Juontaa Tähtien kanssa @ Radio Nova

4 posts, 1 page, 995 views

Avatar
#1 • • mr.ana Guest
http://www.radionova.fi/kilpailut/juontaatahtienkanssa/

Voittajalle siis luvassa oma ohjelma Novalle. Jos haluat vaikuttaa äänestystulokseen ja kuulla jatkossa ehkä jotain muutakin musiikkia kuin mitä Nova tällä hetkellä tarjoaa niin tiedät ketä äänestää :)

check!

-ana.
Avatar
#2 • • J-P Guest
Katos kö äänestin! :)

...Tokko siinä ohjelmassa itse saa musiikkia valita, eiköhän soittolistoilla edetä. Vaiko?
Avatar
#3 • • mr.ana Guest

Katos kö äänestin! :)

...Tokko siinä ohjelmassa itse saa musiikkia valita, eiköhän soittolistoilla edetä. Vaiko?



Nova on tunnettu nimenomaan loppuunasti ajetuista soittolistoista ja toi asia mietitytti mua silloin kun tohon hommaan lähdin. Jos käy niin omituisesti että mä voitan ton skaban niin alkuun mulle tehdään 1kk työsoppari eli marraskuun ajaksi ja kovasti on lupailtu ihan oman näköistä ohjelmaa joka kuulemma menisi sarakkeen 'Erikoisohjelma'piikkiin. Mikä siis tarkoittais omaa musiikkia jne.

mut katellaan...ihan on ollut mielenkiintoista ja yhtenä hauskana kokemuksena toi nyt lähinnä on tullut otettua :)
Avatar
#4 • • Shuffle Guest
joutui kanssa laittamaan äänen sisään ja sieltähän sitten sari seppälä hetkeä myöhemmin soittikin ja kyseli kommentteja äänen antoon liittyen. jeeeeee, näin se interaktiivinen maailma toimii! taisi meikäkin ssaada oman 2min famea radionovalla, omg wth.