ Lil'tony:n miksaukset ovat kehittyneet siitä "I Love Detroitin" jälkeen IMO "promix music set" puolelle.

Keitos, Respect!
Avatar
#16 • • xybo Guest
Tässä mixissä ollaan tusina-nitkun ytimessä. Eiks tää soundia ala jo pikkuhiljaa olla kuultu kaikkialla ja vitusti liikaa. :/
Avatar
#17 • • MikkiHiiri Guest
Mun mielestä tässä miksissä ei oo nitkua nähtykää :) (onneks) Loistosetti, soinu useampaan otteeseen autolla ajellessa
Avatar
#18 • • liltony Guest

tusina-nitkun ytimessä



Mulla on ollut eri käsitys tusina-nitkusta, mutta makuasioista ei kannata kiistellä. Tsekkaa jos maistuu pure Detroit. www.cosmiccity.fi

Huono minimal kama tulee korvista ulos siitä olen samaa mieltä, tulee oikein paha olo kun joutuu kuulemaan sitä.
Avatar
#19 • • sir nenis Guest
tää on soinu kans mulla himassa ahkeraan
Avatar
#20 • • :t:c: : : Guest
Mitkäs ne vika ja 33min kohdalla olevat biisit ny sit on? :)